----45+++++ kuumeiset

Joo, mä en oo ikinä osannu ajatella, että millaista mahtaa olla elää, jos on vaikea raskautua tai ei saa lapsia, vaikka haluaisi. Tämä foorumi on avannut silmiä ja hyvä niin!
Vaikka olihan siskolla isoja pulmia raskautua, mutta hän piti sen viimeiseen asti omana tietonaan. Oli siinä miettimistä hetken.

Helena80 :) Meillä on suvussa raskauduttu helpolla ja nopeasti.

Tosin olen ainoa, joka ryhtyi vauvapuuhiin rutkasti myöhemmällä iällä, sanotaanko, että järkevyyden rima oli jo ylitetty:smiley-ashamed004 Mutta tulin silti ihmeen helpolla ja nopeasti raskaaksi, esikoinen tuli 43-vuotiaana.

Meillä on suvussa paljon lapsia ja plussat on tulleet melkein laakista. On myös 40+ synnyttäneitä, mutta ei toki sitten enää synnyttäneet esikoista, vaan kyseessä on jo ollut viides tai kuudes lapsi.

Meidän pikku taapero on siitä onnekas, että hänellä on paljon serkkuja (leikkikavereita) ihan laidasta laitaan vauvasta 8kk - aikuiseen 27v...

Sopivan ikäisiä (serkku) leikkikavereita hänellä on paljon:happy:, vaikka vielä ei sitä omaa sisarusta olekkaan.
 
Last edited by a moderator:
.
No tämä apulainen innostuu kaikesta, mikä viittaa vähänkään työntekoon. Kukkamaassa lapsen tehtävänä on kastella kukat ja kantaa rikkaruohot kompostiin, minä kitken ne, jotta kukkiakin jää jäljelle.

Yölento :) Meillä sama työnjako, lapsi on todella kova puutarhuri:laughing001

Pihassa kukkaistutukset on vielä edessäpäin, mutta meillä on paljon pensaita ja siirrettävä valtava palmu. Palmu on talvet sisätiloissa.

Luulen, että taaperosta tulee puutarhuri:laughing002
Ja ompa tuota suvussa, kun isot kauppias puutarhat Turun suunnalla.
 
Mä en osais edes kuvitella, miltä tuntuis helppo raskautuminen, jotenkin miellän tämän automaattisesti vaikeaksi. Esikoista tekemällä tehtiin vuosi, vaikka ikää oli 27. Toinen tuli yllättävänkin helposti, puolessa vuodessa (4 kiertoa). Tätä onkin sitten tahkottu 2.5v enkä usko enää ihmeeseen.
 
Jäi sitten aamulla kiireessä tekemättä - "uranaisen" murheita.. :chicken:

Olipa tällä kertaa sellainen kiire, että unohtui meikkivoidekin ja huomasin asian vasta toimistolla :banghead: Tulipa ylimääräinen juoksulenkki vielä lähikauppaan..

Pernilla :) Samat sävelet!!:laughing001
Voi meitä uranaisia.

Mä kampasin kiireessä tukkaa autossa ajaen ja, kun pääsin työpaikan pihaan, niin sain vielä ripsiväriäkin raapastua....:chicken:

Taapero on nyt toipilas ja sain nukuttua hurjat 3tuntia viimeyönä. Eli silmät RISTISSÄ töissä, koko päivän ajan, että saisi raavittua kasaan ne miljoonat uudet tilaukset ja päivitettyä projektitilauksia....

Kahviin en uskalla nyt koskea.

Kohta kotiin ja alkaa viikonloppu:drunken_smilie
:smiley-angelic008
 
Pernilla :) Huomenna aamulla me testataan hyvin nukutun yön jälkeen? :cheers
Käykö?

Testaan aikaisintaan klo 10, koska en todellakaan aio nousta vapaapäivänä lauantaina aikaisin sängystä:laughing002 Voi mennä jopa myöhemmäksi.

PLUSSAT molemmille!!!:cheers:cheers:cheers
:wav
 
Mä taidan olla sit maaliskuulle tyrkyllä kahdella arvalla mun lyhyellä kierrolla!
Koska teet testin?:hello

Mulla nyt dpo2..jos dpo9 jo aloittaisin ekalla negalla.laughing7 Vähänkö hienoa, kun kerrankin itselläkin jotain jännättävää. Koko ajan silti pelkään niitä menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyvänsä. Joku keltarauhaskolotus jäi myös oviksesta alavatsaan. Niin ja mulla vain yksi arpa vetämässä. Olisipa mullakin kaksi, niin olisi tuplamahdollisuudet.:sign17:sign19
 
Pernilla :) Huomenna aamulla me testataan hyvin nukutun yön jälkeen? :cheers
Käykö?

Testaan aikaisintaan klo 10, koska en todellakaan aio nousta vapaapäivänä lauantaina aikaisin sängystä:laughing002 Voi mennä jopa myöhemmäksi.

PLUSSAT molemmille!!!:cheers:cheers:cheers
:wav
Loistoidea, mutta huomasin kotiin tullessa sen, mitä eilen jo epäilinkin - testit loppu! :BangHead

Eikä tenavien kanssa tee mieli lähteä testejä ostamaan: "ÄITI, MIKÄ TÄÄ ON??!!" (ja
päät kääntyy koko kassajonossa).. Ellei mies sitten ehdi ajoissa kotiin ja äiti lenkille :rolleyes:

Meillä muuten kuopus (ja äiti) herää klo 6.30 - myös viikonloppuisin..

Mukana ilman muuta aamun projektissa, jos pääsen tänään kaupassa käymään :chicken:

Plussaonnea! :blob3:blob6:blob7

Aamun helmivauvauutisia odotellaan! :smiley-angelic003
 
Mä taas vaihteeksi tikuttelen ovista. Viime kierrossa en jaksanut. Mulla on vielä
Sofin tikkuja, joilla oon tähän mennes testaillu, mut nyt kokeilin OneStepin puikkoa.
Haalea viiva tuli näkyviin tänään. En kyllä odottanutkaan vielä ovista, mutta haluun
aloittaa ajoissa, jotta näen, miten viivat kehittyy. Mä en ollu hoksannu, että ne oli
OneStepin puikkoja, mitä olin tilannut, mut eipä tuo haittaa. Siinä paketissa ei
kauheen selkeesti näkyny nimi eikä kyllä netissäkään tilatessa. Mä tuijotin vaan
hintaa :grin
 
Loistoidea, mutta huomasin kotiin tullessa sen, mitä eilen jo epäilinkin - testit loppu! :BangHead

Eikä tenavien kanssa tee mieli lähteä testejä ostamaan: "ÄITI, MIKÄ TÄÄ ON??!!" (ja
päät kääntyy koko kassajonossa).. Ellei mies sitten ehdi ajoissa kotiin ja äiti lenkille :rolleyes:

Meillä muuten kuopus (ja äiti) herää klo 6.30 - myös viikonloppuisin..

Mukana ilman muuta aamun projektissa, jos pääsen tänään kaupassa käymään :chicken:

Plussaonnea! :blob3:blob6:blob7

Aamun helmivauvauutisia odotellaan! :smiley-angelic003

Pernilla :) Plussaa huomiselle, tavalla tai toisella!!:smiley-angelic003
 
Kosmoskukka mä tarkoitin että tästä kierrosta la olisi 1.3 ja jos seuraavasta niin la 26.3 eli silleen mulla on kaksi arpaa vetämässä.

Ja joo tupla follit oli mutta useimmiten ne puhkeaa liian eri aikaan. Jos ehtivät samaan pieneen aika-ikkunaan niin on tupla mahdollisuus. Tekevät inssejäkin kolmella follilla ja yleisesti tulos on nolla tai yksi.

Mulla on nyt dpo5 ja koitan niin kovasti jaksaa pitkälle. Mulla juilii edelleen iltaisin kohdun kohdalta, mutta päätttelin että on ovitrelle. Samoin nuo yhtäkkiset finnit leuan sivuilla. Sellaisia oli just viime raskaudessa. Tulee tuosta ovitrellen hcg hormonista. Ja keltsin tunnistan oikealla. Koitan olla pessimistirealisti vaikka todellisuudessa olen ihan täpinöissäni ja odotan plussaa ja saan tyhjän testin.
 
Mulla on nyt dpo5 ja koitan niin kovasti jaksaa pitkälle. Mulla juilii edelleen iltaisin kohdun kohdalta, mutta päätttelin että on ovitrelle. Samoin nuo yhtäkkiset finnit leuan sivuilla. Sellaisia oli just viime raskaudessa. Tulee tuosta ovitrellen hcg hormonista. Ja keltsin tunnistan oikealla. Koitan olla pessimistirealisti vaikka todellisuudessa olen ihan täpinöissäni ja odotan plussaa ja saan tyhjän testin.

Peppipupu :) Tuut jo lujaa perässä!!:cheers

....menet dpo5.....odotellen sinua kyytiin, (täällä mennään vielä dpo13)!!:cheers:cheers:hello2
 
Dpo 5 ja ovitrelle pois kehosta, testi ihan blanco. Myös ne mystiset kivut lähti, eli oli piikistä. Naama kukkii edelleen kun teini-ikäisenä. Menis nyt aika nopeeta!
 
Kosmoskukka mä tarkoitin että tästä kierrosta la olisi 1.3 ja jos seuraavasta niin la 26.3 eli silleen mulla on kaksi arpaa vetämässä.

Ja joo tupla follit oli mutta useimmiten ne puhkeaa liian eri aikaan. Jos ehtivät samaan pieneen aika-ikkunaan niin on tupla mahdollisuus. Tekevät inssejäkin kolmella follilla ja yleisesti tulos on nolla tai yksi.

Mulla on nyt dpo5 ja koitan niin kovasti jaksaa pitkälle. Mulla juilii edelleen iltaisin kohdun kohdalta, mutta päätttelin että on ovitrelle. Samoin nuo yhtäkkiset finnit leuan sivuilla. Sellaisia oli just viime raskaudessa. Tulee tuosta ovitrellen hcg hormonista. Ja keltsin tunnistan oikealla. Koitan olla pessimistirealisti vaikka todellisuudessa olen ihan täpinöissäni ja odotan plussaa ja saan tyhjän testin.
Sori, etten taas ymmärtänyt.:happy3 Olisi muuten aika jännä laskettu aika tuo helmi-maaliskuun vaihde, kun eikös se ole karkausvuosi. En muuten tiennyt, että Suomessa siirretään enempää kuin kaksi alkiota kerrallaan.
 
Varmaan riippuu lääkäristäkin. Jotkut lääkärit kieltävät seksin, jos follikkeleita on kaksikin. Toki voi se olla, että meillä ikääntyneillä oletus on, että munasolut ovat siinä määrin kuraa, ettei jokaisesta mitenkään voi enää tärpätä, ja siksi ei haittaa jos niitä useampikin siirretään.
 
Takaisin
Top