----45+++++ kuumeiset

Vastavirran akka :)

Mitä näissä kaupan taukohuoneissa oikein tapahtuu.....asiakkaista juorutaan?:laughing014

Tuo on se joka ostaa koko ajan.....raskaustestejä:laughing025

Tuo on se joka ostaa....ryppyvoidetta:laughing002

Tuon on se.....jolla housut aina retkottaa...jne...jne..

Kerro!!:happy093. :joyful:
Juuri tuota ja tuttujen asiakkaiden ihmissuhdekuviot jne. Näin oli kauan aikaa sitten ja tokkopa on muuttunut mihinkään. On sitten myös niitä asiakkaita, jotka juoruavat muista hyvin kovaan ääneen. Mutta antaapa heidän juoruta ja ostellaan testejä, vaikka sitten heidän ilokseen.
 
Kävin jälleen vyöhyketerapiassa. Nyt käsiteltiin jalkaterien lisäksi sääriä. Uhh, kyllä otti
kipeetä :eek: Kuulemma mun aivoheijasteet on kaikkein kipeimmät ja kireimmät. Olenkin
aika stressaantunut tällä hetkellä :confused: Parin viikon päästä uudestaan. Hierojani koulutus
vyöhyketerapeutiksi jatkuu ja sain ujutettua itseni harjoitusasiakkaaksi säärien ja reisienkin
koulutukseen. Eli lisää ilmaisia käyntejä :woot: Polviin hän teki mulle jonkun kaaoshoidon, jonka
pitäis rauhoittaa sydäntä ja aivoja :smug:
 
En tiedä mitä mun kehossa tapahtui viime kierrossa, mutta oireista päätellen ovis oli jo kp8. Sen takia nyt aloitin 2 vrk myöhemmin. Että mahdollinen ovis tulis kutakuinkin normaaliin aikaan.
Tulipa mieleen noista mieliala oireista, että ennen, kun minulla todettiin kilpparin vajaatoiminta, niin olin kävelevä raivotar. Joillain ne voivat vaikuttaa mielialaan rajusti. Onko sulla kilppari testattu?
 
Juuri tuota ja tuttujen asiakkaiden ihmissuhdekuviot jne. Näin oli kauan aikaa sitten ja tokkopa on muuttunut mihinkään. On sitten myös niitä asiakkaita, jotka juoruavat muista hyvin kovaan ääneen. Mutta antaapa heidän juoruta ja ostellaan testejä, vaikka sitten heidän ilokseen.

Meillä kans töissä juorutaan kollegoista ja viimeksi minä jouduin juoruilun kohteeksi ja pahoitin siitä mieleni. Mut annoin pölyn laskeutua ja päätin, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olkoot mokomat omaan läjäänsä :mad:
 
Juuri tuota ja tuttujen asiakkaiden ihmissuhdekuviot jne. Näin oli kauan aikaa sitten ja tokkopa on muuttunut mihinkään. On sitten myös niitä asiakkaita, jotka juoruavat muista hyvin kovaan ääneen. Mutta antaapa heidän juoruta ja ostellaan testejä, vaikka sitten heidän ilokseen.
Minulle huoltoyhtiön putkimies osasi kertoa kylppärin vuotavaa putkea korjatessaan naapurin sinkkunaisen miessuhdekuviot kymmenen vuoden ajalta... vähän olin hämmentynyt. :wideyed:
 
Nää kaksi asiaa kuvaili aika tarkkaan just sitä, mitä olen itse kokenut tän loppukevään aikana. Oudolta on tuntunut oma voimakas reagointi, vaikka olen normaalistikin tunnemaailmaltani hyvin voimakas. Mutta nyt oon itsekin ihmetellyt reagointini voimakkuutta. Ja aivan naurettavista asioista, mut just sillä hetkellä tunnetila on ollut täysin todellinen ja reagointi on tuntunut oikeutetulta.
Tutulta kuulostaa sinunkin juttusi. Olin nuori silloin, kun sairastuin. Enhän todellisuutta tiedä, mutta lääkityksen myötä loppui mulla. Jälkikäteen oma käytös hävetti todella paljon, mutta sillä hetkellä ne tunteet olivat todella rajuja. No olipa sulla kyse mistä vaan, niin toivottavasti saisit olosi kuntoon.
 
Meillä kans töissä juorutaan kollegoista ja viimeksi minä jouduin juoruilun kohteeksi ja pahoitin siitä mieleni. Mut annoin pölyn laskeutua ja päätin, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olkoot mokomat omaan läjäänsä :mad:

Helena80 :) Tuo on inhottavaa, toivottavasti on loppu.

Siitä onnellinen, ettei tätä ole omassani, vaikka sitten muita "hankaluuksia" onkin ollut (huutoa jne.), eipä enää.

Missään ei ole täydellistä.
 
Last edited by a moderator:
Onko letroista tullut minkälaisia sivuvaikutuksia - muitakin kuin mielialan vaihteluita? Vaihdevuosioireita? Oletteko käyneet folliultrassa joka kierrossa?

Kp 2 ja letrot aloitettu tänään :chicken:
 
Mulla oli letrot ivf-kiertojen alussa ennen piikkeihin siirtymistä, ei juurikaan oireita. Synarelasta tuli järkyttävät vaihdevuosioireet ja itkuisuutta ym., joten letrot oli tässä suhteessa positiivinen ylläri!
 
Minä en havainnut silloin 5 vuotta sitten yhtään mitään vaikutuksia letrozolista, toisaalta se vaihdettiinkin parempaan lääkkeeseen kun ei se vaikuttanut follikkeleiden kasvuunkaan.
 
Helena80 :) Tuo on inhottavaa, toivottavasti on loppu.

Siitä onnellinen, ettei tätä ole omasaani, vaikka sitten muita "hankaluuksia" onkin ollut (huutoa jne.), eipä enää.

Missään ei ole täydellistä.

Ei niin. Havainto, jonka olen valitettavasti joutunut tekemään on se, etteivät opettajat ole mitenkään yhtenäistä
joukkoa. Niinkuin eivät esim. lääkäritkään. Eripuraa ja selän takana puhumista on esiintynyt kaikissa kouluissa,
joissa olen ollut töissä. Onneksi muutama samanhenkinen ihminen löytyy, että saa tukea ja esimies on onneksi
nyt tosi hyvä! Mut olen joka tapauksessa iloinen vakipestistä. Ei tarvitse enää yhtään kesää viettää palkatta :woot:
 
Onko letroista tullut minkälaisia sivuvaikutuksia - muitakin kuin mielialan vaihteluita? Vaihdevuosioireita? Oletteko käyneet folliultrassa joka kierrossa?

Kp 2 ja letrot aloitettu tänään :chicken:

Pernilla,

Flunssaista oloa ja rauhaset hieman turpoo tuolta korvien alta.

Ootkin mun kiertokaveri, kp 2 täälläkin ja letrot aloitan tänään :)

Plussaa!!:blob3:cheers :hello2
 
Minä en havainnut silloin 5 vuotta sitten yhtään mitään vaikutuksia letrozolista, toisaalta se vaihdettiinkin parempaan lääkkeeseen kun ei se vaikuttanut follikkeleiden kasvuunkaan.

Suski75 :) Minkä sait letrozolin tilalle?

Silläkö inssi sitten tehtiin?
 
Suski75 :) Minkä sait letrozolin tilalle?

Silläkö inssi sitten tehtiin?
Bemfola-piikit, ja esikoinen nappssi heti ensimmäisestä Bemfola-inseminaatio-kierrosta. Mutta silloin olin vielä 39 ja munasoluni laadukkaampia kuin nyt.
 
Takaisin
Top