----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho miten komea paino. Pikkusen olen kyllä toista mieltä. Itse olen melkoinen sokerihiiri ollut aina ja minun pojat olleet pieniä. Toinen 3.2kg ja toinen 2.8kg. Voisko ne geenit vaikuttaa ennemmin. En tiedä oikeesti.
Kyllä varmasti geenit vaikuttaa ennen kaikkea. Mutta jos on taipumusta suuriin, niin siellä ääripäässä voi itse vähän vaikuttaa. Viimeisin olikin sitten vaan 4.1kg kun lakkoilin puolivälistä. Vähän itselle krediittiä :grin.

Täällä pikkuruisin oli vain 3.5kg - mulla oli silloin myrkytys ja veikkaan ettei istukka ihan täysillä toiminnut.
 
Itse olin kauhuissani, kun lääkäri povasi esikoisesta nelikiloista. Itse tämmönen kääpiö, niin hieman hirvitti. Meni arvio pieleen, eikä siltikään alakautta suostunut saapumaan.
Noi arviot on kyllä mahtavia. Saa niillä ainakin kauhua aikaan.
Kääpiölle kääpiövauvat:shy:!

Täällä vielä viimeinen iso uuhi karitsoimatta, se tekee varmaan 3-4pikkusta, ne painaa saman verran kun ihmisvauvat.. Että neljä kolme kiloista kerrallaan :facepalm:. Onneksi ne on niin sukKulaisia ulostulossa.
 
Muokattu viimeksi:
Minulle povattiin esikoisesta nippanappa kolmekiloista, vain kilolla meni pieleen, jäi hitusen alle 4kg ja minä olen sen 150+cm. Kakkonen oli vielä isompi eikä ihan ongelmitta sujahtanut, mutta tuli kuitenkin alakautta. Kolmosen piti olla yli 5kg ja siksi käynnistettiin, mutta olikin kaikkein pienin ja silti sektio.

Että antaa kasvaa vaikka kokonainen tammi, kyllä se ulos saadaan.
 
No luultavasti sukulaisia ovat. On siinä emällä hommaa. Ihanko lähipäivinä saapuvat? Ei se ihme ole, että itsekin olet raskaana tuossa vauvojen tuoksussa.
SukKulaisia :shy:, ja ihan varmasti sukulaisia myös :hilarious:. Tää arpoo ihan väärin mun sanat..

Toivon näitä vaikka huomisaamuun-viimeistään maanantaille, olis sitten ohi tää jatkuva tarkastus. Vaikka saahan siinä hyvää liikuntaa kun pihaa sahaa eestaas parin tunnin välein, aina tietysti puettava ja riisuttava koko arsenaali. Pms voi ehkä olla myös nukkumattomuuden seurausta:troll:.. ?
 
Minulle povattiin esikoisesta nippanappa kolmekiloista, vain kilolla meni pieleen, jäi hitusen alle 4kg ja minä olen sen 150+cm. Kakkonen oli vielä isompi eikä ihan ongelmitta sujahtanut, mutta tuli kuitenkin alakautta. Kolmosen piti olla yli 5kg ja siksi käynnistettiin, mutta olikin kaikkein pienin ja silti sektio.

Että antaa kasvaa vaikka kokonainen tammi, kyllä se ulos saadaan.
Uuuuu, oli varmaan ikimuistoinen Esikoisen ulospuserrus. Oliko sulla radi vai ihan vaan isot geenit pienessä paketissa?
 
Ihan mahtavat plussaviivat lambillakin! Iloinen lambin ja erityisesti Moton puolesta! :)
( ...ja samalla ihan hiton kateellinen. Jep, tällä tasolla ollaan. Anteeksi.)

Meillä siirto ti. Kaks neljäpäiväisenä pakastettua, jotka ovat jo blastoja.

Ei oo odotukset korkealla, koska viime kierron loppu oli jo niin outo. Oudot olot jatkuivat tämän kierron alussakin.

Ultrassa näkyi kp 12 14 mm folli, mitä ei olisi pitänyt olla. Lääkäri ohjeisti tekemään ovistestit sinä ja seuraavana päivänä. Jos nega, lugejen aloitus kp 14, siirto kp 19. Jos ovistesti posit, niin soitto lääkärille ja sit ois ehkä onnistunut siirtää se ainoa 5päiväisenä pakastettu.

No, ovistesti oli nega, mut lähellä plussaa. Alkuperäisellä suunnitelmalla siis mennään, mut väkisin mietityttää, jos ovis sittenkinehti tapahtua, ajoitus siirtoon on pielessä ja blastot menee hukkaan.
 
Ihan mahtavat plussaviivat lambillakin! Iloinen lambin ja erityisesti Moton puolesta! :)
( ...ja samalla ihan hiton kateellinen. Jep, tällä tasolla ollaan. Anteeksi.)

Meillä siirto ti. Kaks neljäpäiväisenä pakastettua, jotka ovat jo blastoja.

Ei oo odotukset korkealla, koska viime kierron loppu oli jo niin outo. Oudot olot jatkuivat tämän kierron alussakin.

Ultrassa näkyi kp 12 14 mm folli, mitä ei olisi pitänyt olla. Lääkäri ohjeisti tekemään ovistestit sinä ja seuraavana päivänä. Jos nega, lugejen aloitus kp 14, siirto kp 19. Jos ovistesti posit, niin soitto lääkärille ja sit ois ehkä onnistunut siirtää se ainoa 5päiväisenä pakastettu.

No, ovistesti oli nega, mut lähellä plussaa. Alkuperäisellä suunnitelmalla siis mennään, mut väkisin mietityttää, jos ovis sittenkinehti tapahtua, ajoitus siirtoon on pielessä ja blastot menee hukkaan.
Voi hitto, onpa monimutkainen tilanne... Toivottavasti ovis ei ehtinyt tapahtua ja ajoitus osuu kohdalleen!

Kateuden tunteita ei tarvitse pyydellä anteeksi, ne on maailman luonnollisimpia etenkin näissä asioissa. :Heartred Itse oon kateellinen kaikille, jotka plussatestin jälkeen pystyy jo miettimään tulevaa ja mahdollista tyyppiä pitemmälle kuin seuraavaan testiin, ultraan, jne. Mulla se vaihe alkanee aikaisintaan NIPT-tulosten jälkeen jos sinne asti päästään. Nyt oon tyytyväinen mikäli pääsen ens viikolla verikokeisiin, ja tulokset ois toivottuja.
 
Uuuuu, oli varmaan ikimuistoinen Esikoisen ulospuserrus. Oliko sulla radi vai ihan vaan isot geenit pienessä paketissa?
Ei radia kenenkään kohdalla, ihan vain tapana kasvattaa isoja vauvoja. Esikoisen synnytys oli maailman helpoin, kuusi tuntia jona aikana yksi kivulias supistus, toisessa synnytyksessä tuntui vähän enemmän ja kesti kauemmin ja vauva oli jäädä jumiin, mutta tajusi syntyä vuoronvaihdon aikaan, niin saatiin ulos.
 
Kiitos Motto kannustuksesta.

Totta on, ettei tunteita tarvitse pyytää anteeksi. Ehkä anteeksipyyntö kumpusikin tässä siitä, että sanoin (=kirjoitin) sen ääneen. Livenä tällaista ei tulisi sanottua, kun tuntuu, että samalla aiheuttaisi mielipahaa sille toiselle osapuolelle. Ehkä juuri samasta syystä tuntui hyvältä ja tarpeelliselta saada tuoda se esiin täällä virtuaalimaailmassa.
 
Nn
Kiitos Motto kannustuksesta.

Totta on, ettei tunteita tarvitse pyytää anteeksi. Ehkä anteeksipyyntö kumpusikin tässä siitä, että sanoin (=kirjoitin) sen ääneen. Livenä tällaista ei tulisi sanottua, kun tuntuu, että samalla aiheuttaisi mielipahaa sille toiselle osapuolelle. Ehkä juuri samasta syystä tuntui hyvältä ja tarpeelliselta saada tuoda se esiin täällä virtuaalimaailmassa.
:Heartred on hienoa että täällä voidaan sanoa ääneen myös ne rajaseudun tunteet! Väitän että me kaikki ne tunnistetaan tässä kohtaa.
En koe että olen missään muussa elämän aiheessa ollut kateellinen muille kun tässä(siitä huolimatta että moni varmaan ei käsitä millä oikeudella ja kohtuudella) . Ja täällä me silti pyöritään :happy:.

Me niin toivotaan teille onnistumista!
 
Takaisin
Top