----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
be7edc085c4562cc8276b160d80cfc7b

Kp 12, lämpeneelämpenee... Sen verran kuumina on linjat käynyt, että Ihmettelisin jos ukolla tulisi kumit mieleen :wink: Ei olla nähty 1.5 viikkoon ja seksistä tuplaten aikaa.

Hannuli77 :) Ratsaille vaan!:grin

Että tää vauvanhankinta on lisäksi jopa aika hauskaa:3some

Hyvä Hannuli niin on sitte tuotetta tavaraa :pompus:

Täällä mulla flunssa ja kurja olo. Miehellä oli eka sit taapero ja sit meillä muilla, yksi on säästynyt tähän mennessä. Vaikuttaakohan ovikseen?

Hyvä Hannuli niin on sitte tuotetta tavaraa :pompus:

Täällä mulla flunssa ja kurja olo. Miehellä oli eka sit taapero ja sit meillä muilla, yksi on säästynyt tähän mennessä. Vaikuttaakohan ovikseen?

Muska77 :)

Flunssa täälläkin, lähes viikon sen kourissa.

Huolestuttaa, kun menkat ei alkaneet, että jos oonkin raskaana, kun oon elänyt "todella" epäterveellisesti, etten vaan siinä tapauksesaa ole vaurioittanut tulevaa lasta:sad010

Testi nega.

Missä menkat

Eikö sulla ollu menkat viimeksikin vähän myöhässä? Paljonko nyt ovat? Jos ootkin raskaana tuskin on mitään haittaa aiheuttanut näin alussa.

Eikö sulla ollu menkat viimeksikin vähän myöhässä? Paljonko nyt ovat? Jos ootkin raskaana tuskin on mitään haittaa aiheuttanut näin alussa.

Muska77 :) Hyvin harvoin on myöhässä.

Muistat oikein viimeksi oli 3pv myöhässä, joka mulle hyvin epätavallista. Menkkojen myöhästyminen liittynyt selvästi tähän vauvan yrittämiseen. Jostain syystä eivät ala päivälleen, silloin mikäli on "ratsastettu":grin:scratch

Nyt ne ei ole vielä myöhässä, mutta tänään "normaalisti" ne alkaisi. Veriklimppi tänään kummastutti, sillä aina menkat alkaa jos verta näkyy....

Ellei pian ala, voin ihmetellä, mikä se pieni veriklöntti oikein oli:rolleyes:? ( ei kai kiinnittyä voi näin myöhään?)

Mahaa "polttaa" kuten menkat ois nyt meneillään.

Täällä oli alkuillasta melkoinen polte alavatsalla. Enemmän vasemmalla puolen jossa folli näkyi. Eilen ovisplussa et tais olla ovuleisoni joka tapahtui. Kahdessa edellisessä kierrossa samanlaista kipua samaan aikaan.

Hannuli, toivotaan että tänään toimii kuitenkin, jospa ehditte vielä (taisin sulle jo toiseen ketjuun vastata).
Tää lähtee Tähden kiertokamuksi kuumeilemaan. Kp 1 / kierron pituus toivottavasti 630 päivää :)

630?
Raskaus + imetyskö? Milloin teillä se hoitohomma onkaan?

Hannuli kannattaa kyllä kokeilla vaikka ovis oli jo. Hommailitteko ennen sitä?

Muska77, aloitan huomenna kp 2 sekä estrogeenit että kortisonin. Kontrolliultra limikselle kp 12-14 seutuna, alkion sulatus ja toivon mukaan siirto noin 5-7 päivää ton jälkeen (miten nyt sovitaan ja ettei mene viikonlopulle/pääsiäiseen). Tää homma ei oo onneks päivän päälle.
Joo, mulla oli 628 päiväinen kierto tytöstä :)

Voi Katjusha kun on jännät paikat teille! Tsemppiä kovasti! Käytkö nytkin siinä hoidossa mikäsenytoli jossa kävit viime raskautumisen aikaan?

Mikä tuon kortisonin merkitys olikaan, kiinnittymistäkö se helpottaa jollain mekanismilla? Kuinka kauan sitä joutuu syömään? Onko alkionsiirroissa aina kortisoni apuna?

Täällä tosi tylsä vaihe kiertoa, vissiin kp 6. Kun ei ole edes mitään testattavaa :-/ Löytyisköhän Ebaysta jotain testejä mitä vois tehdä tässä vaiheessa ettei tule vieroitusoireita :-D Tai pitääkö alkaa tehdä niitä vaihdevuositestejä päivittäin

Muska77, aloitan huomenna kp 2 sekä estrogeenit että kortisonin. Kontrolliultra limikselle kp 12-14 seutuna, alkion sulatus ja toivon mukaan siirto noin 5-7 päivää ton jälkeen (miten nyt sovitaan ja ettei mene viikonlopulle/pääsiäiseen). Tää homma ei oo onneks päivän päälle.
Joo, mulla oli 628 päiväinen kierto tytöstä :)

Jännää!!

:greet025 tsempit kaikille omiin tilanteisiin!!:gen014

Uusi kierto ja uudet kujeet. Otan lisänä käyttöön viherjuoman ja teen nyt alkuun elimistöllle puhdistuskuurin. Entiset tropit pysyy mukana, mama vitamiini, vehnis, kalaöljy...kookosöljy, kasvisöljy, voi.

Kaikki "paha" on pannassa, punkku ja roskaruoka.

Inssi on jo harkinnassa, joko heti tai seuraavasta kierrosta.

Tähti kp2 /29

Takaisin