----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän lähikaupassa näytti olevan vain niitä pannahisen R-alkuisen valmistajan tikkuja, jäi hyllyyn. :shifty:

Motto78 :) Mulla on varattuna RFSU:n digejä kaappiin....niihin luulisi voivan luottaa?:eek:

Nyt on kertynyt myös useita pregcheck testejä, koska viimekierron testit jäi käyttämättä IVF:n takia. Kun vielä innoissani ostin ison läjän testejä sen IVF:n takia, joka sitten ei toiminutkaan.

Aiotko ostaa digin? Olisi ihana nähdä kuva positiivisesta digitestistä!:cheers
 
Ne on kyllä outoja testejä. Monet saaneet niillä viivoja ilman raskautta, mutta minä en saanut kahteen päivään mitään kun pc oli jo plussa. Siis silloin, kun nuoremmasta pojasta plussasin. Herkkyys niissä sama, kun pc. Prismaostoksille?

Vastavirran akka :) Samaa ihmettelin silloin, kun tein selvän positiivisen testin Pregcheckillä, niin Rfsu oli nega:eek:

Nyt sitten nämä rfsu testit näyttävät plussaa ilman raskautta, että varmaan reagoivat johon muuhun aineeseen virtsassa.

Sama on Clearblue, tulee kaksi sinistä viivaa ilman raskautta.

Parempi pitää näpit näistä erossa:happy119
 
Ei ole tyhmää riemastua. Viiva näyttää päiville sopivalta ja kaikki voi mennä hyvinkin. Raskaus voi päättyä koska vaan, joten nyt iloitaan kun on aihetta. Pikkunen poika on matkalla. Mikä on la?

Mulla ilmeisesti jäi vielä optio yhteen tyttäreen. Vai lasketaankohan tuo km mukaan. No käy kaksikin.
Ei me lasketa keskenmenneitä.

Tammikuun 12-13. Laskeutuis varmaan tämå-eli kaiketi sinne ihan kuun loppuun menisi, meillä on yks tammikuussa 14v Tyttö.

Pian alkaa sitten karkkilakko. Toivottavasti.
 
Kyllähän ne raskauden näyttävät, mutta myöhemmin. Se ei mitenkään sovi tällaiselle himotestaajalle. Siksi en niitä suosi, kun parempiakin on tarjolla.

Vastavirran akka :) Näitähän on myynnissä vähän liikaa ja joka paikassa, vieläpä tupla pakkauksena - säästät, kun ostat monta:laughing002
Hermoja näillä ei ainakaan säästetä:laughing001

Säästöpakkaus sopii tietty hyvin himotestaajalle. Miksei näiden myyntiä rajoiteta, tai sitten pitäisi paketissa ronskisti lukea, että herkkyys on 50mIU, ei 25.

Tämän paketin, kun ostaa liian helposti kuka tahansa tietämättömänä ja eikös jossain joku varannut neuvolankin jo, kun sai valeplussan tähän testiin:sad015 :laughing021

Mulle tämä testi ei kyllä antanut plussaa silloinkaan, kun pregcheck oli jo tosi vahva dpo16 ja verikoe vahvisti raskauden.
 
Hihh...:binkybaby
On tää foorumin luokitus hauska! En ole enää nainisissa foorumin kanssa, vaan addikti :laughing014

Huisaa... apua...mikähän on seuraava nimike? vauvakin on vielä saamatta:sad015
:laughing025
 
Lambi :) Mikä karkkilakko?

Salmiakkia ei suositella raskaana olevalle.
Mä en halua riskeerata kasvattaa niitä liian suuriksi kohdussa. Toki riittää lakkoilla vaikka sieltä puolivälistä. Ja kun ei tässä enää ihan nuori varsi ole niin tekis ihan hyvää pitää painokin kurissa.
Mun toisiksiviimeinen vauva oli 4.5kg, ja vaikka tuo hyvin tulikin, niin kyllä sitä sokerilla saa massaa kasvatettua vaikkei rdiabetesta olekaan. Kasvaa nuo riskit taas sen ison koon myötä.
Menee ehkä pikkasen asioiden edelle... :p??
 
Takaisin
Top