----45+++++ kuumeiset

On pari jättikurpitsalajiketta, pari eri kesäkurpitsaa, ufokurpitsoita ja koristekurpitsoita. Yhteensä ehkä 45 taimea. Osa jää varalle..
Nyt meni jätit ja zuccinit paskapenkkiin, huomenna yritän loputkin. Raskasta tossa on se pehkupohjien mättö kottikärryyn. Mutta itsepä oon elämäntapani valinnut:grin. Nyt tuntuu koko kehossa. Manasin kyllä teinipoikien turhanpäiväistä rällästystä koko päivän,vois nekin joskus olla hyödyksi "lihaksineen"..

Tää on siis puhtaasti omaksi ja muiden iloksi:p, ja toki saa aina hyvän syyn tyhjätä vanhat pehkut ajoissa eikä vasta elokuulla kiireessä.

Lambi :) Sä oot niin vaatimaton, että huhhh!!:smiley-ashamed004

Kohti syksyn kurpitsa juhlia.....:grin?
 
Ja ei, en pese ikkunoita, en edes näe likaa niissä. Viime vuonna maksoin teinitytölle 2€per ikkuna pesemisestä, koska hän huomasi pesun tarpeellisuuden. Toimi hyvin.
Oma äitini tapaa välillä pestä noita pahimpia sisäikkunoita käden jäljistä. Muuta hyödyllistä tuo ei sitten juuri jaksakaan :p..
 
110765E9-A689-4654-89BD-EF0EF873212C.jpeg
H&M:n sovelluksessa tuli taas vähän seikkailtua. Lähinnä etsin ompeluideoita. Siellä on välillä tosi hauskoja ideoita. Sitten vähän eksyin. Vauvojen varrettomat sukat alkaen kokoa 13/15.. siis mikä turhake, mutta oliskohan söpöintä maailmassa kesäkuumalla?:p:Heartred
 
Onkohan meillä kaikilla samanlaiset laskentatavat siitä, mikä on ikkuna. Mitään pieniä tuuletusikkunoita en laske, enkä ovia ja oven vieressä olevaa ikkunaseinää, senhän joutuu pesemään lähes joka viikko. Enkä saunan ikkunaa, koska sitä en pese joka vuosi enkä edes yritä.
 
Onkohan meillä kaikilla samanlaiset laskentatavat siitä, mikä on ikkuna. Mitään pieniä tuuletusikkunoita en laske, enkä ovia ja oven vieressä olevaa ikkunaseinää, senhän joutuu pesemään lähes joka viikko. Enkä saunan ikkunaa, koska sitä en pese joka vuosi enkä edes yritä.

Meillä on ikkunaton sauna:laughing002

Mitään pikkuikkunoitakaan ei ole, vaan kaikissa on aiikas pesuhomma:chicken:

Ikkunat on isoja.
 
Pitää nyt tännekin ilmoitella, meillä alkoi tänään lähtölaskenta pojan syntymään. Sektiota aikaistettiin 2 viikolla joten jos kaikki sujuu hyvin meidän poika tulee maailmaan tasan viikon päästä.
Jokatapauksessa pitää olla äärettömän kiitollinen että olemme päässeet näille viikoille asti :angel7 kukaan ei olisi vielä helmikuussa uskonut.
Tulevana syntymäpäivänä viikkoja siis 37+ 3 :Heartblue jos ei päivä muutu vielä alkuviikon lääkärikäynnillä.
 
Pitää nyt tännekin ilmoitella, meillä alkoi tänään lähtölaskenta pojan syntymään. Sektiota aikaistettiin 2 viikolla joten jos kaikki sujuu hyvin meidän poika tulee maailmaan tasan viikon päästä.
Jokatapauksessa pitää olla äärettömän kiitollinen että olemme päässeet näille viikoille asti :angel7 kukaan ei olisi vielä helmikuussa uskonut.
Tulevana syntymäpäivänä viikkoja siis 37+ 3 :Heartblue jos ei päivä muutu vielä alkuviikon lääkärikäynnillä.

Tsemppiä loppumetreille :Heartred
 
Pitää nyt tännekin ilmoitella, meillä alkoi tänään lähtölaskenta pojan syntymään. Sektiota aikaistettiin 2 viikolla joten jos kaikki sujuu hyvin meidän poika tulee maailmaan tasan viikon päästä.
Jokatapauksessa pitää olla äärettömän kiitollinen että olemme päässeet näille viikoille asti :angel7 kukaan ei olisi vielä helmikuussa uskonut.
Tulevana syntymäpäivänä viikkoja siis 37+ 3 :Heartblue jos ei päivä muutu vielä alkuviikon lääkärikäynnillä.
Hienoa! Onnea matkaan ja raportoi sitten meille, miten meni :Heartred
 
:greet025 Aikamoista telepatiaa tämä ikkunakeskustelu..

Meilläkin ikkunoita riittää. Suurin osa pesemättä jo vuosikaudet. Pian on tulossa suurempia juhliakin, joten nyt ne on pestävä. Päätin tämän viikon alussa, etten käytä lomaani ikkunanpesuun :p Joten ammattilaiset paikalle.

Tunnollinen puurtaja soimaa itseään, ettei löydä aikaa tähän projektiin. Toisaalta pienten lasten äidin lienee lupa ajatella myös itseään ja omaa jaksamistaan.
 
Muokattu viimeksi:
BD77B67C-89A6-4CA1-AF0D-B5DED01C31E4.jpeg Ulkosuomalaiselle viimemetritsempit täältäkin!

Mulle tuli tänään predictor earlyllä hailunhailu haamu. Mieskin sen kyllä näki. Muistan kuulleeni, et tää testi antaa ”vääriä viivoja”, mut ite en oo koskaan aiemmin onnistunut saamaan tällä mitään näkyviin, vaik oon testannut isommilla dpo:illa. Nyt siis dpo 13, pp 8, 5 päiväinen blasto. Virallinen testipäivä ensi viikon lopulla. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että viivanalku vahvistuisi...
 
View attachment 79011 Ulkosuomalaiselle viimemetritsempit täältäkin!

Mulle tuli tänään predictor earlyllä hailunhailu haamu. Mieskin sen kyllä näki. Muistan kuulleeni, et tää testi antaa ”vääriä viivoja”, mut ite en oo koskaan aiemmin onnistunut saamaan tällä mitään näkyviin, vaik oon testannut isommilla dpo:illa. Nyt siis dpo 13, pp 8, 5 päiväinen blasto. Virallinen testipäivä ensi viikon lopulla. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että viivanalku vahvistuisi...
Ihania uutisia, Hippunen :love7

:notworthy Toivotaan että huomenna vahvistuu!
 
View attachment 79011 Ulkosuomalaiselle viimemetritsempit täältäkin!

Mulle tuli tänään predictor earlyllä hailunhailu haamu. Mieskin sen kyllä näki. Muistan kuulleeni, et tää testi antaa ”vääriä viivoja”, mut ite en oo koskaan aiemmin onnistunut saamaan tällä mitään näkyviin, vaik oon testannut isommilla dpo:illa. Nyt siis dpo 13, pp 8, 5 päiväinen blasto. Virallinen testipäivä ensi viikon lopulla. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että viivanalku vahvistuisi...

Kyl siinä haamu näkyy :woot: Tarrasukkia ja vahvistumista :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top