----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taksi on kallis ja bussit kulkee tänne huonosti. Niinpä usein lapset
kyydissä vien ja haen miehen, jos liikkuu järkevään aikaan.

Helena80 :) Miksette mene yhdessä?

Me ajellaan kyllä taxilla, mutta harvoin liikutaan erikseen...
Nyt Vappujuhliin vaan!!:coffee2:smiley-bounce013

Aion juhlin vähän Vappua tänään....jospa jää ihan viimeiseksi juhlaksi seuraaviin 9kuukauteen:chicken:
 
Jos ei olis vappuaatto, en vaivautuis edes testaamaan. Aamulämpö laski tänään 36,6:een. Mut ostin illaksi viinipullon, niin testaan ihan kaiken varalta. Että voinko varmasti ottaa sen lasillisen tai pari.

Hentohaave :) Testasitko?
 
Last edited by a moderator:
Mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus. Tsemppiä inssiin.

Vastavirran akka :) Päivitän arvioimani 5% onnistumisen...eli tähän yrityskiertoon 10%, koska munia on 2 :)

Ehkä kiitos ei ole letrojen, (koska ovuloin ilmankin)....vaan kiitos Ubiqinon 100mg, L-Arginiinin, vehnänoras, sekä KSM66 tuotteen yhdistelmälle!!:gen053
 
Mä olen syönyt yli 20 vuotta eli eiköhän saa syödä yli puoli vuotta :wink

Eclipse :) Kivaa, että käyt täällä palstalla :)

Kohta meidän vauvat täyttää 3v. :)
Voidaan juhlatunnelmista jutella lisää. Hyvää Vappua sinne!!:cheers

Siteen kysymys, miksi olet syönyt näitä Teroja niin pitkään? Ajattelen vaan, kun sinulla todettiin lapsettomuus, mutta sitten kuitenkin tulit raskaaksi....yllätyksenä....

Kerro, kerro....:cheers

Mulle ei anneta mitään, nyt oli nämä letrot.

IVF-hoito meni mielestäni suorastaan "pieleen", koska munasolut olivat raakoja. Hintalappu tuolle hoidolle on noin 3900€.....
 
Eclipse :) Kivaa, että käyt täällä palstalla :)

Kohta meidän vauvat täyttää 3v. :)
Voidaan juhlatunnelmista jutella lisää. Hyvää Vappua sinne!!:cheers

Siteen kysymys, miksi olet syönyt näitä Teroja niin pitkään? Ajattelen vaan, kun sinulla todettiin lapsettomuus, mutta sitten kuitenkin tulit raskaaksi....yllätyksenä....

Kerro, kerro....:cheers

Mulle ei anneta mitään, nyt oli nämä letrot.

IVF-hoito meni mielestäni suorastaan "pieleen", koska munasolut olivat raakoja. Hintalappu tuolle hoidolle on noin 3900€.....
Ihmiset ovat yksilöitä, joten ensimmäinen ivf ei välttämättä ole se paras, koska etukäteen ei voi tietää, miten kukin reagoi lääkkeeseen ja mikä lääke juuri sinulle olisi paras.
Varmasti aika paljon on uponnut teillä jo insseihinkin.
 
Helena80 :) Miksette mene yhdessä?

Me ajellaan kyllä taxilla, mutta harvoin liikutaan erikseen...
Nyt Vappujuhliin vaan!!:coffee2:smiley-bounce013

Aion juhlin vähän Vappua tänään....jospa jää ihan viimeiseksi juhlaksi seuraaviin 9kuukauteen:chicken:

Miehen illanvietot on siis joko työpaikan tai sitten lautapeli-iltoja kaveriporukassa. Työpaikan illanviettoihin en
tietenkään pääse eikä mua kiinnosta lautapelit. Olen mieluummin kotona lasten kanssa ja teen käsitöitä.

Treffeillä kyllä käymme ja niiden ajaksi on lastenhoito aina järjestetty. Olen kotihiiri aina, kun mahdollista. Ja
mielellään päästän miehen menemään, jos jotain illanviettoja on.
 
Ihmiset ovat yksilöitä, joten ensimmäinen ivf ei välttämättä ole se paras, koska etukäteen ei voi tietää, miten kukin reagoi lääkkeeseen ja mikä lääke juuri sinulle olisi paras.
Varmasti aika paljon on uponnut teillä jo insseihinkin.

Yölento :) On paljon enemmän, kuin tähän IVF-hoitoon meni. Raha ei esitä isoa roolia näissä asioissa.

Tärkeintä on lääkärin osaaminen ja kiinnostus perehtyä potilaan tilanteeseen. Tämä lääkäri sen teki, koska vaivautui tutkimaan hoitohistorian jopa siitä saakka, kunnes tuo eka raskaus inssillä tapahtui....siis yli kolmen vuoden takaa!:chicken:

Tälle lääkärille maksan mielelläni vaikka tupla palkkaa:happy:

Mutta piikki on tänään pistetty ja kaksi munasolua pullahtaa huomenna hedelmöityttäväksi:smiley-angelic003 :smiley-angelic003:smiley-angelic003
 
Last edited by a moderator:
Joo. Negaakin negampi. Mitälie psykosomaattisia raskausoireita ollut :bored: Tai ehkä shatavari boostaa hormonitoimintaa näin tehokkaasti!

Hentohaave :)
Voi se vielä plussaksi muuttua:cheers

Missä kierronvaiheessa menet, koska on sinun menkkojen arvioitu alkamisaika?
 
Helena80 :) Juhlia voi ihan ilman alkoholiakin:p

Kuullostaa siltä, että miehesi ei voi:laughing021
Siinä samaa mieltä, että juhlia voi ilman alkoholia, mutta en kyllä Helenan kirjoituksen perusteella menisi tekemään johtopäätöksiä, osaako mies juhlia ilman vai ei.

Minä lähden mieluiten juhliin aina autolla, vaikka olisi mahdollista tulla bussilla tai taksilla.
 
Olen myös sitä mieltä, ettei aina tarvitse joka paikkaan mennä yhdessä. Pitää pystyä myös olemaan
itsenäinen, vaikka olisikin puoliso ja monet asiat hänen kanssaan yhteisiä. Toiseen pitää pystyä
luottamaan ja molemmilla olla omia harrastuksia ja menoja.
 
Siinä samaa mieltä, että juhlia voi ilman alkoholia, mutta en kyllä Helenan kirjoituksen perusteella menisi tekemään johtopäätöksiä, osaako mies juhlia ilman vai ei.

Minä lähden mieluiten juhliin aina autolla, vaikka olisi mahdollista tulla bussilla tai taksilla.

Ei minunkaan mielestä voi päätellä kirjoituksestani mieheni alkoholinkäyttöä. Olemme molemmat kasvaneet
perheessä, jossa käyttö oli olematonta/maltillista. Ja minä myöskin lähden mieluiten aina autolla juhliin, vaikka
voisikin tulla jollain muulla takaisin.
 
Minä taas olen niin kotihiiri, että vältän kaikkia iltamenoja. Nuorena tuli laukattua, mutta ei enää kiinnosta yhtään. Nyt mulla on kuusi kissaa. En ole ottanut yhtään lisää, mutta tuli yksi neito hoitoon. Hieman ujostelee vielä, mutta kohta varmasti tottuu. Pitää muistaa olla laskematta sitä ulos. Hyvin on muksutkin ymmärtäneet. Omat eivät olleet moksiskaan. Hauskoja otuksia.

Hyvää vappua täältäkin jokaiselle. Juhlikaa maltilla.

Meillä on kaksi kissaa, toinen tuossa profiilikuvassa, Vili kohta 6v. Ja Roosa -neiti, kohta 3 v :) Mä kasvoin maalaistalossa ja meillä oli kissoja, koira, kani, lehmiä ja kanoja + kukko.
 

Liitteet

  • RoosajaVili.jpg
    RoosajaVili.jpg
    56.9 KB · Katsottu: 232
Mun vanhemmat ei koskaan käyttäneet alkoholia, osasyynä hengellisyys. Me
lapsetkin kasvoimme siihen ja kaikki olemme aika maltillisia käyttäjiä. En ole
vieläkään antanut anteeksi sitä, kun kaksi kaveriani yli 15 vuotta sitten
terästivät cokikseni viskillä ja koska olen sellainen "juodaan Pohjanmaan
kautta" -tyyppi, vetäisin colan kerralla alas ja siinä vaiheessa likat oli
säikähtäneet, että ei helkutti, mitä se meni tekemään. Homma paljastui, kun
alkoi tulla huono olo. Se riitti mulle ja mun mies oli siinä vieressä myös.
Toinen näistä kavereista ei ole enää kuvioissa, koska tuli ero. Toinen on onneksi
vanhentunut ja viisastunut.
 
Takaisin
Top