----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun ei varmaan hirveesti tarvi nimimerkkiä selittää... mut joo. Oon jo niin wanha, että koen että en edes uskaltaisi ihan oikeasti sitä raskautta ja vauvaa toivoa ja odottaa. Se on niin hento haave, että sitä tuskin uskaltaa edes ajatella saati sanoa ääneen. Vaikka onhan tässä nyt jo 9 kiertoa ihan tosissaan yritetty ja odotettu ja toivottu. Ei ”vain muutamaa kuukautta” kuten toistuvasti oon saanut kuulla. Mulle tää on tosi pitkä aika, kun kaikki aiemmat lapset on aina tärpänneet alle puolessa vuodessa tai jopa parissa kuukaudessa. Tässä voikin kestää, jos tulee ollenkaan :sad001 Mut kai sitä voi edes toivoa... ihan vähän.

Mulla kans kaikki tärpänny ekasta kierrosta tai kuudennesta (esikoinen). Nyt yk7 jo. Tiedän fiiliksen jo ainakin osittain. Tsemppiä meille <3
 
"75 % 38-vuotiaista naisista, jotka ovat säännöllisesti suojaamattomassa yhdynnässä, tulee kuitenkin raskaaksi kolmen vuoden kuluessa"

Tästä voi laskea sitten jokainen kauanko kestää omassa ikäluokassa noin suurinpiirtein. Itse ajattelin 2v kokeilla josko nappaisi. Silti tietty joka kk toivoo. Mutta tämä se on kestävyyslaji.
 
Joo, mä en oo ikinä osannu ajatella, että millaista mahtaa olla elää, jos on vaikea raskautua tai ei saa lapsia, vaikka haluaisi. Tämä foorumi on avannut silmiä ja hyvä niin!
Vaikka olihan siskolla isoja pulmia raskautua, mutta hän piti sen viimeiseen asti omana tietonaan. Oli siinä miettimistä hetken.
 
Nyt Hentohaave ryhtiä ja menoksi...!!!:p

Tilastot sanoo meille 0.8% todennäköisyyttä.

Nyt ei porua turhasta! Voitto arpaa täällä kaikki jahtaa:cheers
 
Ikkunanpesu? Que? Sama homma verhojen silityksen kanssa? Miksi? Ne kun ripustaa kosteana niin oikeavat.

Meillä ei lasten ole tarvinnut siivota. Lelut on aina pidetty omassa huoneessa ja keräsivät ne joten kuten iltaan mennessä. Ainoa mikä oli niiden homma oli astianpesukone. Muuten siivoan minä koska haluan sen tehtävän kunnolla ja kerralla. En ala siivoamaan joka päivä. Mies imuroi ja tekee ruoan ja minä siivoon ja leivon.
Meillä tämä nuorimmainen haluaa välttämättä siivota. Olen sitä ikkunanpesuakin lykännyt, kun siinä auttaminen on minulle niin rankkaa. Nyt on onneksi auttamassa isäänsä pihahommissa. Siivoamiseen ei tarvitse kannustaa, mutta leikkiminen on ollut vaikeampaa.

Tähti, minulle se 30 ikkunaa oli liikaa. Kun keittiössä jo yksin oli viisi ruutua (yhtä isoja kuin meillä nyt se yksi ja ainoa) niin ei voinut tehdä niin, että pesee yhden silloin ja toisen myöhemmin, vaan rutistin kaikki kerralla. Siellä oli vielä sellaiset vanhanaikaiset kolmen kerroksen lasit, eli kuusi pintaa yhtä ikkunaa kohti. Liikaa sanon minä! Ex-anoppilassa on samanlainen talo, he ovat poistaneet osan ikkunoista. Sisustsminenkin on helpompaa, kun ei koko seinä ole ikkunaa.
 
Tähti, minulle se 30 ikkunaa oli liikaa. Kun keittiössä jo yksin oli viisi ruutua (yhtä isoja kuin meillä nyt se yksi ja ainoa) niin ei voinut tehdä niin, että pesee yhden silloin ja toisen myöhemmin, vaan rutistin kaikki kerralla. Siellä oli vielä sellaiset vanhanaikaiset kolmen kerroksen lasit, eli kuusi pintaa yhtä ikkunaa kohti. Liikaa sanon minä! Ex-anoppilassa on samanlainen talo, he ovat poistaneet osan ikkunoista. Sisustsminenkin on helpompaa, kun ei koko seinä ole ikkunaa.

Yölento :)
Ikkunoita tulee lisää, koska en huomannut laskea, että niissä joossakin on kaksi kerrosta!:laughing002

Kolmikerroksia ei meillä ole, koska on uusi talo....nyt lasketaan uudestaan!!:happy093.:laughing002

Tulos.....38 kpl:chicken:
 
Tämä teidän ikkunakeskustelu oli niin ihana, ettette uskokaan. Olen luullut olevani ainut, joka ei vaan jaksa niitä pestä kaikkia joka kevät. 28 laskin niitä olevan, jos laskee mukaan kaikenmaailman saunanikkunat ja ulko-ovet, ja noin puolet on vielä uusimatta. Niihin vanhoihin on lisätty kolmas lasi väliin joskus jälkiasennuksena ja kaikista käsittämättömintä on, että uloin lasi aukeaa ulospäin!:arghh: Juuri ja juuri yllän ulkoa ne pesemään moppivarrella, mutta ei todellakaan tule hyvä sillä tyylillä. Turha varmaan myöskään mainita, etteivät ne vanhat meinaa millään aueta, tai mennä kiinni.
 
Mahtava ikkunakeskustelu. Laskin just meidän lasit, 52 ikkunaa + lasiovet. Kiitos vaan, 70-luvun arkkitehti ja kokonaiset ikkunaseinät. Onneksi ei ole muuta kuin sisä- ja ulkolasit, mutta koska vain pari ruutua on aukeavia, lasien ulkopuolet pitää pestä ulkoa käsin. :meh:

Selittänee sen, miksi puolet ikkunoista on edelleen pesemättä talven jäljiltä. Ehkä sitten syssymmällä.
 
Mahtava ikkunakeskustelu. Laskin just meidän lasit, 52 ikkunaa + lasiovet. Kiitos vaan, 70-luvun arkkitehti ja kokonaiset ikkunaseinät. Onneksi ei ole muuta kuin sisä- ja ulkolasit, mutta koska vain pari ruutua on aukeavia, lasien ulkopuolet pitää pestä ulkoa käsin. :meh:

Selittänee sen, miksi puolet ikkunoista on edelleen pesemättä talven jäljiltä. Ehkä sitten syssymmällä.

Motto melkein samoissa mennään, täällä 53 lasia + ovet :D
Ja sama homma, pesemättä osa... Ehkä syksyllä tai ens keväänä sitten...? :D
Mun nimimerkistä onkin helppo päätellä, että kissoista tulee. :)
 
Takaisin
Top