----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain Caprilonia ja on nyt lopettanut vuodon :)

Piitulle tsemppiä :Heartred
Hieno homma. Ei kuitenkaan kannata säikähtää, jos vielä kovaa vuotoa ilmenee. Vaikka säikähtää sitä silti, mutta se voi kuulua asiaan tuossa etisistukassa. Tarkoitan siis sitä, että nuo lääkkeet hillitsevät vuotoa, mutta eivät aina lopeta kokonaan. Eli yritän vissiin vaan lohduttaa, että verta saattaa tulla, kun härän kurkusta ja oma usko raskauteen hiipuu, mutta silti voi kaikki olla ok. Toivotaan silti, että olis mennyttä vuodot.

Oman vanhemman kuoleman läheisyys on kyllä raskasta aikaa. Ei sitä oikein voi kuvailla, mutta se avuttomuus mikä itselle iskee tuossa tilanteessa on vaikeaa. Ei sitä vanhemmistaankaan luopuisi millään.

Mites Tähti siellä menee? Työhommat ja onko plussaa tikussa?

No....täällä työskennellään varoituslappu persuksen alla!:hungover:

Omistaja saapui Suomeen tänään, eikä tiennyt tästä asiasta yhtään mitään. Tavalliseen tapaansa kävi kättelemässä ja kysyi, kuinka voin ja jaksan.

Uusi esimies tosin tärisi, kuin haavanlehti koko päivän. Ei ihme, sillä tekaistu lappu on täynnä epätotuuksia, suoranaisia valheita, jolla pesee kätensä omasta epäpätevyydestä ja minusta teki syntisen.

Mä sain jotenkin pienen innon näyttää närhenmunat, että mistä pesee, kun kuitenkin löytyy ammattitaitoa ja vielä jopa sitoutumistakin töihin...
Näissä olosuhteissa:gen045

En testannut, kun en usko, että raskaus voi onnistuakaan nyt näissä olosuhteissa:sad001

Dpo 11

Last edited by a moderator:
No....täällä työskennellään varoituslappu persuksen alla!:hungover:

Omistaja saapui Suomeen tänään, eikä tiennyt tästä asiasta yhtään mitään. Tavalliseen tapaansa kävi kättelemässä ja kysyi, kuinka voin ja jaksan.

Uusi esimies tosin tärisi, kuin haavanlehti koko päivän. Ei ihme, sillä tekaistu lappu on täynnä epätotuuksia, suoranaisia valheita.

Mä sain jotenkin pienen innon näyttää närhenmunat, että mistä pesee, kun kuitenkin löytyy ammattitaitoa ja vielä jopa sitoutumistakin töihin...
Näissä olosuhteissa:gen045

En testannut...enkä usko, että raskaus voi onnistuakaan nyt näissä olosuhteissa:sad001

Dpo 11
No testillä selviää. Ei voi jättää meitä piinaan.

Siis kerroitko omistajalle tilanteesta? Oot kyllä sitkeä, jos vielä jäät tuonne.

No testillä selviää. Ei voi jättää meitä piinaan.

Siis kerroitko omistajalle tilanteesta? Oot kyllä sitkeä, jos vielä jäät tuonne.

En vielä kertonut, koska hän tuli ihan muissa tarkoituksissa tänne. Hän kuuli kyllä iltapäivällä asian pomoilta ja tietty heidän valheeliisen version asioista.:wacky:

Toivon, että hänellä ois riittävästi järkeä lukemaan asioita rivien välistä, eikä niellä valhrellista syöttiä. Ja haluan kyllä keskustella omistajan kanssa, mikäli sopii :)

Juu, periksi ei anneta -varsinkaan epätotuuksia ja vääryyksiä:gen045 Katsotaan kuka lentää, vai lentääkö kukaan, mikäli sopuun päästään.

Vastavirran akka :) Ei tässä työpaikassa sinänsä ole vikaa. Ongelma on esimiehissä, jotka petaavat etujaan, eikä mun avunsaanti pyynnöt, tai mikään muukaan kommunikaatio kulje heitä pidemmälle.

Omistaja päättää kaikesta ja mulla on hyvät välit häneen, samoin kuten oli kaikkiin muihinkin työtovereihin, jotka tosin lähtivät tämän esimiehen takia ja siitä aiheutui/aiheutuu jatkuvasti rutkasti tappioita firmalle.

Mulle sopii jatkaa tässä työpaikasa, mutta on tultava muutoksia. Ellei tule, niin lähden. Jos jään, niin haluan merkittävän palkankorotuksen. Siinä esimakua tulevaan:happy:

Vastavirran akka :) Ei tässä työpaikassa sinänsä ole vikaa. Ongelma on esimiehissä, jotka petaavat etujaan, eikä mun avunsaanti pyynnöt, tai mikään muukaan kommunikaatio kulje heitä pidemmälle.

Omistaja päättää kaikesta ja mulla on hyvät välit häneen, samoin kuten oli kaikkiin muihinkin työtovereihin, jotka tosin lähtivät tämän esimiehen takia ja siitä aiheutui/aiheutuu jatkuvasti rutkasti tappioita firmalle.

Mulle sopii jatkaa tässä työpaikasa, mutta on tultava muutoksia. Ellei tule, niin lähden. Jos jään, niin haluan merkittävän palkankorotuksen. Siinä esimakua tulevaan:happy:
Vaan kiinnostaako omistajaa, sepä onkin toinen juttu. Omistajille se on yleensä se ja sama, että kuka niitä hommia tekee. Pääasia, että joku tekee ja rahaa tulee.

:whacky011 hihhei!

Aioin taikoa huomiseksi Saksalaisille isoille vieraille, kahvitukseen jotain jännempää...

Omistajaa etenkin ajatellen, koska istuvat päivän samassa Neukkarissa. Osaan taikoa kaikenlaista:cheers, varsinkin kun tolla omalla EuroCardilla saa ostaa firman piikkin mitä lystää.

Ostan siis lystiä heille!:laughing001

Iloa ja huvia, sekä hyvää mieltä:Heartpink

Vaan kiinnostaako omistajaa, sepä onkin toinen juttu. Omistajille se on yleensä se ja sama, että kuka niitä hommia tekee. Pääasia, että joku tekee ja rahaa tulee.

Vastavirran akka :) Tähän saakka on ollut täysi luottamus omistajan kanssa. Hänellä ei tosiaan ole tarvetta heittää mua pihalle:laughing002

Tähän työhön, jos joku uusi heppu otetaan, niin kestää ainakin noin 2-vuotta oppia töitä edes riittävälle tasolle.

Tai sitten ottavat uuden, ja tappiot vaan äkkiseltään kasvavat!

Vastavirran akka :) Tähän saakka on ollut täysi luottamus omistajan kanssa. Hänellä ei tosiaan ole tarvetta heittää mua pihalle:laughing002

Tähän työhön, jos joku uusi heppu otetaan, niin kestää ainakin noin 2-vuotta oppia töitä edes riittävälle tasolle.

Tai sitteb ottavat uuden, ja tappiot vaan lisää kasvavat!
Näin varmasti on, mutta yleensä isoimmissa firmoissa esimiehet ja isommatkin päälliköt hoitavat alaisten palkkaukset jne. Se ei ole omistajan tehtävä. Se olisi minusta outoa, jos esimiehen toimet omistaja kiistäisi tällaisessa tapauksessa.

Näin varmasti on, mutta yleensä isoimmissa firmoissa esimiehet ja isommatkin päälliköt hoitavat alaisten palkkaukset jne. Se ei ole omistajan tehtävä. Se olisi minusta outoa, jos esimiehen toimet omistaja kiistäisi tällaisessa tapauksessa.

Kyllä, mutta voi silti niin tapahtua:chicken: :cheers

Kaikki riippuu kaikesta, siis ihan kaikesta...

Aioin taikoa huomiseksi Saksalaisille isoille vieraille, kahvitukseen jotain jännempää...

Omistajaa etenkin ajatellen, koska istuvat päivän samassa Neukkarissa. Osaan taikoa kaikenlaista:cheers, varsinkin kun tolla omalla EuroCardilla saa ostaa firman piikkin mitä lystää.

Ei kannata hirveästi polttaa rahaa. Jos firmalla on säästöpaineita, nähdään keskivertoa paremmat tarjoilut nekin negatiivisina.

Ei kannata hirveästi polttaa rahaa. Jos firmalla on säästöpaineita, nähdään keskivertoa paremmat tarjoilut nekin negatiivisina.

Ei maltillisesti, (rahaa on kuin roskaa:laughing014)...
Mutta tällä kertaa jotain yllättävää! :laughing014

Luon vähän lisä tunnelmaa, led-kynttilä ja tarjoiluastia, jossa on erilaisia pähkinöitä.., "jospa ovat ajatus pähkinöitä":laughing002....uudet lautasliinat (iso kukka kuvio), toki kaikki suolainen ja makea:joyful:

Kahvit alkaen klo 07:50

Viihtyvät kyllä!:laughing002

Oletko ottanut jo yhteyttä liiton lakimieheen?

Hyvätkään tarjoilut eivät auta, jos esimies on eri mieltä töiden sujuvuudesta ja työajoista.

:greet025 Onko muita testaajia huomenna?

Täällä ois huomenna dpo 12 ja aion ehtiä testata aamulla klo 06....

Nega mulla varmasti.....mutta plussaa kaikille tasapuolisesti!!:cheers :cheers :cheers

.

Täällä ei oo testitarvetta. Keho on nii tyhjä kuin viinakauppa ilta ysiltä. Lähinnä pohdin vedänkö kelrarauhasta et saa menkat alkaa vai ootanko vaan kiltisti xyz aikaa :hilarious:
Peukut testiin:smiley-bounce013

Otteko koskaan muute pohtinu että missä kohtaa nää hankaluudet ei aina oo vaan omassa kropassa. Mieskin vanhenee vaikkei samalla tavalla. Mut simpoissakin alkaa olla yhtä ja toista. Vaikka meilläkin aikanaan hoidoissa labrassa ne todettiin hyviksi niin silti kuulemma voi olla paljon piilovikaa, fragmentaatiota jne. Ja siihen sitten ikää päälle. Yhdistelmä ei oo ihan iisi :smiley-ashamed004

Täällä ei oo testitarvetta. Keho on nii tyhjä kuin viinakauppa ilta ysiltä. Lähinnä pohdin vedänkö kelrarauhasta et saa menkat alkaa vai ootanko vaan kiltisti xyz aikaa :hilarious:
Peukut testiin:smiley-bounce013

Otteko koskaan muute pohtinu että missä kohtaa nää hankaluudet ei aina oo vaan omassa kropassa. Mieskin vanhenee vaikkei samalla tavalla. Mut simpoissakin alkaa olla yhtä ja toista. Vaikka meilläkin aikanaan hoidoissa labrassa ne todettiin hyviksi niin silti kuulemma voi olla paljon piilovikaa, fragmentaatiota jne. Ja siihen sitten ikää päälle. Yhdistelmä ei oo ihan iisi :smiley-ashamed004

Sharmander :) Kyllä se on ikä nyt vaan tää meidän isoin probleema,....tsemppiä eteenpäin!!:cheers:cheers

Hyvätkään tarjoilut eivät auta, jos esimies on eri mieltä töiden sujuvuudesta ja työajoista.

Ei ne esimiehetkään mitään jumalia ole, ja keskustelulla on mahdollisuus saavuttaa sopua ja rauhaa, riidan sijaan :)

Saa nähdä miten tässä käy...tietenkään ei ole tarkoitus kävellä kenenkään yli. Mutta rohkea rokan syö ja puolensa saa pitää.

Peace, love and care to all!:Heartblue

Huh, meni taas monta päivää että sai luettua viikon viestit :grin

Tähdelle sanoisin että olen itse ollut paikassa jossa oli samankuuloisia johtoportaan ongelmia. Ne eivät ole vieläkään ratkenneet ko. paikassa, josta lähdin itse 2,5 vuotta sitten. Myös kaikki sen aikaiset kollegani ovat sieltä häipyneet. Tunnistan kyllä tuon minä niille näytän -fiiliksen, mutta en suosittele. Vedät itsesi piippuun eikä kukaan kiitä muulla kuin korkeintaan kengänkuvalla persuksiin. Oman itsesi ja perheesi vuoksi suosittelen vahvasti: lähde pois, äläkä katso taaksesi. Siitä vihasta ja epäoikeudenmukaisuuden tunteesta pääsee yli ajan kanssa.

Täällä kierto oli ja meni, tihutti taas jo kp23 (dpo9) alkaen ja menkat alko kp26. Tyttö on edelleen niin kipeänä että oltiin taas osastolla, valkosoluarvot taas pohjamudissa. Nyt ottivat jonkun laajan geenitestin jossa katsotaan onko tytöllä kuitenkin joku syndrooma tai jotain joka selittäisi nuo toistuvat huonot arvot. Huoli on ihan järkyttävä, samoin univelka kun tyttö yskii yöt läpeensä, samalla pitäisi kuitenkin työt hoitaa ainakin jotenkuten. Onneksi mulla on ymmärtäväinen esimies joka ei oletakaan että juuri nyt pystyisin syvälliseen kehitystyöhön, vaan ns. pakolliset hommat riittää. Ja on siis toki sanonut että jää kotiin jos siltä tuntuu.

Omaa saatika yhteistä aikaa ei ole montaa minuuttia päivässä, mietin että ollaanko ihan mielipuolia kun yritetään tähän tilanteeseen vielä vauvaa :wacky: Siitä huolimatta vedän nyt omatoimisesti letrokierron ja katsotaan mitä tapahtuu.

Yst. terv. nimim. ”Silmäpussit polviin asti”

Huh, meni taas monta päivää että sai luettua viikon viestit :grin

Tähdelle sanoisin että olen itse ollut paikassa jossa oli samankuuloisia johtoportaan ongelmia. Ne eivät ole vieläkään ratkenneet ko. paikassa, josta lähdin itse 2,5 vuotta sitten. Myös kaikki sen aikaiset kollegani ovat sieltä häipyneet. Tunnistan kyllä tuon minä niille näytän -fiiliksen, mutta en suosittele. Vedät itsesi piippuun eikä kukaan kiitä muulla kuin korkeintaan kengänkuvalla persuksiin. Oman itsesi ja perheesi vuoksi suosittelen vahvasti: lähde pois, äläkä katso taaksesi. Siitä vihasta ja epäoikeudenmukaisuuden tunteesta pääsee yli ajan kanssa.

Täällä kierto oli ja meni, tihutti taas jo kp23 (dpo9) alkaen ja menkat alko kp26. Tyttö on edelleen niin kipeänä että oltiin taas osastolla, valkosoluarvot taas pohjamudissa. Nyt ottivat jonkun laajan geenitestin jossa katsotaan onko tytöllä kuitenkin joku syndrooma tai jotain joka selittäisi nuo toistuvat huonot arvot. Huoli on ihan järkyttävä, samoin univelka kun tyttö yskii yöt läpeensä, samalla pitäisi kuitenkin työt hoitaa ainakin jotenkuten. Onneksi mulla on ymmärtäväinen esimies joka ei oletakaan että juuri nyt pystyisin syvälliseen kehitystyöhön, vaan ns. pakolliset hommat riittää. Ja on siis toki sanonut että jää kotiin jos siltä tuntuu.

Omaa saatika yhteistä aikaa ei ole montaa minuuttia päivässä, mietin että ollaanko ihan mielipuolia kun yritetään tähän tilanteeseen vielä vauvaa :wacky: Siitä huolimatta vedän nyt omatoimisesti letrokierron ja katsotaan mitä tapahtuu.

Yst. terv. nimim. ”Silmäpussit polviin asti”
En ilahtunut, että lapsesi sairastaa, mutta on helppo tuntea myötätuntoa, sillä meillä seurataan myös veriarvoja ja yskitään öisin. Tänään viimeksi oltiin lääkärissä ja ensimmäistä kertaa arvot olivat paremmat kuin edellisellä kerralla, vaikka vieläkin poikkeavat. Nyt myös jopa kaksi viikkoa ilman lääkittyjä öitä.

Toivottasti teilläkin käänne parempaan on lähellä.

Takaisin