----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kai tuossa mitään outoa ole. En minäkään ollut varma, mihin lopputulokseen siellä IVF-palaverissa itse tulen kun sinne menin. Ajattelin, että jos lääkäri ei tarjoa minulle hyviä vaihtoehtoja, niin sitten pitää miettiä vähän enemmän. Ja palaverin jälkeenkin jäi yksi kierto väliin ennen kuin olin varma asiasta. Ei tosin olisi jäänyt, jos ikärajat olisivat lähellä.

Ihmeen paljon tuot "kalliit" hinnat kaikkialla esiin, vaikka teillä ei rahalla ole väliä. Minusta tuo IVF-neuvontakäynti oli niin halpa, että siellä nyt käy vaikkei asiasta varma olekaan. Pikkuraha suhteessa hoitoihin muuten.

On halpa on... ja ilman KELA- korvausta iihan vähän kalliimpi.

Meillä päätös menmä hoito palaveriin oli päätös mennä IVF:ään, jonne ollaan menossa seuraavana.

Tuo palaveri vaati molempien läsnäolon, joten molempien oli oltava myös poissa töistä se päivä, kosks palaveri kesti sen kolme tuntia ja automatkat päälle 2tuntia.

Ihmettelen, että epäilet, ettei olisi aikomus menmä IVF-hoitoon:wideyed:

Elämä menee välillä eri tavoin, kuin suunnittelee. Meillä nyt mun työtilanteen vuoksi tullut tressi tilanne ei ollut mitenkään omassa päätäntä vallassa.

Tasapainoa tässä nyt myös haetaan ja saan apuja ensi kuun alussa. Jospa IVF-hoitokin on silloin tehokkaampi!:joyful:

Dpo 12 - nega. Ei siis osumaa tällä kierroksella. Seuraavaa arvontaa odotellessa paremman onnen toivossa :chicken:

Menkat alkoivat 11-vuotiaana ja se tuntui aikoinaan aikaiselta. Käsittääkseni aikainen menkkojen alkamisikä ennakoi aikaisempia vaihdevuosia. Äidiltäni en ole kehdannut udella vaihdevuosista. Mummini sai tosin lapsia vielä yli 40-vuotiaana.
Sympatiat :sad001, kohti uutta mahdollisuutta!

Mä pitkään ajattelin juuri näin, että on munat loppu nopeampaa kun on aikaisin menkat alkaneet. Mutta sitten taas on päinvastaista infoakin tarjolla. Ei mene ymmärrykseen tämäkään, tässä kun ei tilastoilla tunnu olevan merkitystä, on niin yksilöstä kiinni kaikki.
Toivottavasti kaikki prossakerholaiset kuuluu myöhään munimisen lopettaviin:), ehkä me ollaan täällä juuri siitä syystä (superoptimisti) :shy:..

Tähti, eipä niitä kelakorvauksia minullekaan tipu, joten en tiedä, mitä hinta olisi kelakorvausten kanssa. Sen tiedän, että halpa se oli ilman kelakorvauksia, alle kahteensataan nuo konsultointikäynnit joka kerta ovat jääneet. Satanen tai pari on pikkuraha verrattuna siihen, että IVF maksaa sen 6-8 tonnia kokonaisuudessaan.

Minä irtisanouduin töitä esikoista yrittäessä, koska työ alkoi häiritä lapsen yrittämistä. Työstressi loppui kuin seinään, jo sillä sekunnilla kun jätti irtisanoutumisilmoituksen, vaikka kävinkin irtisanoutumisajan (2 kk) töissä. :grin
Työstressi on ihan täysin omassa päätäntävallassa.

Muokattu viimeksi:
Yölento: hyvin kirjoitit. Samalla lailla ajattelen persuista. Suomalaiset tekee ihan yhtä paljon seksuaalirikoksia kun muun maalaiset. Niistä ei vain niin puhuta. Pikkasen joskus sivutaan. Tämäkin tehdään ihan tarkoituksella.

Miten niin yhtä paljon? Suhteutettuna mihin? Jos esim raiskauksia on 100 ja niistä turvapaikan hakijoiden tekemiä 50 ja suom 50 niin onko se yhtä paljon? Sehän pitää suhteuttaa asukaslukuun. Ja maahanmuuton myötä lasten raiskaukset lisääntyneet. En hyväksy kenenkään raiskausta mutta lasten raiskaukset varsinkin sydäntäsärkeviä. Maahanmuuttajissan niin paljon tyyppejä jotka lapsesta asti kasvatettu ajatukseen ettei nainen ole tärkeä sitä voi kohdella miten vaan. Miehellä on väliä ja haluillaan.

Miten niin yhtä paljon? Suhteutettuna mihin? Jos esim raiskauksia on 100 ja niistä turvapaikan hakijoiden tekemiä 50 ja suom 50 niin onko se yhtä paljon? Sehän pitää suhteuttaa asukaslukuun. Ja maahanmuuton myötä lasten raiskaukset lisääntyneet. En hyväksy kenenkään raiskausta mutta lasten raiskaukset varsinkin sydäntäsärkeviä. Maahanmuuttajissan niin paljon tyyppejä jotka lapsesta asti kasvatettu ajatukseen ettei nainen ole tärkeä sitä voi kohdella miten vaan. Miehellä on väliä ja haluillaan.
Persujen vastaus tähän on, että maahanmuuttajat pois ja rajat kiinni ? Varmasti kaikki puolueet tuomitsevat nämä rikokset. Kyse on siitä, että muut tunnustavat että ratkaisut eivät ole helppoja eikä yksinkertaisia, Persut ratsastavat ihmisten peloilla.

Ei ole oikein, että kaikki maahanmuuttajat leimataan koska joukossa on rikollisia.

Persut puhuvat kyllä selkeästi, mutta joko eivät ajattele, ymmärrä tai halua tuoda julki, mutta maahanmuuttoasiat eivät ole niin suoraviivaisia, mitä he antavat ymmärtää. Suomella on kansainvälisiä sopimuksia ja Suomi pitää huolta ihmisoikeuksista, mitä varmasti jokainen suomalainen kannattaa. Varmasti jokaisessa puolueessa ollaan sitä mieltä että maahanmuuton on oltava hallittua eikä kenenkään rikoksia sallita, ymmärretä eikä hyväksytä. Erona persuihin on se, että asiaa lähestytään realistisin perustein. Meitä sitovat kansainväliset sopimukset ja suurin osa maahanmuuttajista ei tee rikoksia. Realismi tuo mukanaan sen, että yritetään tehdä jotakin sen hyväksi että maahanmuuttajat eivät tee rikoksia, siis parannetaan kotouttamisprosesseja ja pyritään ottamaan tulijat vastaan hallitusti. Jos olisi helppo tapa toteuttaa tämä, se olisi jo tehty. Persujen mielestä vaan suljetaan rajat (ja silmät), mikä ei ole realistinen vaihtoehto.

Persujen ympäristöpolitiikka perustuu talouteen (ja silmien sulkemiseen) , joten entisenä vihreänä et varmasti voi tukea sellaista.

Vaikka politiikka ei kiinnostaisi, niin kannattaa kyllä silti vähän miettiä ja tutustua asiaan.

Eipä.noilla kotouttamisilla ole raiskausten ehkäisyssä mitään virkaa. Jos mies on lapsesta asti kasvatettu ajatteluun ettei naisella ole arvoa ja mies voi sitä kohdella miten haluaa ja tuomiot on täällä pääsääntöisesti ehdollisia niin eipä sekään näytä että kyseessä olisi.mielestämme suuri paha. Lähtökohtaisesti niin eri maailmoista ollaan.

Mitä tulee ympäristön ja ilmaston suojeluun ei mikään puolue voi juurikaan tehdä sen asian eteen mitään. Suurta ainakaan joka oikeasti vaikuttaisi.mihinkään. Se vaatisi niin isoja muutoksia eikä hyvään tottunut kansa halua luopua mistään. Ja Suomea paljon suurempia saastuttaja maita kyllä löytyy. Vaikka.me tehtäisi täällä mitä ja muut ei mitään niin eipä sillä valitettavasti olisi mitään vaikutusta.

Muokattu viimeksi:
Jos jollain on harhakäsitys, että suomalaiset tekevät yhtä paljon seksuaalirikoksia kuin maahanmuuttajat, niin nyt on korkea aika ottaa asioista selvää. Juuri julkaistu artikkeli, lähteenä väestörekisterikeskus ja poliisin tilastot, kertoi, että Helsingissä ja Oulussa puolet seksuaalirikoksista on maahanmuuttajien tekemiä, vaikka maahanmuuttajia on vain vähän verrattuna suomalaisiin. Eli Suomessa asuvat maahanmuuttajat tehtailevat seksuaalirikoksia suhteellisesti paljon enemmän kuin suomalaiset. Suhdeluku tuossa tutkimuksessa oli se, että maahanmuuttajat tekevät kymmenen kertaa enemmän seksuaalirikoksia kuin suomalaiset.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006043546.html

Muokattu viimeksi:

En tiedä. Sellainen kuva on tullut että myös Suomalaisissa on lasten hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia.
Mun puolesta Suomeen saa tulla oli sitten mistä päin maailmaa tahansa.
Jos tekee rikoksen niin sitten mun puolesta saa palauttaa sinne mistä tuli.
Moni tulee sellaisista olosuhteista, että itse en selviäisi päivääkään.
Minä haluan auttaa lähimmäistä. Välittämättä siitä onko hän tumma vai vaalea.

Työperäistä maahanmuuttoa edistettävä, muulle maahanmuutolle pitää asettaa tiukat rajoitukset ja ehdot. Esim. että jokaisesta rikoksesta lentää samantien ulos, ja jos ei viidessä vuodessa pysty elättämään itseään ja huollettaviaan ja opi kieltä, lentää ulos.

Meillä töissä on monta työperäistä maahanmuuttajaa ihan Lähi-Idästäkin, eikä heidän kohdallaan ole mitään ongelmia.

Sympatiat :sad001, kohti uutta mahdollisuutta!

Mä pitkään ajattelin juuri näin, että on munat loppu nopeampaa kun on aikaisin menkat alkaneet. Mutta sitten taas on päinvastaista infoakin tarjolla. Ei mene ymmärrykseen tämäkään, tässä kun ei tilastoilla tunnu olevan merkitystä, on niin yksilöstä kiinni kaikki.
Toivottavasti kaikki prossakerholaiset kuuluu myöhään munimisen lopettaviin:), ehkä me ollaan täällä juuri siitä syystä (superoptimisti) :shy:..
Eiköhän se munimisen onnistuminen ole lopulta moninaisten yksilöllisten ja ulkoisten tekijöiden summa - ja vähän hyvää tuuriakin tarvitaan. Munista kuoriutui poikasia vielä yli 40-kymppisenäkin. :)

Tähti, nyt sitten pidetään peukkuja että ehdit hakea piikit ajoissa. Tämän vuoksi minulla olisi ollut ne jo hankittuna kun jännitän jopa sinun puolestasi ihan kamalasti.
Sehän se onkin! Kun niin kovasti toivoo toisen onnistuvan ja sitten toinen ottaa ihan turhia riskejä, joiden takia homma voi mennä puihin, kun voisi varman päällekin pelata. Toivottavasti riskinotto ei kostaudu, ja kaikki menisi hyvin.

Mun mielestä maahanmuuttajien suhteen rikosprosentti täytyisi ehdottomasti olla 0. Se ei ole mikään puolustus, että raiskaa ne kantasuomalaisetkin. Meillä pitää olla oikeus valita tänne sellaisia ihmisiä, joilla oikeasti on hätä, ja ehdottomasti etunenässä naiset, lapset ja vanhukset. Mulla ei riitä mitään sympatiaa näitä nuoria mamumiehiä kohtaan. Ennemmin sitten vaikka rajat kiinni. Meillä on oikeus säilyttää perusturvallisuutemme, ja on jo nähty miten se on järkkynyt kontrolloimattoman ja naiivin maahanmuuttopolitiikan takia. Ja ei, rasismia ei ole kriittisyys.

Kp 23 eikä hajuakaan mitä mun kropassa tapahtuu tai tapahtuuko mitään. Oviksesta ei mitään havaintoa, tähän mennessä joka kk ollut kp 13-15. Alkuviikosta tuhrutteli vähän, nyt ei ole ollut mitään, mikä on sekin outoa, sillä yleensä tuhruttelu on ilman lugeja jatkunut sitten menkkoihin asti. R-testinkin tein varuiksi, kun pohdin olisko mulla ollut tosi aikanen ovis, mutta ei. Olen reilun kuukauden syönyt noita KSM66-pillereitä ja jos vaikutus hedelmällisyyteen on tömmöinen, niin eipä maksa vaivaa.

Olen reilun kuukauden syönyt noita KSM66-pillereitä ja jos vaikutus hedelmällisyyteen on tömmöinen, niin eipä maksa vaivaa.

Hannuli77 :) Itsekään en ole hurjan vakuuttunut KSM66 tuotteesta...

Aluksi energia taso nousi, mutta muuta en ole huomannutkaan:dontknow

Takaisin