T
Tähti ★
Vieras
Menkat saisi alkaa, koska viikonloppu alkaa olla ohitse....Ostan uuden digin, ellei pian ala kuulua

Kp32 (29-30)
dpo20
Plussaa kaikille!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menkat saisi alkaa, koska viikonloppu alkaa olla ohitse....

Minusta on outoa se, että klinikka ei ole puuttunut asiaan mitenkään.

Tähti: mä kyllä sinuna ottaisin yhteyden klinikkaan tai vaikka tk:n omalääkäriin.
Minusta ei ole kovin hyvä merkki, että kierto pitkittyy. Kun ikää on niin pahimmassa tapauksessa saattaa kehon hormonituotanto hiipua.
Ettei ainakaan hoitoihin nähden tule mitään ongelmia.

Joko Tähti olette käyneet verikokeissa? Toivon pikaisia menkkoja ja onnea ivf hoitoon.
Vaaleista totean minäkin vielä sen verran, että aion äänestää hyvää tyyppiä, jonka tunnen henk.kohtaisesti ja jolla lisäksi on saumaa läpimenoon.
Mun mielestä tosi tärkeetä ois saada nimeomaan ”hyviä tyyppejä” päättämään meidän yhteisistä asioista. Sellaisia, jotka vilpittömästi ja yhteistyötä tehden olisivat valmiita etsimään keinoja kohti yleistä Suomen ja suomalaisten hyvinvointia.
Vaikka näkökulmat voivat olla erilaisia, niin arvopohja jolla edettäisiin, koostuisi rehellisyydestä, rohkeudesta, sekä rakkaudesta koko luomakuntaa kohtaan.
Kuulostaapa idealistisesti! * tähän taustalle soimaan J. Lennonin Imagine *
Parit raskausuutiset lähipiiristä veti viimeviikolla tunnelman aika alamaihin. Nyt taas uus tsemppi päällä. Ensi viikolla tsekkaus ja toivottavasti seuraavalla viikolla siirto.
Tähdelle sujuvaa siirtymistä IVF kiertoon!
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Ovulaatiosta kuukautisiin on liian pitkä aika. Tämä on vain minun mielipide. Minä en ole lääkäri.

Kyllä voi olla muitakin selityksiä. Tämä juttu toistuu sinulla lähes joka kuukausi.
Ylin tältä päivää. Yhtä tummia viivoja löytyi perjantailta ja torstailta, mut sitte eilinen oli haalea. Ei nää testit toistaiseksi kyllä ole valaissut mua millään tavalla.