----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suski Mulla oli kummatkin lapset väärinpäin. Eka kääntyi yöllä ennen aamulla olevaa käännösaikaa ja mursi kylkiluut. Toinen käännettiin. Ihan helposti ja kivuttomasti ja ei tullut mitään seuraamuksia. Ekan kylkiluut oli kuukausia arat. Pikku pirulainen.
Jos viitsit tarkemmin kertoa, niin kiinnostaisi, että miten tuo yöllinen tapahtui? Heräsitkö kylkiluiden murtumiseen vai miten?:wideyed:

Minulla kuopus käännettiin monta kertaa. Kääntyi helposti ja yhtä helposti takaisin väärinpäin. Ei tuntunut mitenkään erityiseltä, koska oli runsaasti lapsivettä.

Ah, Zumba ja Pilates tehtynä. En millään olis viitsinyt lähteä, mutta tulipa taas hyvä olo :joyful:

Kp12. Eilen olisin halunnut pupuilla, muttei mies jaksanut. Tänään uusi yritys. Testasin ovista tänään eka kerran, ei vielä plussaa näkyvissä.

Katottiin illalla uutta sarjaa Sex Education ja kyl oli hauska, vaikka oli siinä vakavaakin asiaa o_O

Ajattelin ruveta panikoimaan sikiön perätilasta vasta parin viikon päästä, jos enää sitten on tarvetta. Isokokoisena ihmisenä uskoisin sikiöllä olevan hyvin tilaa pyöriä ja kääntyä vielä pitkän aikaa.

Kosmoskukka ensin heräsin pieneen mujaisuun ja sitten koko maha muljahti ja napsahti kyljessä ja siitä sit kipu. Pari kertaa teippasivat kylkeä terkkarissa mutta ne teipit kuitti ja lääkäri sanoi, että paranee ilmankin niin revin pois. Yllättävän kauan olivat hellänä. Mulla on murtunut kyllä yskästäkin aikoinaan.

Mutta siis kumpikin kääntö oli silleen aika iisit. Suski sitä on turha pelätä millään tapaa. Varmasti helpompaa kun synnytellä perätilassa olevaa toukkaa.

Ja mulla ainakin sovittiin kääntö kummassakin mahdollisimman myöhään, koska tosiaan oli vielä tilaa. Jos alkaa kiinnittymään aikaisin, sitten voi olla vaikeempaa kääntää.

Muistaakseni esikoisesta sanottiin vielä synnärilläkin, ettei ole vielä kiinnittynyt. :wtf:
No kato kääntää ne ennen synnytystäkin jossain tapauksissa. Miestä koitettiin kääntää mutta oli jo kiinnittynyt. Koko raskausaikana ei siis huomattu että kaksi tulossa. Hän tuli jäljestä ja perätilassa.

Mutta siis mulle sanottiin kun pelkäsin, että nou hätä koska jos alkaa syntymään on jo viikot melkein kasassa ja tässä sairaalassahan sitä sit valmiina ollaan.

Ajattelin ruveta panikoimaan sikiön perätilasta vasta parin viikon päästä, jos enää sitten on tarvetta. Isokokoisena ihmisenä uskoisin sikiöllä olevan hyvin tilaa pyöriä ja kääntyä vielä pitkän aikaa.
Minähän olen pienen kokoinen, mutta vatsa oli suuri ja sen runsaan lapsiveden ansiosta vauva teki kuperkeikkoja synnytykseen asti. Ei kyllä kertaakaan vahingossa jäänyt pää alaspäin eikä kiinnittynyt. Tämä yksilöhän lopulta leikattiin, kun ei laskeutunut edes synnytyksessä.

Kosmoskukka ensin heräsin pieneen mujaisuun ja sitten koko maha muljahti ja napsahti kyljessä ja siitä sit kipu. Pari kertaa teippasivat kylkeä terkkarissa mutta ne teipit kuitti ja lääkäri sanoi, että paranee ilmankin niin revin pois. Yllättävän kauan olivat hellänä. Mulla on murtunut kyllä yskästäkin aikoinaan.

Mutta siis kumpikin kääntö oli silleen aika iisit. Suski sitä on turha pelätä millään tapaa. Varmasti helpompaa kun synnytellä perätilassa olevaa toukkaa.
Aika hurjalle kuulostaa. Mulla vain sellainen kokemus, että heräsin voimakkaaseen napsahdukseen. En osaa sanoa kuuluiko oikein äänikin vai tuntuiko se vain. Lapsivedet menivät.

:greet025 Lomaterkkuja! Mökkeilyä ja autoreissulla Ruotsissa.

Paljon on ehtinyt täällä tapahtua lyhyessä ajassa. Onnea Kosmoskukalle odotukseen! Motolla ihan mahtavia uutisia! :hello2 :hello2:hello2

Esikoinen oli minulla perätilassa. Kokeiltiin Spinning babies-jumpat, akupunktiot, kaksi kääntämisyritystä sairaalassa, jonka jälkeen todettiin, ettei enää tilaa kääntymiseen ja suunniteltu sektio.

Dpo 15/16 ja testit negaa. Täällä on onneksi ollut parempiakin uutisia, joten olen keskittynyt lomailuun. Promillekerholaisena mahdollisuudet ovat mitä ovat, mutta silti toivo elää.

Pikkulasten kanssa reissaaminen on mukavaa, mutta käy kyllä ainakin välillä ihan työstäkin :smiley-ashamed004

Lisää plussauutisia odotellaan! :smiley-angelic003

.

Peppipupu :) Mulla on virallinen testipäivä ylihuomenna....

Nyt odotellaan matkanjärjestäjältä tietoa aikatauluista lentokentälle. Täällä hotellilla on niin vähän suomalaisia, että lienevät unohtaa meidät. Tieto pitäisi tulla pian.

Kiitos tsempistä tänne ja tsempit sinne!:p

Ps. mä katselen täällä kanoja, ihan meidän 5* hotellialueella:joyful: Mitäs Lambi rodusta pidät?
View attachment 80106

:p
Näyttää ihan etelän kanalta:p! Kovin vähän vihreetä naposteltavaa siellä..mutta kovasti mieluisaa kylpemisalustaa näyttää olevan.
Ne on tollasia "taistelukanoja", paksut niskat, pitkä kaula ja korkeet jalat. Meikäläisten kanat on pyyleviä pehvakanoja. Paljon nössykkäisempiä.

Odotetaan innolla sun seuraavaa testiä! Oli mun mielestä vähän aikaista digille(?) tsemppiä ja kivaa kotiutumistakin!

Mulla ollut myös yksi vatsassa hyrränä pyörivä vauva, kääntyili pitkään miten sattui, lopulta käännösyriykseen mennessä oli ab 37 vkolla yön aikana mennyt oikein päin ja pysyi niin. Ihan normikokoinen vauva ja kääntyili kovin vaivattomasti, en huomannut missään vaiheessa näitä suunnan muutoksia - ne poikkipäin olemiset kyllä tunsi ja näkyi..
suskille kovasti voimia ja iloa viimeisiin odotusviikkoihin! Kovin on nopeasti mennyt aika!

Näyttää ihan etelän kanalta:p! Kovin vähän vihreetä naposteltavaa siellä..mutta kovasti mieluisaa kylpemisalustaa näyttää olevan.
Ne on tollasia "taistelukanoja", paksut niskat, pitkä kaula ja korkeet jalat. Meikäläisten kanat on pyyleviä pehvakanoja. Paljon nössykkäisempiä.

Odotetaan innolla sun seuraavaa testiä! Oli mun mielestä vähän aikaista digille(?) tsemppiä ja kivaa kotiutumistakin!

Lambi :) Vitsit sä oot tietopakkaus :)

Samassa aitauksessa oli myös kukkoja, poneja, ja sit vähän kauempana kalkkunoita ja riikinkukkoja. Joku vähän sanoi, eträ ois äänekästä parvekkeelle. Mutta silmä lepäsi kanoissa ja kaikki lapsetkin niistä piti :)

Nyt lentokentälle. Menkkoja ei vielä.

Hyvää odotuksen jatkoa!!:Heartbigred

Pernilla mulla ei ole yhtään olo niin en viitsi testata. Tulee vaan pahempi mieli. Plus kotona on vaan viisi 25 herkkää, ne ei vielä päiviin näyttäisi mitään jos olisinkin raskautunut. Veikkaan että jaksan maanantaihin ja siihen mennessä on jo kp1

Mulla on muutenkin puutumista tähän yrittämiseen. Koitan aktiivisesti unelmoida tulevasta lomasta ja sisustamisesta ja laittaa vauvahaaveita pikkuhiljaa naftaliiniin kunnes ehkä lähdetään lahjahoitoon.

Takaisin