----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ylin tältä päivää. Yhtä tummia viivoja löytyi perjantailta ja torstailta, mut sitte eilinen oli haalea. Ei nää testit toistaiseksi kyllä ole valaissut mua millään tavalla. Tänään kp12.
Nää ei ole plussia, kyllä sä sitten sen tunnistat kun kohdalle osuu. kp12 ei ole mikään kiire vielä ollakaan plussa:shy:..jatkat vaan testaamista.
 
Mut viivanhan pitäisi olla yhtä kirkas tai kirkkaampi kuin kontrollin, että
se olisi plussa. Eikä tuossa ole yksikään tarpeeksi kirkas :sour:

Mä en ole saanut "oikeeta" plussaa muilla kuin pregchekin ovistesteillä. Muut merkit antaa mulla pelkkiä hailuja, jotka ei tummene kontrollin vahvuiseksi edes.
Kannattaa ehkä kokeilla eri merkkejäkin, mikä sulla toimisi hyvin?
 
No luin tuolta keskustelupalstalta, että kaikilla ei testiviiva tummene yhtä tummaksi
kuin kontrolli, vaikka ovis tulisikin.

Ei mies pysty tänään enää uudelleen. Eli odottelen siihen, kun tulee reissusta.
 
Ja jos se nyt vaikka huomenna näyttäis plussaa niin ovis olis siitä 1-2 päivän päästä. Ja koska se muna nyt elää kuitenkin vuorokauden niin oikeen hyvin kerkeää ukko takaisinkin, jos nyt ei sisällä olevat sotilaat enää jaksais toimia. Se oikea munan irtoomispäivä onkin sitten vähän mysteeri-tässä ei voi olla ihan päivänpäälle suunnittelemassa. Ei pidä ylianalysoida ja stressata:wink, löysin rantein vaan yrittää maksimoida mahdolllisuudet!
 
Totta. Hän lupasi olla valmiina, kun tulee keskiviikkona takaisin!
Mä oon yrittänytkin olla löysin rantein, mut en näköjään siinä
oo onnistunu :sour:
 
Mulla oli Helena alkuun kans vaikeuksia noiden viiva-ovistestien kanssa. Sit ostinkin cb-digi hymynaama-testejä, jossa ei tarvi tulosta arpoa. Sit testasin samaan aikaan liuskoilla ja digillä ja aloinkin tuleen juttuun liuskojen kanssa. :grin

Samalla totesin, että liuskat näyttää mulle ainakin plussan aikaisemmin. Testasin liuskoilla kaks kertaa päivässä ja digillä kerran. Mulla on ilmeisen nopea lh-huippu. Jonkun kerran oli liuska selvä positiivinen aamulla ja illalla digi nega, kuten edeltävänä ja seuraavanakin päivänä. Eli pelkällä digillä kerran päivässä testatessa olis ovis jäänyt bongaamatta.

Minäkin sanoisin, että jatka testailua vaan. Viivat voi näyttää vaihtelevasti mitä vaan ja sit plussan. Kaikilla ei vahvistu mitenkään säännöllisesti.
 
Totta, ei tässä hätää ole :) Kaikenlaista puuhaa ja ajateltavaa
riittää joka tapauksessa. Seuraavaksi täytyisi hoitaa lääkärillä
käynti uutta työpaikkaa varten, tilata ne labrajäteastiat, tehdä
kemian koe, viedä poika parturiin jne :woot:
 
Se oikea munan irtoomispäivä onkin sitten vähän mysteeri-tässä ei voi olla ihan päivänpäälle suunnittelemassa. Ei pidä ylianalysoida ja stressata:wink, löysin rantein vaan yrittää maksimoida mahdolllisuudet!

Samaa mieltä! :)
Tämä on se haaste, jopa ultrallakaan ei voida tietää tarkaksi, vaan puhutaan arvioista.

Siksi nyt arvioin, että esim. oma ovis oli jonkun päivän myöhemmin, kuin inssissä arvioitiin. Siten dpo:t ei pidä paikkansa. Todellinen dpo on nyt arviolta dpo16, eikä dpo20.

Helena80 :) Ovistikut on apuväline ja antaa osviittaa...työksi hommaa ei kannata kääntää, kyllä siittiöt elävät sen väliajan, että mies ehtii takaisin kotiin :)
 
Jos on noin epäsäännöllistä kierto, niin todellakin pitäisi käyttää irrotuspiikkiä. Ja siis jos ei ole irrotuspiikkiä käytetty, niin eikö sitten ovistikuilla ole katsottu LH-huippu? Jos on, niin ei oviksen pitäisi neljällä päivällä myöhästyä. Tai sitten kroppa on pahemmin epäkunnossa kuin on kuviteltu, jos ei LH-huippu enää saa aikaan ovulaatiota.
 
Jos on noin epäsäännöllistä kierto, niin todellakin pitäisi käyttää irrotuspiikkiä. Ja siis jos ei ole irrotuspiikkiä käytetty, niin eikö sitten ovistikuilla ole katsottu LH-huippu? Jos on, niin ei oviksen pitäisi neljällä päivällä myöhästyä. Tai sitten kroppa on pahemmin epäkunnossa kuin on kuviteltu, jos ei LH-huippu enää saa aikaan ovulaatiota.

Suski75 :wink Inssissä arvioitiin, että ovilaatio tapahtuu noin 2vrk kuluttua. Munasolu oli 20mm kokoinen, joten oltiin riittävän ajoissa liikenteessä.

Irroituspiikkejä ei ole minulla käytetty.

Sitä vaan ajattelin, että josko munawolu in kasvanut vielä isommaksi ja irronnut vähän myöhemmin....
 
Oliko tikussa ovisplussa? Vai käytkö insseissä ilman että ovulaatiosta on tietoakaan? :wideyed: Eihän inssissä ole järjenhiventä, ellei joko tikuilla katsota, että ovis on niillä näppäimillä, tai ovista käynnistetä lääkkeillä.

Pestyt siittiöt elävät vain 1-2 päivää, joten jos teillä inssi on tehty ja ovulaatio arviosta vain yhtä päivää myöhässä, niin siittiöt ovat kerenneet kuolla ja se inssi oli turha.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top