----45+++++ kuumeiset

Uusi mahdollisuus - kp 1 :chicken:
Letrot alkaa huomenna.

Tähden ja Peppipupun tuloksia täälläkin jännätään.

Pernilla :) Uutta putkeen:cheers

Me ollaan vielä lentoasemalla...säntään kyllä kauppaan vielä tänään illalla...lienee turhaa testata illalla? Dpo 15 - ei menkkoja.

Peppipupun tuloksia täälläkin odotellaan:cheers
 
Kyllä illalla kun voi testata kunhan testattava virtsa on ollut rakossa +3h. Aamupissaa suositellaan siksi, että istukka hormonia erittyy eniten aamuyöllä. Kokoajanhan sitä raskaudesta erittyy, mutta piinaviikolla aamuisin on aina edelliseen päivään verrattuna suurempi mahdollisuus saada raskaus todennettua.
 
Kyllä illalla kun voi testata kunhan testattava virtsa on ollut rakossa +3h. Aamupissaa suositellaan siksi, että istukka hormonia erittyy eniten aamuyöllä. Kokoajanhan sitä raskaudesta erittyy, mutta piinaviikolla aamuisin on aina edelliseen päivään verrattuna suurempi mahdollisuus saada raskaus todennettua.

Rauha80 :) Yritän pidätellä, mahtaako onnistua kovin pitkään. Öisinkin tulee rampattua välillä. Sitten vaan illalla tulee mahdollisesti virheellinen tulos:angelic:

Puuttuvien menkkojen lisäksi on outo olo...siis öklöttää aina hetkellisesti. Tää on kestänyt jo alkaen dpo3......?:rolleyes:

Lämmöt on ylhäällä ja olo vähän flunssainen:eek:

Ostan kaikkia testejä, koska voihan testi tulosta vertailla. Uutta digiä en tee hetkeen, koska on ehkäpä liian aikaista digille.

Hyvällä onnella saan testattua nyt vielä illalla...

Plussaa kaikille, koska vain sitä kaikki me täällä jahtaamme!!:cheers:cheers:cheers


Dpo 15
 
Odotetaan innolla sun seuraavaa testiä! Oli mun mielestä vähän aikaista digille(?) tsemppiä ja kivaa kotiutumistakin!

Lambi :) Kiiitokset tsempistä! :)

Ollaan Suomen kamaralla, lento oli aika pomppuista turbulenssin takia. Taapero oli lennolla kuitenkin ihan viileä viilipytty ja istui kiltisti omalla paikalla, vaikka siellä lapset itkivät....välillä pidin pientä kädestä kiinni:Heartpink Äiti hänelle riittää.

Meidän Turkin matkasta parasta lämmön ja auringon lisäksi oli kaikki erilaiset mausteet ; laaja kirjo eri mausteita, joista eniten pidin cayennesta, tillistä ja suolakin laskettiin siellä mausteisiin.. Kaikki oli tuoreana jauhettuja isoista astioista (aito maku:p)

Myös uiminen ja sitten ihanat kanat!:p
Meidän taapero ihastui kanoihin myös ja ehkä ois toiveita kanatilalle jonkun vuoden kuluttua:happy:

Siellä oli myös turisteja, jotka eivät tykänneet siitä, että 5* hotellin alueelle sijoitetaan eläimiä...kanoja, kalkkunoita, riikinkukkoja. Mutta poneista tykkäsivät silti ilmeisesti siellä kaikko, ihan jopa ne kaikkein fiiiineimmät!:p

Taxilla kotiin ja testejä tekemään, kunhan pidätysaikaa saa riittävästi:chicken: :p

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred
 
Meille tuli joku pöpö. Esikon kurkku kipee. Keskimmäisen kurkku ja pää kipee sekä oksensi lattialle illalla. Mulla maha sekaisin ja kurkku arkana. Loput terveenä, vielä.
 
Argh, pyyhittäessä tulee häivähdys ruskeaa paperiin ja eilisestä ollut vähän mahaa nipistellyt! Dpo 3-4, kp 20. Liian aikaista kiinnittymiselle. Eikä mulla koskaan näin lyhyttä kiertoa ole ollut.

Jos menkat alkaa ennen ensi viikon alkua, jolloin ultra ja lääkkeistä sopiminen, ei IVF voi alkaa. En kestä!

Mietin, voisinko aloittaa luget tässä kohtaa? Onko siitä jotain haittaa siihen, jos stimulaatiokierto alkaisi heti perään? Sotkeeko entisestään?

Tays on kiinni, sieltä ei saa apua. Soittopyyntöä jätin yksityiselle luottogynelleni. Saa nähdä, miten ehtii vastaamaan. Luget pitäis oikeesti varmaan aloittaa just nyt, et ois jotain hyötyä. Mulla ei oo koskaan tullu vuoto lugejen läpi.
 
Apua mä en uskalla sua neuvoa Hippunen. Mutta mulla toi tiputtelu kestää kuitenkin pari päivää niin ehtii reagoida esim lugeilla. Voi kun soittaisivat pian sulle!

Ja jos oviksesta 4 niin saattaisi kuitenkin olla jo kiinnitysvuoto. 3 on vissiin liian aikaista?
 
Argh, pyyhittäessä tulee häivähdys ruskeaa paperiin ja eilisestä ollut vähän mahaa nipistellyt! Dpo 3-4, kp 20. Liian aikaista kiinnittymiselle. Eikä mulla koskaan näin lyhyttä kiertoa ole ollut.

Jos menkat alkaa ennen ensi viikon alkua, jolloin ultra ja lääkkeistä sopiminen, ei IVF voi alkaa. En kestä!

Mietin, voisinko aloittaa luget tässä kohtaa? Onko siitä jotain haittaa siihen, jos stimulaatiokierto alkaisi heti perään? Sotkeeko entisestään?

Tays on kiinni, sieltä ei saa apua. Soittopyyntöä jätin yksityiselle luottogynelleni. Saa nähdä, miten ehtii vastaamaan. Luget pitäis oikeesti varmaan aloittaa just nyt, et ois jotain hyötyä. Mulla ei oo koskaan tullu vuoto lugejen läpi.
Lugeja määrätään keltarauhasen tueksi yleensä juuri dpo 3 tai 4 eteenpäin, joten poikkeuksellista niiden aloittaminen tässä vaiheessa ei olisi - päinvastoin.

En ole lääkäri, mutta koska kyseessä on kuitenkin hormoni jota tuossa vaiheessa kiertoa tulisi olla elimistössä joka tapauksessa, en usko että sen aloittaminen sekoittaisi pakkaa kovasti. :think005

Toivottavasti lääkäri ehtii soittaa takaisin vielä tänään!
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Peppipupu ja Motto, samoja ajatuksia itsellä.

Tuikkasin nyt ekan lugen. Ei pitänyt hermo enää odotella. Tuli pyyhittäessä jo ihan selvä ruskea limaklippi. Ajattelin ottaa nyt samalla annoksella luin OI kierroissa, yksi kapseli 3 x vrk. Lääkkeellisissä kierroissa oli 2 kapselia 2 x vrk. Täytyy sit lisätä, jos vaikuttaa silta, et toi pienempi annos ei riitä pitämään vuotoa poissa.
 
Kp14. Ovistestin viiva vahvistumassa. Ylin 2 pv sitten, keskimmäinen eilen ja alin äsken.

Kävin jo päivällä yin joogassa :joyful: Lapsilla 2/3 Kurkku kipee, pojalla ja mulla maha sekaisin :confused:
 

Liitteet

  • 20190718_131940.jpg
    20190718_131940.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 114
Aika vahvat viivat. Parasta varmistella vaan Hentohaave!

Ihana lääkäriin soitti ip:llä ja oli sitä mieltä, että hyvin voi lugeja käyttää. Tunnustin, että aloitinkin jo.

Mahaa nipistelee. Voi kun ei nyt tulis mitään säätöö. Ei jaksais nyt mitään ylimääräisiä vaikeuksia.
 
Takaisin
Top