Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
-
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

. On aika kivaa olla jo vanha, mahtuu niin paljon elettyä elämää jo varpaiden alle. 
Ihanan optimistinen katsantokantaViimeinkin kp1. Uutta matosta koukkuun taas.
! Näinhän se tosiaan menee, onneksi niitä uusia matojakin piisaa kun pikkasen maata koukkasee. Koukku vaan teräväksi
!Älä ota, varmuuden välttämiseksi? Onko matkalla mitään kauppa-apoteekkia josta sais panadolia? Tuttuja?Otin eilen illalla puolikkaan ibumaxin (eli 200mg) jotta nää säryt helpottais ja saisin nukuttua. Oon taas asuntovaunulla ja tääl ei ollu muuta... ja en sen negatestin jälkeen olettanu muuta ku et menkat alkaa eikä oo välii mitä särkylääkkeitä syö :bag: Pitäiskö mun nyt varmuuden vuoksi kuitenkin pidättäytyä ibuprofeenista, siihen asti kunnes on jotain varmaa tietoa... jostain? Mitä mieltä ootte?
Tänään pitäis jaksaa ajaa kotiin täältä, koska nuorimmainen on mukana ja sillä on huomenna koulua. Ajattelin et ainoo mahdollisuus olis ottaa tuo särkylääke vähän ennen kun lähden ajamaan, puolentoista tunnin ajo kotiinHitto että tää tietämättömyys tekee elämän han-ka-lak-si! Kun tietäis että ON raskaana, niin varautuisi. Kun kirves lentää kaivoon, sen jälkeen ei vois vähempää kiinnostaa... ja sit yhtäkkiä taas pitäiskin varautua, kun oot sadan kilometrin päässä kotoa, puolikuntoisena keskellä metsää
![]()
Inkivääriä voi turvallisesti syödä ns. mausteena, eli pieniä määriä ruoassa tai juomassa tuoreena tai kuivattuna. Pannassa on lähinnä inkiväärivalmisteet (tee, kapselit), joissa määrää on vaikea arvioida.ai niin paitsi inkivääriä ei vissiin myöskään enää suositella..no, mä ainakin oon vetänyt surutta. Pelkkää kuumaa vettä
?
Hyvä teoria, ripustaudutaan siihen!
Tää on yksi näitä syitä miksi omalla kohdalla `vastustan` sikiöseulontoja, monesti kun elämä on tiedettä ihmeelisempää. Kuvitella mikä tragedia tuossakin olisi seurannut keskeytyksestäKerran luin sellaisesta tapauksesta, että joku oli saanut sikiöseulonnoissa tuloksen että lapsella on vakava kromosomihäiriö. Olivat päättäneet jatkaa raskautta ja pitää lapsen. Ja heille syntyikin täysin terve lapsi. Ja tälle oli kai selityksenä, että alkuun oli kohdussa erimunaiset kaksoset, joista toisella oli kehityshäiriö. Se alkio/sikiö oli mennyt kesken, ja toinen, täysin terve jäänyt, mutta seulonnoissa näkyi sen keskeytyneen alkion kromosomit, ja tulos oli ”varma” mutta eipäs ollutkaan!
.