T
Tähti ★
Vieras
Ei kai tuossa mitään outoa ole. En minäkään ollut varma, mihin lopputulokseen siellä IVF-palaverissa itse tulen kun sinne menin. Ajattelin, että jos lääkäri ei tarjoa minulle hyviä vaihtoehtoja, niin sitten pitää miettiä vähän enemmän. Ja palaverin jälkeenkin jäi yksi kierto väliin ennen kuin olin varma asiasta. Ei tosin olisi jäänyt, jos ikärajat olisivat lähellä.
Ihmeen paljon tuot "kalliit" hinnat kaikkialla esiin, vaikka teillä ei rahalla ole väliä. Minusta tuo IVF-neuvontakäynti oli niin halpa, että siellä nyt käy vaikkei asiasta varma olekaan. Pikkuraha suhteessa hoitoihin muuten.
On halpa on... ja ilman KELA- korvausta iihan vähän kalliimpi.
Meillä päätös menmä hoito palaveriin oli päätös mennä IVF:ään, jonne ollaan menossa seuraavana.
Tuo palaveri vaati molempien läsnäolon, joten molempien oli oltava myös poissa töistä se päivä, kosks palaveri kesti sen kolme tuntia ja automatkat päälle 2tuntia.
Ihmettelen, että epäilet, ettei olisi aikomus menmä IVF-hoitoon
Elämä menee välillä eri tavoin, kuin suunnittelee. Meillä nyt mun työtilanteen vuoksi tullut tressi tilanne ei ollut mitenkään omassa päätäntä vallassa.
Tasapainoa tässä nyt myös haetaan ja saan apuja ensi kuun alussa. Jospa IVF-hoitokin on silloin tehokkaampi!