----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun o+ tais olla päivällä, kun tuota vahvinta viivaa katsoo. Kaks alempaa Sofia iltapäivältä ja illalta. Alin Onestep samasta pissasta kuin alin Sofi.

Liitteet

• 20190718_204749.jpg
    20190718_204749.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 179
Mun o+ tais olla päivällä, kun tuota vahvinta viivaa katsoo. Kaks alempaa Sofia iltapäivältä ja illalta. Alin Onestep samasta pissasta kuin alin Sofi.
Ihan plussalta ei vielä näytä, mutta tulossa. Kun viivat alkavat vahvistua, testaan yleensä 2-3 kertaa päivässä varmuuden vuoksi, ettei mene ohi. Plussan tunnistan jo siitä, että heti testauksen alussa testiviiva ja kontrolliviiva vahvistuvat samaan tahtiin. Toivottavasti bongaat pian plussan!

Mulla noi ei ois vielä plussa. Mut hyvä, jos ootte jo talletelleet. Ootko testannut koskaan cb hymynaama-digillä?

Mulla oli alkuun vaikeuksia viiva-ovistestien kanssa, kun tuntui hankalalta tulkita, koska on oikeasti plussa. Sit testasin samaan aikaan sekä pc liuskoilla, että cb digillä. Hymynaama kun tuli, niin liuskatestikään ei jättänyt tulkinnan varaa. Sen jälkeen tiesin, mitä metsästää.

Sen olen huomannut, että pc liuskat pn herkempiä kuin cb digi. Joskus ollut ap liuska jo selkeä plussa, mutta cb vielä blanko. Illalla molemmat plussa. Pc joskus jopa jo haalenemassa siinä kohtaa.

Nykyään testaan ensin pc liuskoilla ja kun plussa alkaa lähestyä, varmistan digillä. Ja talletukset tietty jo aloitettu, kun pc liki plussaa.

Tässäkierrossa tein kaksi digiä. Ekan ap kun pc näytti plussaa, jolloin tuli hymynaama. Tokan seuraavana ap:nä, jolloin digi blanko ja pc haalistunut.

Mulla noi ei ois vielä plussa. Mut hyvä, jos ootte jo talletelleet. Ootko testannut koskaan cb hymynaama-digillä?

Mulla oli alkuun vaikeuksia viiva-ovistestien kanssa, kun tuntui hankalalta tulkita, koska on oikeasti plussa. Sit testasin samaan aikaan sekä pc liuskoilla, että cb digillä. Hymynaama kun tuli, niin liuskatestikään ei jättänyt tulkinnan varaa. Sen jälkeen tiesin, mitä metsästää.

Sen olen huomannut, että pc liuskat pn herkempiä kuin cb digi. Joskus ollut ap liuska jo selkeä plussa, mutta cb vielä blanko. Illalla molemmat plussa. Pc joskus jopa jo haalenemassa siinä kohtaa.

Nykyään testaan ensin pc liuskoilla ja kun plussa alkaa lähestyä, varmistan digillä. Ja talletukset tietty jo aloitettu, kun pc liki plussaa.

Tässäkierrossa tein kaksi digiä. Ekan ap kun pc näytti plussaa, jolloin tuli hymynaama. Tokan seuraavana ap:nä, jolloin digi blanko ja pc haalistunut.

Okei :)Mulla ei Sofiin koskaan tule vahvempaa viivaa kuin tuo. Ja viimeksi ovis oli näillä main, niin ei se kaukana varmaan ole. Noi Onestepit on hyviä, ostan niitä jatkossa. Digillä en oo testaillu, harkitsen asiaa o_O

Muokattu viimeksi:
Ihan plussalta ei vielä näytä, mutta tulossa. Kun viivat alkavat vahvistua, testaan yleensä 2-3 kertaa päivässä varmuuden vuoksi, ettei mene ohi. Plussan tunnistan jo siitä, että heti testauksen alussa testiviiva ja kontrolliviiva vahvistuvat samaan tahtiin. Toivottavasti bongaat pian plussan!

Okei, se voi olla tosiaan vielä tulossa o_O Mulla ei tosiaan Sofilla koskaan tule vahvempaa kuin tuo. Testaan jatkossa OneStepillä, ovat parempia mielestäni. Ja tänään tosiaan testasin kolmeen kertaan.

Muokattu viimeksi:
Niin, unohdin sanoa, että jatkan kyllä testailua ainakin perjantain. Toivotaan, et saan plussan näkyviin. Onestep antoi siis viime kierrossa selkeän plussan. Päätin nyt käyttää loput Sofit, niin voi jatkossa testata muilla merkeillä :grin

Minä en ole koskaan testannut ovista, mutta ymmärrän hyvin, kun jotkut tekevät niin. Raskautumisessa voi itse vaikuttaa siihen, että siemeniä on oikeaan aikaan tarjolla ja terveellisillä elämäntavoilla tukea sitä, että se mahdollinen ainokainen kultamuna saa parhaan mahdollisen kasvualustan. Sillä ei ole merkitystä, mihin uskoo ja kuinka vahvasti tai onko uskomatta

Mulle oli kyllä hyvä vinkki se pc ovistestit ja plussa tuli siis klo 18, aamulla oli vielä haalea. Seuraavana päivänä en enää testannut kun mulle riittää yksi plussa. Ja luulin kanssa, että oli jo mennyt koska kerran alkuviikosta alkoi tummumaan, mutta haaleni siis välissä. Sofilla en saanut koskaan mitään. Ja mä halusin tietää onko mulla edes mitään lh eritystä. Tosiaan ei takaa sitä, että ovis tapahtuisi tai että folli sisältäisi solua.

Mä oon kyllä eri mieltä tuosta oman uskon merkityksestä. Mä USKON (hehe) että sillä on vaikutusta, uskooko itse onnistumiseen vai ei. Tosi negatiivinen asenne itseen vaikuttaa mielialaan ja myös siihen miten oma keho toimii. Kun ei meidän keho ole mitenkään irrallinen psyykestä, vaan ihminen on kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Esim. pitkäaikainen stressi pitää kehon kortisolitason jatkuvasti koholla, ja silloin on alttiimpi sairastamaan. Stressi vaikuttaa tulehdusalttiuteen, stressi voi aiheuttaa päänsärkyä, hartiakipuja, vatsaoireita, vaikka mitä. Meidän henkinen tila vaikuttaa hormonien eritykseen, välittäjäaineisiin, ihan kaikkiin kehon toimintoihin. Miksi siis ei myös lisääntymiselimien toimintaan. Ja sen kautta positiivisella ja rennommalla mielialalla voisi keho toimia optimaalisemmin. Myös se vaikuttaa, jos ei usko omaan kehoonsa.
Terveelliset elämäntavat sisältävät myös sen, että mieli ei ole myrkkyä. Ei siitä välttämättä tarvitse repiä peliverkkareitaan, vaikka ei usko onnistumiseen. Meillä kaikilla tunne-elämä ei heittelehdi laidasta laitaan, joten yksittäiset ajatukset eivät saa aikaan stressiä ja hormonihäiriöitä. Ymmärrän, että sinulla voi olla toisin. Minä uskon, että kroppani toimii täysin toisin kuin kukaan voisi olettaa, näin siis siksi, että yleensä mikään ei toimi enkä ole missään suhteessa normaali, mutta hyväksyn sen. Tämän kanssa pitää tulla toimeen, kun se on oma kroppa kuitenkin.

Stressin vaikutusta ovulaatioon on tutkittu paljon, ja kyllähän se siihen vaikuttaa - hyvä uutinen on se, että ovulaatio yleensä (ei aina) tapahtuu stressistä huolimatta, mutta viiveellä, jolloin kiertokin pitenee. Tämä taas saattaa puolestaan joillain lisätä stressiä mikäli ei seuraa ovista esim. tikuilla, vaan tilanne jää epäselväksi.

Yritysstressin kokeminen ja sen syyt on kyllä tosi yksilöllisiä, mulla on ollut tosi mielenkiintoisia keskusteluja saman asian kanssa painivien ystävien kanssa. Mä kuulun siihen joukkoon, jolla tieto ei lisää stressiä. Musta kolmen vuoden tikuttelu on ollut jollain kierolla tavalla tosi kiinnostavaa - on kiertoja jolloin plussaa ei näkynyt lainkaan, ja silloin ei negatkaan ollut niin isoja pettymyksiä kuin yleensä. On kiva iloita selkeistä plussista ja toivoa, että liikkeelle olisi lähtenyt hyvä muna.

Tikuttelu on mulle myös helpotus seksin ajoittamisen suhteen. Aina ei jaksa/ehdi joka toinen päivä, ja kun tiesi milloin parhaat tärppihetket on tuloillaan, pystyi panostamaan niihin ja rentoutumaan sen jälkeen - jos puuhailutti niin puuhailutti, jos väsytti liikaa niin ei haittaa.

Ehkä suurin oman taipaleen tuskien aiheuttaja on hiukka ironisesti samalla ollut myös se suurin 'helpottava' tekijä: munasolujen laatu. Munasarjareservi on syntyessä annettu, ja munien laatuun voi vaikuttaa melko marginaalisesti. Vaikka joissain asioissa olenkin kontrollifriikki, tunsin että nämä asiat on niin oman vaikuttamisen ulkopuolella, etten voi syyttää kroppaani negakierroista, epäonnistuneista ivf: stä tai keskenmenoista. Parhaansa se kuitenkin yrittää, niin kuin meillä kaikilla. :Heartred

Se on ymmärtääkseni aika yleinen ilmiö, että lasta on yritetty pitkään hampaat irvessä, ja kun vihdoin päätetään lakata yrittämästä niin sitten ollaankin ihan yllättäen raskaana. Näistä olen kuullut paljon. Ei sillä ole mitään tekemistä voimakkaan tunne-elämän kanssa. Se vaan toimii näin. Henkinen tila vaikuttaa myös fyysisiin toimintoihin, joskus hyvin vahvastikin. Sivuutit täysin tuon mun esimerkin stressin vaikutuksesta sairastavuuteen. Se ei liittynyt mitenkään mun tunne-elämään, vaan on hyvin yleinen ilmiö nykypäivänä. Stressaantuneet ihmiset sairastuu herkemmin ja sairastaa enemmän. Se vaikuttaa kehoon ihan solutasolla.
Taidetaan kutenkin olla jonkun verran myös samaa mieltä, sillä tätä juuri tarkoitin. Näissä tapauksissa, kun on pitkä lapsettomuus takana ja on jo luovutettu asian suhteen, niin raskautuminen tapahtuu sitten, kun ei enää usko asiaan.

Tätä tarkoitin, että omalla uskomisella tai uskomattomuudella ei ole merkitystä. Stressillä voi olla vaikutusta, mutta niin kuin Suskikin on monesti kirjoittanut, ei se silti ehkäisykeinosta käy, sillä äärimmäisen stressin olosuhteissakin syntyy vauvoja.

Takaisin