----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:p
Kiukuttaa niin vietävästi...känkkäränkkä!

Sitä RaskausRaivoa varmaan:laughing014

Tuossa viimeisimmät pregcheck kuvat (dpo 6/7). Jotain näen, tai harhaa:laughing014
20190507_090255.jpg


Arghh... :)
 
Malttaa malttaa. Vasta eilen tuplat kairasivat, ei ne vielä vilku.

Hehee...jotain vaan testissä näen. Voi olla, että on ajan saatossa kehittynyt viivasilmät ja näkee, vaikkei pidäkään nähdä:smiley-ashamed004 :joyful:

Tässä on testit molemmille munille ja ne vahvistuvat, jos onni on myötä:smiley-angelic003 :angel12
 
Testi molemmille munille. Nyt on hyvä. Entä, jos toinen näkyykin ennemmin. Toivotaan molemmille vahvistumista.

Vastavirran akka :) Saa nähdä miten käy....promille kerholaisena sitä toivoa on tilastollisesti 0.8% verran....

Teillä kaikilla nuoremmilla on sentään prosentit jäljellä vielä:p

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Ihanat, testit molemmille :love7
Jännityksellä Odotamme taas huomisaamun testejä! Tihrustamme oikeen mieluusti!

Lambi :) Pitäisiköhän mun pitää välipäivä....huomenna on vasta dpo7..., mutta olen kovasti villiintynyt teidän plussista täällä ja siten nyt raskausraivoa täynnä.....:cheers :joyful:

Mahdanko malttaa pitää näppejä erossa testeistä:angelic:

.
 
No mies elää toivossa, että olisin paksuna. Iski nimittäin turvotus mahaan ja on
kiree pallo. Kiva oli zumpata semmosen mahan kanssa :grin

Helena80 :) Oot aika kissa!:laughing002

Tee testi!!:happy093.

On meilläkin mies vauvakuumetta täynnä ja kysyi raskaustestiä tänä aamuna...yritin selittää, että on dpo 6.....ja hän ihnetteli, että mikä se on?!:laughing021
:laughing025
 
Lambi :) Pitäisiköhän mun pitää välipäivä....huomenna on vasta dpo7..., mutta olen kovasti villiintynyt teidän plussista täällä ja siten nyt raskausraivoa täynnä.....:cheers :joyful:

Mahdanko malttaa pitää näppejä erossa testeistä:angelic:

.
Villi veikkaus. Et malta. Mulla menee eka viikko suht helposti ja sitten alkaa polttelemaan testaus. Se on jotain maanista.
 
No mul on enää yks herkkä testi, mitä en halua tuhlata näin aikaisin. Enkä
jaksa tilata nyt uusia :grin

Joudutte nyt oottamaan, kuulkaas :hilarious:

Eikös olekin kivaa, kun tsempataan! :)

Menisin sinuna kauppaan ostamaan Pregcheck testejä.

Mua harmittaa, kun parissa Pregcheck paketissa olikin vain 1 (yksi) testi, vaikka 2kpl paketissa kuuluu olla. Ehdin jo hukata kuitinkin, kun ostin testit viimekiertoa varten, höhh..

Helena, sitä testii, testii:cheers
 
Takaisin
Top