T
Tähti ★
Vieras
Hei Naiset! Minä hyppään nyt ketjuun mukaan kuumeilemaan ja jännäämään teidän muiden mukana! Oon kyllä lueskellut teidän kuulumisia taustalla, mutta on ollut niin turkasen kiireistä tämä elo etten ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan. Paljon tsemppiä jokaiselle kierron eri vaiheeseen ja Katjushalle tsempit kortisoni-huuruihin!
Minäpä tiivistän lyhyesti meidän tarinan kun ketjuun on tullut myös uusia kuumeilijoita. Elikkäs oon 38-vuotias kahden pikkutytön ja yhden enkelin äiti. Esikoinen on nyt 3,5 vuotias ja kuopus 10 kk. Tyttöjen välissä olin raskaana ja puolessa välissä jouduttiin pienestä luopumaan. Miehen kans ollaan naimisissa - molemmat toisella kierroksella. Kovin on hektistä meidän elo ollut kun mies on yrittäjä, minulla äitiysloma loppui ja palasin opintojeni pariin. Tytöt aloitti päivähoidon ja tämä uusi elämänrytmi on tuntunut kyllä mukavalta vaikka hetken kyllä ottanut meiltä kaikilta sopeutua uusiin aikatauluihin ja kuskailuihin. Mutta hyvä näin.
Kovasti vielä yhtä pientä toivottais perheeseemme <3 Hiukan on vielä kierto sekaisin ja pitkäksi venynyt synnytyksen jäljiltä, mutta katsellaan saadaanko vielä yksi pikkuinen elämää ilostuttamaan.
Tindra :)
Hienoa, että palasit palstalle. Peukut pystyyn, plussapuhuria!!

Ehkä joku muu paikka
No nyt sitten täälläkin popsitaan niitä paljon puhuttuja letroja