----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain juuri kuulla mua kaksi vuotta nuoremman kaverini lapsen kätkytkuolemasta. Vauva oli vain 5 viikkoinen. Kamala suru ja jotenkin on vaikea löytää sanoja viestiin.
 
Nyt on jännää. Kyllä minusta plussan alulta näyttää. En vain osaa tulkita tuota testiä. Olikos tämä se, mihin ei tule turhia viivoja? Lupaavaa.

Jännää tosiaan! Pitää soitella lekurille ja kysyä progesteronituen tarpeellisuudesta jos lähtee oikeasti vahvistumaan, tiputtelua kun on. Viimeksi samoilla alkutilanteilla meni kesken 8+.

Mä en ainakaan itse ole näihin juurikaan saanut viivanpaikkoja tms., päinvastoin viiva vahvistuu superhitaasti. Viimeksi verikokeen hcg oli jo nelinumeroisissa luvuissa kun tähän sai leffaviivat.
 
No niin, tässä uteliaille aamuinen haamuhailura tiirailtavaksi, kuvan laatu on mitä on. Onnistuin vielä osumaan kynnellä juuri viivan kohdalle ennen kuvausta. :facepalm:

Ja totta kai just nyt on testivarastot loppumassa, mulla oli samassa pumaskassa nämä ja ovistestit enkä huomannut että r-testejä oli mukana enää yksi huomiselle. Lähti nettitilaus vetämään saman tien. :hilarious:

Motto78 :) Varovaiset onnittelut!!:drunken_smilie

Sehän on plussa!!:cheers:p
 
No niin, tässä uteliaille aamuinen haamuhailura tiirailtavaksi, kuvan laatu on mitä on. Onnistuin vielä osumaan kynnellä juuri viivan kohdalle ennen kuvausta. :facepalm:

Ja totta kai just nyt on testivarastot loppumassa, mulla oli samassa pumaskassa nämä ja ovistestit enkä huomannut että r-testejä oli mukana enää yksi huomiselle. Lähti nettitilaus vetämään saman tien. :hilarious:
Lupaavalta näyttää, Motto. Plussaa tulossa! :hello2Näitä uutisia täällä jo kaivattiinkin. :blob3:blob6:blob7
 
Jännää tosiaan! Pitää soitella lekurille ja kysyä progesteronituen tarpeellisuudesta jos lähtee oikeasti vahvistumaan, tiputtelua kun on. Viimeksi samoilla alkutilanteilla meni kesken 8+.

Mä en ainakaan itse ole näihin juurikaan saanut viivanpaikkoja tms., päinvastoin viiva vahvistuu superhitaasti. Viimeksi verikokeen hcg oli jo nelinumeroisissa luvuissa kun tähän sai leffaviivat.

Motto78 :) Tätä se sinun nipistely meinasi...:cheers

Oliko tämä nyt luomuplussa? Teillähän oli nyt tauko hoidoista?

Jeee:cheers:joyful:...ompa jännää....viivan vahvistumista:hello2:hello2:hello2:cheers
 
:hello dpo 2 - ja on tyypillinen hedelmöittymistunne!

Kohdussa on siis nyt hedelmöittynyt munasolu, sen tietää:p

Kiinnittymisen onnistuminen onkin sitten eri juttu, voi vain toivoa:angel12
 
Heissan :greet025

Täällä meilläpäin näin aamusta vaihteeksi vähän lunta maassa.

Eilen klinikalla ultrassa selvisi, että pidentyneitä vuotoja on aiheuttanut polyyppi. Yritän nyt mahdollisimman pian saada ajan sen poistoon. Polyyppi on saattanut estää raskautumisetkin. Kävin edellisen kerran rivigynellä viime vuoden puolella ja silloin sitä ei havaittu.

Folleja oli näkyvissä vain yksi, joten ivf ei hyödytä, kuten olin epäillytkin. Muutenkin omilla soluilla hyvin epätodennäköistä iän vuoksi. Toisaalta oli hyvä kuulla tämä lääkäriltä ja sen pohjalta miettiä lahjasoluasiaa.

Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin ja keväisiä plussatuulia! :blob3:blob6:blob7

Pernilla :)
Polyyppi kannattaa poistattaa pian. Ehkä teidän kannattaa kokeilla letroja ja inseminaatiota. Sillä on lähes sama onnistumis-% meidän iässä, kuin IVF-hoidossa.

Ja totta, IVF ei kannata, mikäli folleja oli nyt näkyvissä vain se yksi. Inseminaatio kylläkin kannattaa :)
 
Tämä tarkoittaisi että täytyisi siis testata.. :smiley-ashamed004, kohta, viikko se on seuraavakin.
Meni yöjuoksuksi viime yö, syntyi viimeinenkin kili. Oli meinaa kiva juosta tuolla lumimyrskyssä. Nyt maistuu kahvi ja pääsiäismunat.

Lambi :) Testaatko pian?

Lumimyrsky:facepalm: voi ei....keväthän on jo tulossa:chicken:

Ihana kili:happy:
 
Kp18, dpo5. Ovislaskurin mukaan parhaat päivät on 26.4 - 3.5 riippuen kierron pituudesta.
Ovisplussa näytti kuitenkin olevan 25.4 testissä, et se ehkä meni jo. Toivotaan, että joka
toisen päivän hommailu kolmeen kertaan riittää.

Helrena80 :) Onko mies ollut antavaisella tuulella?:rolleyes:

Plussa tähän kiertoon!!:cheers
 
Pernilla :)
Polyyppi kannattaa poistattaa pian. Ehkä teidän kannattaa kokeilla letroja ja inseminaatiota. Sillä on lähes sama onnistumis-% meidän iässä, kuin IVF-hoidossa.

Ja totta, IVF ei kannata, mikäli folleja oli nyt näkyvissä vain se yksi. Inseminaatio kylläkin kannattaa :)
Rohkenen olla eri mieltä. Jos luomuna ei onnistu ja simpat ovat kunnossa, niin ivf alkiodiagnostiikalla tai lahjasoluhoito ovat tässä iässä tehokkaimmat.
 
Takaisin
Top