----45+++++ kuumeiset

View attachment 79011 Ulkosuomalaiselle viimemetritsempit täältäkin!

Mulle tuli tänään predictor earlyllä hailunhailu haamu. Mieskin sen kyllä näki. Muistan kuulleeni, et tää testi antaa ”vääriä viivoja”, mut ite en oo koskaan aiemmin onnistunut saamaan tällä mitään näkyviin, vaik oon testannut isommilla dpo:illa. Nyt siis dpo 13, pp 8, 5 päiväinen blasto. Virallinen testipäivä ensi viikon lopulla. Kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että viivanalku vahvistuisi...

Hippunen77 :) Nyt viivan vahvistumista!!:cheers:cheers:cheers

Peukut pystyssä:hello2:hello2:hello2:wav
 
Gyneraportti: toisessa muniksessa kasvaa möllötti 4-5cm rauhallinen nestekysta. Jännä juttu kun en ole sitä tuntenut! Gyne arveli että se on nyt sotkenut kiertoa, vaikka sellaista ei ennen olekkaan tapahtunut. Kiertoa voi kuulemma pari kuukautta vielä odotella ilman paniikkia.
Ja minähän odottelen.
 
Rauha sanoitko raskautumistoiveesta? Toisaalta sulla ei ole niin kiire kun meillä muilla rusinoilla. Käsittääkseni on kuitenkin olemassa lääkkeitä jotka noita "kuivattaa".
 
Pari kuukautta kuulostaa pitkälta ajalta odotella kierron palautumista :sad001 Mutta jos se ei ole haitaksi, niin eihän siinä muu sitten auta kuin odotella :confused:

Itsehän tässä odottelen edelleen, käynnistyykö kierto enää ollenkaan. Otin viimeisen minipillerin 28.5.2019, mutta vielä ei tietenkään ole mitään tapahtunut. Toissailtana kyllä tuli vessassa käydessä jotain limoja, mutta eipä sitten muuta oiretta olekaan mihinkään suuntaan. Oooodooootellaaaaaannn... :wacky:
 
2B65EEC9-2FB7-4B1B-941C-853F26BC6183.jpeg
Mulla on uusi kaksidesimaalinen kuumemittari ollut tässä kierrossa. Mun mielestä tämä käyrä noudattaa vaan ulkolämpötiloja?:grin
Alun katkoviiva johtuu siitä hotellimatkasta, jossa en mittaillut huonetoverin nähden. Sitten alkoi helteet ja oli tuskaisen kuuma nukkua. Sitten käyrä laski kuin lehmän häntä, kun ilmat viileni? Sitten laitoin peiton takaisin pussilakanan sisään ja taas lämpeni.:laughing002 Tänäänkin aamulla miehellä oli kuulemma kylmä tullut, niin heräsin lusikasta kuumuuteen toisen kehosta ja tuplapeittelyyn.

Vaikuttaako nämä ulkoiset tekijät tohon viivaan noin paljon?:dance011
 
Rauha sanoitko raskautumistoiveesta? Toisaalta sulla ei ole niin kiire kun meillä muilla rusinoilla. Käsittääkseni on kuitenkin olemassa lääkkeitä jotka noita "kuivattaa".

Joo sanoin kyllä. Tulipalokiire ei ole, mutta lähitulevaisuudessa toki alulle pitää sasda.
Teroluttia siihen kuivatteluun käytetetään, mutta en minä siihen mitään ylivertaista paremmuutta ole kokenut kun on aiemmin kokeiltu. Ja tosiaan imetän vielä taaperoa jonkin verran. En siis ottanut kuuria vaan odottelen että luonto hoitaa homman. Koitan nyt vähän pudotella painoa ja saada imetyksen finaaliin kesän aikana.
 
Takaisin
Top