----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :)
Polyyppi kannattaa poistattaa pian. Ehkä teidän kannattaa kokeilla letroja ja inseminaatiota. Sillä on lähes sama onnistumis-% meidän iässä, kuin IVF-hoidossa.

Ja totta, IVF ei kannata, mikäli folleja oli nyt näkyvissä vain se yksi. Inseminaatio kylläkin kannattaa :)
Polyypin poisto tehdään lähiviikkoina. Letrot ovat tosiaan yksi vaihtoehto, mutta aika näyttää menevän tosi nopeasti ja Suomen hoitoikäraja tulee vastaan pian. Vielä 1,5 vuotta sitten oli useita folleja.

Paljastettakoon, että päätös on itse asiassa tavallaan jo tehty - siitä sitten myöhemmin :)
 
Muokattu viimeksi:
Peukut on pystyssä Motto! Toivottavasti viivat vahvistuu.

Minä en ole tätä meneillään olevaa kiertoa seurannut enkä tikuttanut. Kuvittelisin että näinä päivinä voisi olla ovis, mutta tuntemuksia ei ole minkäänlaisia. Ei limoja tai himoja.
 
Hentohaave :) Letrot on aika sivuvaikutuksettomia, tuskin huomaat, kun ne on jo otettu:cheers

Älä tressaa, lapsi tulee, kun on tullakseen. Takaiskuja vaan välillä tulee, mutta sitten eteenpäin:cheers

Uskoa tulevaan ja plussaa:drunken_smilie :cheers
 
Huomenta! Dpo 12, selkeää plussaa ei valitettavasti ainakaan vielä ole tarjolla, tässä vähän eilistä haaleampi ja lyhyemmällä 4 h:n pidätyksellä tehty. Dpo 9 ja10:n täysblancoihin verrattuna toki jotain haamua näkyy.

Nyt sitten loppui tikut, löysin huomiseksi kaapin perukoilta lokakuussa 2018 vanhaksi menneen 25-herkän Uniq-merkkisen testin. :hilarious:

Mites muiden olot? Lambi?
 

Liitteet

  • IMG_20190504_090131.jpg
    IMG_20190504_090131.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 197
_20190504_094708.JPG
Siis ei sanonko :smiley-ashamed004..
Täytyykö alkaa perua puheita pms oireista.. TOIVOTTAVASTI:smiley-angelic001
Testasin aamusta parin tunnin pidätyksellä varmuuden välttämiseksi ennen särkylääkkeen ottoa..

Vaan eiköhän nuo ala ihan just. Varmaan jokin kemiallinen taas kun päätä jomottaa.

Kp26/25-28

Motto, otetaanko plussajuna kiinni :facepalm:?
 
Lambi, yritetään ainakin!

Ja mahtavaa, toihan on jo ihan selkeä plussa tuolla testillä!!! :smiley-bounce013 Nyt toivotaan että tyyppi porautuu kunnolla kiinni ja pysyy mukana.
 
Lambi, yritetään ainakin!

Ja mahtavaa, toihan on jo ihan selkeä plussa tuolla testillä!!! :smiley-bounce013 Nyt toivotaan että tyyppi porautuu kunnolla kiinni ja pysyy mukana.
Siis onhan jännää taas, sullakin ihan selkee viiva näkyy, mikä testi toi oli?
Ei tiedä miten päin tässä olis, täydestä luovuttamisen tunteesta pelottavaan toivoon taas. Kääk, alkais nyt sitten ajoissa jos on alkaakseen.
Tsemppiä meille kaikille!!!
 
Siis onhan jännää taas, sullakin ihan selkee viiva näkyy, mikä testi toi oli?
Ei tiedä miten päin tässä olis, täydestä luovuttamisen tunteesta pelottavaan toivoon taas. Kääk, alkais nyt sitten ajoissa jos on alkaakseen.
Tsemppiä meille kaikille!!!
Samalla testillä mennään, eli halpis OneStep 10 iUi! Lisää tilauksessa ensi viikolle, mikäli tarvetta vielä on. :)

Kerroitko jo miehelle?

Mulla ei vielä ole muita fiiliksiä kuin hyvin rauhallinen uteliaisuus, toivottavasti sama jatkuu. Toivo ei varmaan tule mukaan pitkään aikaan, kun onnistumisia ei ole vielä ollut - vuoden takaisesta haamusta ja plussasta tuli euforiaa ja iloa, edellisestä pelkkää jännitystä.
 
View attachment 77864
Siis ei sanonko :smiley-ashamed004..
Täytyykö alkaa perua puheita pms oireista.. TOIVOTTAVASTI:smiley-angelic001
Testasin aamusta parin tunnin pidätyksellä varmuuden välttämiseksi ennen särkylääkkeen ottoa..

Vaan eiköhän nuo ala ihan just. Varmaan jokin kemiallinen taas kun päätä jomottaa.

Kp26/25-28

Motto, otetaanko plussajuna kiinni :facepalm:?

Lambi :) Ihan selkee plussa!!:cheers:cheers

Varovaiset onnittelut:Heartbigred
Jeee.....:love7
 
Last edited by a moderator:
Samalla testillä mennään, eli halpis OneStep 10 iUi! Lisää tilauksessa ensi viikolle, mikäli tarvetta vielä on. :)

Kerroitko jo miehelle?

Mulla ei vielä ole muita fiiliksiä kuin hyvin rauhallinen uteliaisuus, toivottavasti sama jatkuu. Toivo ei varmaan tule mukaan pitkään aikaan, kun onnistumisia ei ole vielä ollut - vuoden takaisesta haamusta ja plussasta tuli euforiaa ja iloa, edellisestä pelkkää jännitystä.
Rauhallinen uteliaisuus on tosi hyvä!

Mä meen jotenkin kierroksilla kaiken kanssa nyt, niin monta elämää kiinni mun toimissa. Levottomuus kuvaa ehkä nykytilaa lähinnä. Mutta on tää varsin hienoa että jotain vielä tapahtuu kehossa munasoluasteella.

Mun ukko läks epämiellyttävälle työkeikalle niin jaoin tilanteen hänellekin. Olis jotain muuta mietittävää yön tunteihin.

Huuuuh, naiset, kevät on hyvää aikaa istuttaa!! :hello2:hello2:hello2
 
Minä en ole tätä meneillään olevaa kiertoa seurannut enkä tikuttanut. Kuvittelisin että näinä päivinä voisi olla ovis, mutta tuntemuksia ei ole minkäänlaisia. Ei limoja tai himoja.

Rsuha80 :) Oletko saanut kuitenkin hommailtua oletetun oviksen tietämillä?

Ovis voi livahtaa nopeastikin ohi, aina ei limoja paljon huomaa. Jospa tässä kierrossa tulee ylläri plussa:smiley-angelic003
 
Takaisin
Top