----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites tätä nyt kuvailisi - pientä nipistelyä, välillä tuntuu kuin olisi ohdakepallo pistelemässä munasarjaa. Kuulostanee järkevältä, mutten keksi parempaakaan vertausta. :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Mites tätä nyt kuvailisi - pientä nipistelyä, välillä tuntuu kuin olisi ohdakepallo pistelemässä munasarjaa. Kuulostanee järkevältä, mutten keksi parempaakaan vertausta. :joyful:
Ahaa, joo tunnistan! Jotenkaan tätäkään hoksannut aiemmin. Kirpisteleekö keltarauhanen molemmin puolin, ja vain ennen menkkoja?
 
Ahaa, joo tunnistan! Jotenkaan tätäkään hoksannut aiemmin. Kirpisteleekö keltarauhanen molemmin puolin, ja vain ennen menkkoja?
Mulla kipristelee ennen ovista välillä molemmat munasarjat, oviksen jälkeen pääasiassa se puoli, josta munasolu lähti liikkeelle ja keltarauhanen muodostui.

Lisäksi ennen menkkoja kohdussakin tuntuu välillä ohdakepistelyä, ei pelkkiä kramppeja tai polttoja. Jänniä nää tuntemukset, monipuolistuu vaan ajan kuluessa!
 
Mulla kipristelee ennen ovista välillä molemmat munasarjat, oviksen jälkeen pääasiassa se puoli, josta munasolu lähti liikkeelle ja keltarauhanen muodostui.

Lisäksi ennen menkkoja kohdussakin tuntuu välillä ohdakepistelyä, ei pelkkiä kramppeja tai polttoja. Jänniä nää tuntemukset, monipuolistuu vaan ajan kuluessa!

Motto78 :wink Erikoisia tuntemuksia.

Ajoittuuko sinulla tuo kipristely aikavälille dpo6-10? Mulla ollut parina kiertokertana tätä ja olen halunnut ajatella sen olevan kiinnittymiseen liittyvää...

Tsemppiä eteenpäin omiin tilanteisiin!:cheers
 
Mut tein tänä aamuna vaihdevuositestin joka mittaa FSH:ta. Siitä sentään sain negatiivisen (eli ei vaihdevuosia) eli jotain ”positiivista” edes :) Tosin se nyt oli kai muutenkin aika selvää, näillä hormonioireilla, että on ovulaatio - ja aika paljon muutenkin pörisee vielä koneessa :wink

Hentohaave :) Antaako tämä testi tulokseksi lukuja?
 
Mutta mikä pakko se on mitään tiskiin heittää, täytyy nähdä ne uudet mahdollisuudet. Mä todella haluaisin vielä lapsen, täytyy vaan hoitaa se talouspuoli sitten muilla keinoin.
En mä myöskään työtä karsasta, se täytyy vaan saada sopimaan ison perheen lomaan, ei toisinpäin.

Lambi :) Todella toivon, että plussaat pian!:cheers

Mitenkäs ois pääsymaksut?:laughing002

Saisit ainakin jotain kokoon:happy:....siellähän teillä ois vaikka minkälaiset mahdollisuudet, varsinkin nyt, kun kesäkin kohta tuloillaan... Peppipupukin majoittui toisella puolella maapalloa bongalowiin ilman sähköjä:joyful: Kohta saadaan varmaan kuulla lisää:p
 
Tsemppiä kaikille:cheers...ja etenkin plussaa!!!:happy093.

Nyt elellään toiveikasta matalalentoa....dpo1.

Töissä on edessä toinen kierros työpsykologin haastatteluja. Ulospotkittu tyyppi on haastanut työnantajan oikeuteen. Mutta ainakin oikeus tapahtui ja kaikkien työilmapiiri on menossa parempaan päin:bounce:cheers

Tästä on hyvä jatkaa....varsinkin äitiyslomalle...:smiley-angry017 :joyful:
 
Tähti, mulla on kipristellyt välillä muutenkin - kaikki nää uudet tuntemukset on tulleet jotenkin iän mukana, mahtavaa.

Mutta! Dpo 11, ja tikussa haalea viiva jota ei tarvitse edes kamalasti tihrustaa. :wideyed: Laitan kuvaa kun pääsen takaisin kotiin. Samaan aikaan kuitenkin vuoto selkeästi yrittää päälle, joten saa nähdä jääkö kiinnittyminen yritykseksi.

Positiivista kuitenkin että jotain ainakin yrittää tapahtua. :)
 
Heissan :greet025

Täällä meilläpäin näin aamusta vaihteeksi vähän lunta maassa.

Eilen klinikalla ultrassa selvisi, että pidentyneitä vuotoja on aiheuttanut polyyppi. Yritän nyt mahdollisimman pian saada ajan sen poistoon. Polyyppi on saattanut estää raskautumisetkin. Kävin edellisen kerran rivigynellä viime vuoden puolella ja silloin sitä ei havaittu.

Folleja oli näkyvissä vain yksi, joten ivf ei hyödytä, kuten olin epäillytkin. Muutenkin omilla soluilla hyvin epätodennäköistä iän vuoksi. Toisaalta oli hyvä kuulla tämä lääkäriltä ja sen pohjalta miettiä lahjasoluasiaa.

Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin ja keväisiä plussatuulia! :blob3:blob6:blob7
 
Tähti, mulla on kipristellyt välillä muutenkin - kaikki nää uudet tuntemukset on tulleet jotenkin iän mukana, mahtavaa.

Mutta! Dpo 11, ja tikussa haalea viiva jota ei tarvitse edes kamalasti tihrustaa. :wideyed: Laitan kuvaa kun pääsen takaisin kotiin. Samaan aikaan kuitenkin vuoto selkeästi yrittää päälle, joten saa nähdä jääkö kiinnittyminen yritykseksi.

Positiivista kuitenkin että jotain ainakin yrittää tapahtua. :)
Wow! Niin Odotamme kuvaa! :smiley-bounce013
Vähänkö mahtavaa!

Tämä tarkoittaisi että täytyisi siis testata.. :smiley-ashamed004, kohta, viikko se on seuraavakin.
Meni yöjuoksuksi viime yö, syntyi viimeinenkin kili. Oli meinaa kiva juosta tuolla lumimyrskyssä. Nyt maistuu kahvi ja pääsiäismunat.
 
Lambi, onnea uusista laumalaisista! Otetaan huomenna aamudippaukset ja toivotaan parasta; nyt kun oot saanut muiden synnytykset hoidettua, voit taas keskittyä omaan projektiin. :grin
Kiitos vaan, onhan se aina hieno tunne kun jokin on valmis. Nyt tosin vielä 3 lammasta karitsoimatta, vuohet vasta valmiita - mutta voiton puolella silti :p.
Katsotaan sun testiä nyt vaan, mun turha dippailla näillä oloilla. Vaikka mieli tekiskin.
 
No niin, tässä uteliaille aamuinen haamuhailura tiirailtavaksi, kuvan laatu on mitä on. Onnistuin vielä osumaan kynnellä juuri viivan kohdalle ennen kuvausta. :facepalm:

Ja totta kai just nyt on testivarastot loppumassa, mulla oli samassa pumaskassa nämä ja ovistestit enkä huomannut että r-testejä oli mukana enää yksi huomiselle. Lähti nettitilaus vetämään saman tien. :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20190503_080704.jpg
    IMG_20190503_080704.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 228
No niin, tässä uteliaille aamuinen haamuhailura tiirailtavaksi, kuvan laatu on mitä on. Onnistuin vielä osumaan kynnellä juuri viivan kohdalle ennen kuvausta. :facepalm:

Ja totta kai just nyt on testivarastot loppumassa, mulla oli samassa pumaskassa nämä ja ovistestit enkä huomannut että r-testejä oli mukana enää yksi huomiselle. Lähti nettitilaus vetämään saman tien. :hilarious:
Upeeta motto! Näyttää niin Lupaavalta näille päiville!!

Ja vertailuksi vähän rumempi käsi (sulla niin hyvin hoidetun näköiset kädet:shy:)..
_20190503_125141.JPG
 
Takaisin
Top