----45+++++ kuumeiset

Nettiajanvarausta tässä tutkin. Yksityiselle ainakin pääsisi huomenna, jos ajaa vähän kauemmas ja ylihuomenna tähän omaan kaupunkiin(kp14). Nyt olen oikeasti niin kokematon näissä yksityisissä, etten tiedä minkälainen aika sinne pitäisi varata, jos haluaa, että ultralla katsotaan follitilanne? Gynekologian erikoislääkärin vastaanotto 20min? Vai joku erikseen ultra-aika?:smiley-angelic006

Kosmoskukka :) Eri klinikoilla eri käytännöt...

Nopeastihan tuo on katsottu.....
 
Kosmoskukka, mä olen varannut netissä ajan ja kirjoittanut ”lisätietoja” kohtaan follikkeliultra tms.

Täällä kans dpo 8. Perus lääkitys-oireet. Voi olla että testaan huomenna. Tosin niin kypsä oon tuijottaan tyhjiä testejä, että ei jaksais.. Toisaalta haluais jo tän luvun päätökseen ja sen todennäköisimmän vaihtoehdon mukaan suunnata katseen uuteen (mitä se sitten ikinä onkaan).

Mulla edellinen km raskaus oli nega vielä dpo 11, haalea plussa dpo 14 ja leffaviivat dpo 16. Tuskin vielä mitään moneen päivään näkyisikään, vaikka ihme oiskin tapahtunut..
 
Täällä kans dpo 8. Perus lääkitys-oireet. Voi olla että testaan huomenna. Tosin niin kypsä oon tuijottaan tyhjiä testejä, että ei jaksais.. Toisaalta haluais jo tän luvun päätökseen ja sen todennäköisimmän vaihtoehdon mukaan suunnata katseen uuteen (mitä se sitten ikinä onkaan).

Mulla edellinen km raskaus oli nega vielä dpo 11, haalea plussa dpo 14 ja leffaviivat dpo 16. Tuskin vielä mitään moneen päivään näkyisikään, vaikka ihme oiskin tapahtunut..

Hippunen77 :) PLUSSAA!!:cheers :wav:wav
 
Mä olin alunperin toiveissa testailla tänään raskaustesteillä, kun menkat olis ollu virallisesti myöhässä. Ja nyt onkin tilanne se, et menkat käytännössä lusittu. Jos mulla tässä kierrossa tulee mitä tahansa oireita, en enää erehdy luulemaan niitä raskausoireiksi :banghead: Säästyy paljolta murheelta :hilarious:
 
Siis voisko täs vielä oikeesti mullakin olla mahkuja...? Ajattelin jo ekasta blankotestistä dpo8 että nonii tää on nyt tässä taas... vaikee yrittää pitää toivoa yllä. Ehkä parempi vaan jos en oota mitään. Tulee sit yllärinä jos tulee jotain.
Testailu dpo 8 on kyllä aikaista, jos ovulaatiopäivä on tiedossa. Kuten sanottu, minulla aikaisintaan dpo 11 on ylipäänsä näkynyt mitään. Onnistuneet raskaudet näkyivät testeissä vasta muutama päivä ennen virallista testipäivää. Kaikki on siis mahdollista.

Ensi viikon plussia jo odotellessa :smiley-angelic003
 
Ihmisillä näkyy eri aikoihin. Minulla esikoisen raskaudessa tuli selvät viivat dpo10, keskenmenneessä raskaudessa viivat näkyivät dpo10 ja tässä nykyisessä raskaudessa vasta viikon kuluttua alkionsiirrosta, eli dpo13. Tässä raskaudessa olin jo varma, että nega tulee, kun ei näkynyt vielä dpo10, koska aikaisemmissa raskauksissa näkyi jo silloin, mutta plussa tulikin tällä kertaa myöhemmin.
 
Kyllä voi. Kaverini plussasi dpo15, kun vielä dpo14 (virallinen testipäivä) oli nega. Ja hekin olivat hoidoissa, joten ovulaatio oli tiedossa täsmälleen.

Suski75 :) On näitä myöhäisiä plussia nähty. Ihan sukulainen, joka sai tietää raskauden vasta viikolla rv9...kaikki testit oli negoja ja menkat tulivat....vasta verikoe ja ultra todensi raskauden tilan.

Sitten tutun tuttu sai tietää 8 kuulla, kun vauva alkoi syntyä suihkussa. Sieltä ambulanssilla sairaalaan ja yllärinyytti syliim...

Onhan näitä, eikä edes kaukaa tarvitse esimerkkejä etsiä:laughing002
 
Mulla kanssa kummitytön äitillä näkyi vasta vko 13 vaikka välissä otettiin veritestejäkin. Kesän veti röökiä ja hillui festareilla. Lapsi syntyi nätisti viimeisien menkkojen mukaisesti. Hänellä oli aivan kamalan huono omatunto koko raskauden ja pelkäsi, että oli vahingoittanut vauvaa. Hieno poika sieltä tuli silti!
 
Takaisin
Top