Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä nyt on syytä pelkoon, ainakin nuorilla tytöillä ja heidän vanhemmillaan.Persujen vastaus tähän on, että maahanmuuttajat pois ja rajat kiinni ? Varmasti kaikki puolueet tuomitsevat nämä rikokset. Kyse on siitä, että muut tunnustavat että ratkaisut eivät ole helppoja eikä yksinkertaisia, Persut ratsastavat ihmisten peloilla.
Ei ole oikein, että kaikki maahanmuuttajat leimataan koska joukossa on rikollisia.
En tiedä. Sellainen kuva on tullut että myös Suomalaisissa on lasten hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia.
Mun puolesta Suomeen saa tulla oli sitten mistä päin maailmaa tahansa.
Jos tekee rikoksen niin sitten mun puolesta saa palauttaa sinne mistä tuli.
Moni tulee sellaisista olosuhteista, että itse en selviäisi päivääkään.
Minä haluan auttaa lähimmäistä. Välittämättä siitä onko hän tumma vai vaalea.
Meillä on nyt mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten maahanmuuttajat tänne sopeutuvat ja siten myös siitä, onko meille siitä haittaa vai hyötyä.Mun mielestä nyt on syytä pelkoon, ainakin nuorilla tytöillä ja heidän vanhemmillaan.
Ja kukaan meistä ei voi tietää onko maahanmuutto loppujen lopuksi, jos puhutaan vuosikymmeniä eteenpäin, hyväksi vai pahaksi. Aika näyttää. Meillä voi olla mielipiteitä mutta faktaa ei ole kellään. Minä pelkään että se on pahaksi ja siksi ääneni saa Persut.
Ongelma on myös se, ettei nykyinen järjestelmä palkitse maahanmuuttajaa kotoutumisesta mitenkään. Täysin taidoton ja kotoutumaton saa oleskeluluvan, koska ei pärjää missään, ja yhteiskuntaan hyvin sopeutunut työssäkäyvä ja kielenkin oppinut ei saa oleskelulupaa, koska hänen todetaan pärjäävän muuallakin. Tänne siis väen vängällä yritetään saada pelkästään sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole mitään kykyä ikinä sopeutua.Meillä on nyt mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten maahanmuuttajat tänne sopeutuvat ja siten myös siitä, onko meille siitä haittaa vai hyötyä.
Nykyisellään kotouttaminen ei ole tehokasta, joten työtä se vaatii, että tulijat sopeutuvat. Sopeutuvatko paremmin niin, että tuntevat etteivät ole täällä toivottuja vai siten, että heille aktiivisesti järjestetään sopeuttavaa toimintaa ?
Ja kyllä, olen myös sitä mieltä että rikoksiin syyllistyneet on syytä karkoittaa. Niin on joissakin tapauksissa myös jo toimittu eikä persuilla ole siihen osaa eikä arpaa. Minulla on myös kaksi tytärtä, joten ymmärrän vanhempien pelkojakin.
Silmien ummistamisella saadaan kyllä paljon pahaa aikaan ja minusta silmien sulkemista on se, että toitotetaan että tänne ei saa tulla. Täällä nyt kuitenkin on jo maahanmuuttajia eikä heitä voi kaikkia lähettää pois vain iän tai sukupuolen perusteella.
Tässäpä meillä onkin nyt töitä! Sen sijaan että toivotetaan kaikki tervetulleiksi tai kielletään kaikkia tulemasta, on syytä kehittää järjestelmää vastaamaan sekä meidän että tulijoiden tarpeisiin.Ongelma on myös se, ettei nykyinen järjestelmä palkitse maahanmuuttajaa kotoutumisesta mitenkään. Täysin taidoton ja kotoutumaton saa oleskeluluvan, koska ei pärjää missään, ja yhteiskuntaan hyvin sopeutunut työssäkäyvä ja kielenkin oppinut ei saa oleskelulupaa, koska hänen todetaan pärjäävän muuallakin. Tänne siis väen vängällä yritetään saada pelkästään sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole mitään kykyä ikinä sopeutua.
Maahanmuuttajien valintatapa varmistaa, ettei kotoutuminen onnistu, eikä ihminen koskaan koe olevansa osa yhteiskuntaa.
Onhan niitä tähänkin asti palautettu, vaikka ei heistä kovaa kilpailua ole, kuka saa pitää.Mihin meinasitte rikolliset palauttaa. Niitä kun ei oteta enää takas. Ainoa keino on suitsia maahanmuuttoa ja laittaa rajat.
Miten niin ei oteta? Kyllä otetaan, se kun on yksi niistä harvoista syistä, miksi voidaan palauttaa vasten tahtoa.Mihin meinasitte rikolliset palauttaa. Niitä kun ei oteta enää takas. Ainoa keino on suitsia maahanmuuttoa ja laittaa rajat.
Somaliaan on silti palautettu myös vastentahtoisesti. Irakista en tiedä.Hs:Osa maista ei myöskään suostu ottamaan vastaan muita kuin vapaaehtoisesti palanneita.
Mainittu ainakin Irak ja Somalia