Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan plussalta ei vielä näytä, mutta tulossa. Kun viivat alkavat vahvistua, testaan yleensä 2-3 kertaa päivässä varmuuden vuoksi, ettei mene ohi. Plussan tunnistan jo siitä, että heti testauksen alussa testiviiva ja kontrolliviiva vahvistuvat samaan tahtiin. Toivottavasti bongaat pian plussan!Mun o+ tais olla päivällä, kun tuota vahvinta viivaa katsoo. Kaks alempaa Sofia iltapäivältä ja illalta. Alin Onestep samasta pissasta kuin alin Sofi.
Mun o+ tais olla päivällä, kun tuota vahvinta viivaa katsoo. Kaks alempaa Sofia iltapäivältä ja illalta. Alin Onestep samasta pissasta kuin alin Sofi.
Mulla noi ei ois vielä plussa. Mut hyvä, jos ootte jo talletelleet. Ootko testannut koskaan cb hymynaama-digillä?
Mulla oli alkuun vaikeuksia viiva-ovistestien kanssa, kun tuntui hankalalta tulkita, koska on oikeasti plussa. Sit testasin samaan aikaan sekä pc liuskoilla, että cb digillä. Hymynaama kun tuli, niin liuskatestikään ei jättänyt tulkinnan varaa. Sen jälkeen tiesin, mitä metsästää.
Sen olen huomannut, että pc liuskat pn herkempiä kuin cb digi. Joskus ollut ap liuska jo selkeä plussa, mutta cb vielä blanko. Illalla molemmat plussa. Pc joskus jopa jo haalenemassa siinä kohtaa.
Nykyään testaan ensin pc liuskoilla ja kun plussa alkaa lähestyä, varmistan digillä. Ja talletukset tietty jo aloitettu, kun pc liki plussaa.
Tässäkierrossa tein kaksi digiä. Ekan ap kun pc näytti plussaa, jolloin tuli hymynaama. Tokan seuraavana ap:nä, jolloin digi blanko ja pc haalistunut.
Ihan plussalta ei vielä näytä, mutta tulossa. Kun viivat alkavat vahvistua, testaan yleensä 2-3 kertaa päivässä varmuuden vuoksi, ettei mene ohi. Plussan tunnistan jo siitä, että heti testauksen alussa testiviiva ja kontrolliviiva vahvistuvat samaan tahtiin. Toivottavasti bongaat pian plussan!
Terveelliset elämäntavat sisältävät myös sen, että mieli ei ole myrkkyä. Ei siitä välttämättä tarvitse repiä peliverkkareitaan, vaikka ei usko onnistumiseen. Meillä kaikilla tunne-elämä ei heittelehdi laidasta laitaan, joten yksittäiset ajatukset eivät saa aikaan stressiä ja hormonihäiriöitä. Ymmärrän, että sinulla voi olla toisin. Minä uskon, että kroppani toimii täysin toisin kuin kukaan voisi olettaa, näin siis siksi, että yleensä mikään ei toimi enkä ole missään suhteessa normaali, mutta hyväksyn sen. Tämän kanssa pitää tulla toimeen, kun se on oma kroppa kuitenkin.Mä oon kyllä eri mieltä tuosta oman uskon merkityksestä. Mä USKON (hehe) että sillä on vaikutusta, uskooko itse onnistumiseen vai ei. Tosi negatiivinen asenne itseen vaikuttaa mielialaan ja myös siihen miten oma keho toimii. Kun ei meidän keho ole mitenkään irrallinen psyykestä, vaan ihminen on kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Esim. pitkäaikainen stressi pitää kehon kortisolitason jatkuvasti koholla, ja silloin on alttiimpi sairastamaan. Stressi vaikuttaa tulehdusalttiuteen, stressi voi aiheuttaa päänsärkyä, hartiakipuja, vatsaoireita, vaikka mitä. Meidän henkinen tila vaikuttaa hormonien eritykseen, välittäjäaineisiin, ihan kaikkiin kehon toimintoihin. Miksi siis ei myös lisääntymiselimien toimintaan. Ja sen kautta positiivisella ja rennommalla mielialalla voisi keho toimia optimaalisemmin. Myös se vaikuttaa, jos ei usko omaan kehoonsa.

Taidetaan kutenkin olla jonkun verran myös samaa mieltä, sillä tätä juuri tarkoitin. Näissä tapauksissa, kun on pitkä lapsettomuus takana ja on jo luovutettu asian suhteen, niin raskautuminen tapahtuu sitten, kun ei enää usko asiaan.Se on ymmärtääkseni aika yleinen ilmiö, että lasta on yritetty pitkään hampaat irvessä, ja kun vihdoin päätetään lakata yrittämästä niin sitten ollaankin ihan yllättäen raskaana. Näistä olen kuullut paljon. Ei sillä ole mitään tekemistä voimakkaan tunne-elämän kanssa. Se vaan toimii näin. Henkinen tila vaikuttaa myös fyysisiin toimintoihin, joskus hyvin vahvastikin. Sivuutit täysin tuon mun esimerkin stressin vaikutuksesta sairastavuuteen. Se ei liittynyt mitenkään mun tunne-elämään, vaan on hyvin yleinen ilmiö nykypäivänä. Stressaantuneet ihmiset sairastuu herkemmin ja sairastaa enemmän. Se vaikuttaa kehoon ihan solutasolla.