----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisättäköön vielä, että vaikka toista ihmistä ei voi itse kauheasti muuttaakaan,
en haluaisi olla sellaisen kanssa, jolla viina maistuisi liian hyvin. Onneksi on
sellainen järki-ihminen puolisona <3
 
Kappas, kun samaa näköä meilläkin. Hienoja mirrejä. Meillä on aina ollut kissoja. En edes tiedä, mitä olisi olla ilman, mutta viisi on kyllä maksimi määrä. Ainakin minusta, ei miehestä.

Kiitos <3 Mä voisin ottaa kolmannen, mut ei toi mies suostu. Katotaan sitten, jos saisin vielä yhden muksun, että meniskö siinä sivussa vielä yksi kisuli :grin
 
Lisättäköön vielä, että vaikka toista ihmistä ei voi itse kauheasti muuttaakaan,
en haluaisi olla sellaisen kanssa, jolla viina maistuisi liian hyvin. Onneksi on
sellainen järki-ihminen puolisona :Heartred

Helena80 :) Rauhaa.....:gen053

En tarkoita yhtään mitään

Uskon, että teillä on kaikki hyvin ja plussaahan täällä toivotaan!!:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Meillä on pojat leikattu. Tytöt odottavat vielä hetken. Ihan kohta vien leikkuriin. Isännän mieliksi ollaan vedätetty. Meillä on nämä aina hommissa mukana. Koskaan ei tartte olla yksin.

Kissat on kyllä sosiaalisia. Vili ja Roosa juttelee molemmat paljon ja Roosa nukkuu jalkojeni välissä. Kun vauva on taloon tullut, on
kissat ottaneet vauvan heti omakseen <3 Onneksi ei ole tullut allergioita kellekään. Miehen vanhemmat oli vannoutuneita
koiraihmisiä, mutta kun koira kuoli, ottivat he kissoja ja nyt ne ovat heille mittaamattoman arvokkaita :)
 
.
 

Liitteet

  • 8A812F1F-7825-48DE-8C78-A83BA61CDDED.jpeg
    8A812F1F-7825-48DE-8C78-A83BA61CDDED.jpeg
    66.4 KB · Katsottu: 306
Muokattu viimeksi:
Mun päivän pelasti oppilas, joka ykskaks kapsahti kaulaan päivän päätteeksi, koska olin laittanut
wilmaan plussan matikan tunnista. Melkein tuli tippa linssiin, kun ei ollut helpoin päivä tänään ja
se päättyi noin <3 Ihana, että plussasta tuli oppilaalle hyvä mieli. Nyt sitten metsästämään erilaista
plussaa itselle :grin
 
Hyvää vappua täältäkin jokaiselle. Juhlikaa maltilla.
Kuin myös!

Mulla meni kyllä villiksi, juuri heräsin sängystäni - tunnustelin pitkään mitä ihmettä, vaatteet päällä, hampaat ja tukka pesemättä - ei hemmetti, äkkiä navettaan! Olin autuaasti kuukahtanut siihen pari tuntia sitten nuorinta nukuttamaan. Onneksi ei sohvalla ollut vieraita odottamassa :hilarious:..
Lompsin siis hyvin levänneenä laskemaan lampaita. Sitten ehkä oma hetki sohvalla.
Jaksaa huomenna lunastaa kaikki vappulupauksensa :facepalm:
 
Hyvää Vappua!!:cheers

Täällä pienokainen tuli kuumeeseen, Vappujuhlat meni kyllä muuten hyvin.

Kohti huomista...ja sitä hedelmöittymistä....:singing: :chicken: :chicken: (kot kot!) :laughing002
PLUSSAT tänne ihan kaikille!!:cheers:blob3
 
Eclipse :) Kivaa, että käyt täällä palstalla :)

Kohta meidän vauvat täyttää 3v. :)
Voidaan juhlatunnelmista jutella lisää. Hyvää Vappua sinne!!:cheers

Siteen kysymys, miksi olet syönyt näitä Teroja niin pitkään? Ajattelen vaan, kun sinulla todettiin lapsettomuus, mutta sitten kuitenkin tulit raskaaksi....yllätyksenä....

Kerro, kerro....:cheers

Mulle ei anneta mitään, nyt oli nämä letrot.

IVF-hoito meni mielestäni suorastaan "pieleen", koska munasolut olivat raakoja. Hintalappu tuolle hoidolle on noin 3900€.....
Mulla ei siis ole toiminut oma kuukautiskierto ollenkaan ennen kuin täytin noin 35 v. Muutamat kuukautiset tuli 16v ja loppu siihen. Olen sitten syönyt teroja vähintään neljä kertaa vuodessa jotta kohtu tyhjenee välillä. Ehkäisee kohtusyöpää väitti gyne. Ei mua koskaan nuorempana tarkemmin tutkittu horminaalisesti kun en lapsia halunnut. Ainoastaan päälle kakskymppisenä kun ekan kerran ultrattiin yksityisellä niin oli selvät PCO rakkulat. Lisäksi mulla alkoi vatsavaivat ja allergiat samoihin aikoihin kun menkat hävis. Kun 34v vihdoin lopetin viljojen syömisen niin kuukautisetkin alkoivat ilmestymään silloin tällöin. Oma diagnoosi on pcon ja viljojen aiheuttama yhteisvaikutus. Viljojen lopettaminen vaikutti myös moneen muuhun asiaan, joten kroppa on ollu jossain tulehdustilassa puolet elämästä niiden takia. Keliakia testeistä ei ole saatu selvää diagnoosia. Yleensä vain yksi arvoista heittää, joten keliakia diagnoosia en ole saanut.
Mulle gyne sanoi että olisin nyt yli nelikymppisenä voinut tehdä useamman lapsen kohtuu helposti kun hanat on auki ja pco väistynyt pois. Mutta mä en halua enää ikinä synnyttää yhtään lasta enkä usko kropan ja varsinkaan selän jaksavan raskautta joten meillä ei peittoja heilutella ennen kuin olen saanut vaihdevuodet. En ota mitään riskiä. :oops:


Ja niin vaan tuo munkin yllätysvauva sitten täyttää kohta 3v :p:grin:eek:
Ja on kyllä melko eläväinen tättähäärä :hilarious: jolla alkoi uhmaikä. Välillä ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa kaikille tempauksille. :Heartbigred
Ei siinä mitään. Alkaa kai tähän äitiyteen vähitellen tottua vaikka yksin saakin sen takia olla. Toki mies, kun kotona on, hoitaa tyttöä, mutta kyllähän tukiverkkojen puuttuminen välillä ahdistaa. Yhteistä parisuhde aikaa meillä ei ole ollut tytön syntymän jälkeen kuin kerran vuodessa leffassa käynnin ajan. Musta on synnytystraumojen jälkeen muutenkin tullut syrjään vetäytyvä ja sosiaaliset tilanteet ahdistaa. Joten mielummun kyllä olenkin kotona.
 
Takaisin
Top