----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei Naiset! Minä hyppään nyt ketjuun mukaan kuumeilemaan ja jännäämään teidän muiden mukana! Oon kyllä lueskellut teidän kuulumisia taustalla, mutta on ollut niin turkasen kiireistä tämä elo etten ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan. Paljon tsemppiä jokaiselle kierron eri vaiheeseen ja Katjushalle tsempit kortisoni-huuruihin!

Minäpä tiivistän lyhyesti meidän tarinan kun ketjuun on tullut myös uusia kuumeilijoita. Elikkäs oon 38-vuotias kahden pikkutytön ja yhden enkelin äiti. Esikoinen on nyt 3,5 vuotias ja kuopus 10 kk. Tyttöjen välissä olin raskaana ja puolessa välissä jouduttiin pienestä luopumaan. Miehen kans ollaan naimisissa - molemmat toisella kierroksella. Kovin on hektistä meidän elo ollut kun mies on yrittäjä, minulla äitiysloma loppui ja palasin opintojeni pariin. Tytöt aloitti päivähoidon ja tämä uusi elämänrytmi on tuntunut kyllä mukavalta vaikka hetken kyllä ottanut meiltä kaikilta sopeutua uusiin aikatauluihin ja kuskailuihin. Mutta hyvä näin.

Kovasti vielä yhtä pientä toivottais perheeseemme <3 Hiukan on vielä kierto sekaisin ja pitkäksi venynyt synnytyksen jäljiltä, mutta katsellaan saadaanko vielä yksi pikkuinen elämää ilostuttamaan.

Tindra :)
Hienoa, että palasit palstalle. Peukut pystyyn, plussapuhuria!!
:smiley-bounce016

Täällä on kp19 menossa ja luulen, että O-plussa on vasta tulollaan. Ovis-oireita ei ole vielä ilmaantunut, mutta kellistin ukko-kullan kuitenkin. Viime kierto venyi pitkäksi ja luulen että niin käy tässäkin kierrossa. Mutta eiköhän tuo hormoonitoiminta tasaannu mitä lähemmäksi kesää päästään.

Onko kenelläkään piinapäivät menossa? Miten Katjusha on lääkityksen kanssa jaksellut?

Tindra, tervetuloa kuumeilemaan :)
Mulla on sellainen hyper-olo. Mun akupunktiohoitaja saa varmaan kylmänväristyksiä, kun huomaa, miten "lääkkeissä" olen. Hän kun nimenomaan hoitaa ihmisiä pois kortisonista jne. En vain missään nimessä halua "kokeilla olla ilman", tässä kohti, kun ainoat ikinä milloinkaan alkaneet raskaudet on alkaneet prednisolonin avulla.
Mulla on siis torstaina taas akupunktio tulossa, ja käyn taas viimeistään alkionsiirron yhteydessä, ellen jo ensi viikolla. Limakalvon tsekkaus on pe 16.3. ja jos se on hyvä, voidaan suunnitella alkionsiirtoa siitä 5-6 päivää jälkeen (en ole ihan varma, miten tämä lasketaan). Jos siirtoon päästään viimeistään 22. tai 23.3. niin siitähän ne todelliset piinapäivät alkavat. Alkiot ovat 5-6 päivän ikäisiä, joten testaamaan pääsee 8-9 päivää tuon jälkeen. Kunpa malttaisin olla ajattelematta tätä liian valmiiksi. JOskus huurunenät tuhoutuvat sulatuksessa, ja sittenpä ei enää ole mitään piinailtavaa (koskaan).

Katjusha, teillä on kyllä jännät viikot edessä! Peukut on pystyssä että huurunenät kestää sulatuksen ja siirto menee nappiin!

Katjusha meinaatteko yrittää siirtoa enää vain tämän yhden kerran? Kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä että kaikki menee hyvin!

Kappas, sehän pärähti O-plussa tikkuun ja vihlookin siihen malliin että ei ole epäilystäkään. Eiliset tallettelut osui vaistolla kohdilleen! Tänään ja huomenna ei pysty peuhaamaan joten nähtäväksi jää riittikö kerran kellistys. Meni niin tai näin niin himotestaaja odottaa malttamattomana viivojen tiirausta! Tsempit meille kaikille!

Täälläkin on kaikki mahdollinen tsemppi ja toivo, että saa siirrettyä ja vielä alkaa siellä kiinnittymään ja kehittymään! :)

Hirvi, meillä on kaksi alkiota pakastimessa, joten näillä voidaan yrittää <3 yksi kerrallaan.

Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä että ensimmäinen siirto onnistuu ja saatte esikoiselle leikkikaverin ❤️ Onko sulla olo parempana kortisonin suhteen?

Katjushalle peukut pystyssä tulevaan siirtoon, Tindralle piinailuun.

Täällä dpo 3 ja rauhallista kaikilta osin. Etova olo alkaa onneksi väistyä. Se on jännä, miten samankaltaiset voi ovis- ja raskausoireet olla. Viime kierrossahan hämäännyin hetkeksi luulemaan tärppiä, kun oli kaikki "kiinnittymiskivut", arat rinnat, huono olo... vaikka mulla vaan oli ovulaatio viikon myöhässä. Luulisi jo tällä yrityskokemuksella tunnistavansa paremmin, mutta toivo ei kuuntele aivoja :)) Anyway, kauhean vahvat odotukset ei tärppiin ole, sillä pelkään että ovista ei tarpeeksi keritty hyödyntämään. Ja pää ajattelee, että "miksi nyt kun ei aiemminkaan". Tuntuu utopistiselta ajatukselta, sellaista tapahtuu muille, ei mulle. Vähän kuin lottovoitto. Mutta viikon päästä pissitään kuitenkin hullun kiilto silmissä taas tikkuun :))

Hannuli meillä melkein sama vaihe, täällä dpo4.
Noista oireista ei kyllä voi päätellä mitään. Yhdessä km jälkeisessä kierrossa oksensin päivää ennenkuin menkat alko. Onneks en ilakoinut mut vähän mietitytti josko. Yleensä kai oireet alkaa kunnolla vasta plussan jälkeen.

Juniorista viikkoa ennen kun menkkojen oli aika alkaa mulla yhtäkkiä ällötti hampaita pestessä ja jotenkin oli seesteinen olo että odotin plussaa ja se tuli. En tiedä mistä tuo seesteinen olo muka tuli.

Sivistäkää mua - vahvistaako letrot ovista vai limakalvoa vai miten ne jelppaa raskautumaan?

Tähti pääsettekö inssiin tuosta vaan? Vaatiikin käyntejä? Tutkimuksia?

Muumi-mamma letrot saattaa parantaa ovista. Tai kainaikaansaadakin jos ei muuten tuu.

Tähti pääsettekö inssiin tuosta vaan? Vaatiikin käyntejä? Tutkimuksia?

Muumi-mamma letrot saattaa parantaa ovista. Tai kainaikaansaadakin jos ei muuten tuu.

Muska77 :) Ei vaadi mitään. Saan varata ajan inssille, kun ovistesti näyttää plussaa. Ovesta vaan sisään...

Takaisin