----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kysymästä Tähti, täällä menossa kp 9. Ultra alkuviikosta ja siirto varmaan sit seuraavalla.

Toivottavasti ei oo mitään outoa meneillään, vas munasarjat ( tai jotain siellä suunnalla) on pistänyt jo useamman päivän. Kohdunulkoista jo mietin, mutta keskenhän sekin jokatapauksessa ois heti sillon mennyt kun tukilääkitys loppui, eikä testeissä missään kohtaa näkynyt mitään. Ei oo niin kipee, ettenkö vois oottaa sitä ens viikon ultraa.

Oon pitänyt itseni tässä kiireisenä ihan muitten asioitten parissa ja on tehnyt hyvää päänupille olla ainakin hetkellisesti takaisin ”vanhassa minässä ja normimoodissa”.

Hhlle ja Pplle peukut pystyssä, voi kun saatais nähdä kohta tuplaviivoja! Tsemppiä kaikille muillekin!
 
Ulkosuomalainen :) Minusta olet tehnyt erikoisia ratkaisuja, lähtiessäsi Suomesta pois...Aiotko kertoa tulevalle lapselle Suomesta ja suomenkielestä?:rolleyes:

Itsellä oli jännä vaihe elämässä noin 35-vuotiaana, olisin voinut muuttaa 'ex-tempore" Espanjaan ja jättää ihan kaiken taakseni, tuosta vain.

Mutta tuo vaihe meni ohi, silti kaipuu kaukomaille on pysyvä. Siksi matkustelenkin jatkuvasti:joyful: :laughing002

Näkisin helposti itseni asumassa pienessä Espanjalaiskylässä, jossa kanat juoksee vapaasti ympärillä, eikä kelloa tarvitse katsoa ollenkaan:chicken:
Tottakai lapselle tulee kerrottua Suomesta ja suomenkielestä onhan hänellä neljä täysin suomalaista sisarustakin.

En vain näe niin paljon hyviä puolia Suomessa että siellä enään haluaisin asua, näin on paljon paremmin. Lapset pääsevät tänne kyläilemään halutessaan, eihän tuo lentomatka ole kuin 3 tuntia.
Itse tuskin lähivuosina tulen Suomeen edes käymään, kaikki vauvankin paperiasiat saan hoidettua täältäkäsin suurlähetystössä.
 
Kiitos kysymästä Tähti, täällä menossa kp 9. Ultra alkuviikosta ja siirto varmaan sit seuraavalla.

Toivottavasti ei oo mitään outoa meneillään, vas munasarjat ( tai jotain siellä suunnalla) on pistänyt jo useamman päivän. Kohdunulkoista jo mietin, mutta keskenhän sekin jokatapauksessa ois heti sillon mennyt kun tukilääkitys loppui, eikä testeissä missään kohtaa näkynyt mitään. Ei oo niin kipee, ettenkö vois oottaa sitä ens viikon ultraa.

Oon pitänyt itseni tässä kiireisenä ihan muitten asioitten parissa ja on tehnyt hyvää päänupille olla ainakin hetkellisesti takaisin ”vanhassa minässä ja normimoodissa”.

Hhlle ja Pplle peukut pystyssä, voi kun saatais nähdä kohta tuplaviivoja! Tsemppiä kaikille muillekin!

Hippunen77 :)

Hihhaa...mennään tasan samassa kp9.

Hienoa saada kiertokaveri:drunken_smilie :cheers:cheers:cheers
 
Tein nyt lankatestin, eri tavalla kuin ennen. Aiemmin olen tehnyt vas. ranteen päältä neulalla, jolloin näyttää kaikki lapset syntymäjärjestyksessä. Nyt tein oman vatsani päältä ja sormuksella. Poikaa povasi vatsassa olevan :3some Sormus oli alkuun pitkään paikoillaan langassa, pyöri vain itsensä ympäri mutta lanka ei heilunut. Sit kun lähti liikkumaan, niin edestakaista liikettä sahasi ja aika reilusti vielä. Ja se ei muutes pysähtynyt ollenkaan! Vissiin minuutin kattelin ja sitten lopetin sen. Uskotaan, on siellä poika. Tässä mitään clearblueta tarvita :excited001
Kuulostaa hyvältä :woot:, riittikö tämä langan totuus vai tarkistitko tikulla?

Täällä alkanut aamut varhaistumaan itsellä. Klo 6 oon tikkana pystyssä kiskoen saapasta jalkaan. Yhä vieläkään ei ole kukaan synnyttänyt mun joukoista. Mutta utareet niin turpeina lyllertävät että ihan minä hetkenä hyvänsä.. :happy: odottavan aika on pitkä tässäkin asiassa. Omia oireita taas kerkee niin tuijotella kun on katse tiukkana toisten persuksissa- niiden oireita en halua missata :pompus:
 
Tähti Thaimaassa ei ole enää lainkaan luonnovaraisia elefantteja. Ja nuo "sanctuaryt" on kamalia paikkoja. Näin semi-ituhippeinä kartan e kaikkia noita, tiikeriesityksiä ja muita. Esim fantit ovat kiinni jalastaan suurimman osan päivästä, saavat liian vähän ruokaa ja vettä.
Tuo käärmefarmi oli punaisen ristin vasta-aine sairaalan näytös niin siihen pystyi taipumaan. Älkää ihmiset kannattako nuita eläinesityksiä matkoillanne. Usein eläimet täysin laiminlyötyjä ja lääkityjä.
 
Lambi, onnea muun katraan lisääntymispuuhiin!

Taidetaan mennä suht samoilla dpo:illa, ajattelin itse dipata ekan tikun vappupäivän kunniaksi. Meille tosin punkee parikymmentä aikuista ja kymmenkunta lasta brunssille, joten saa nähdä ehtiikö/muistaako koko asiaa. :grin
 
Lambi, onnea muun katraan lisääntymispuuhiin!

Taidetaan mennä suht samoilla dpo:illa, ajattelin itse dipata ekan tikun vappupäivän kunniaksi. Meille tosin punkee parikymmentä aikuista ja kymmenkunta lasta brunssille, joten saa nähdä ehtiikö/muistaako koko asiaa. :grin
Hei kiitos vaan! :happy: taitaa tänään tulla :smiley-bounce012, veikkaan 2 kpl.
Mukavaa kekkeriä sinne, meillä oli eilen juhlaa. Juhlat on kyllä ihania, mä niin nautin näistä kotisynttäreistä läheisten kanssa.

Yritän olla ajattelematta testejä:woot:, ainakin viikko odotettava.
 
Muokattu viimeksi:
Tähti Thaimaassa ei ole enää lainkaan luonnovaraisia elefantteja. Ja nuo "sanctuaryt" on kamalia paikkoja. Näin semi-ituhippeinä kartan e kaikkia noita, tiikeriesityksiä ja muita. Esim fantit ovat kiinni jalastaan suurimman osan päivästä, saavat liian vähän ruokaa ja vettä.
Tuo käärmefarmi oli punaisen ristin vasta-aine sairaalan näytös niin siihen pystyi taipumaan. Älkää ihmiset kannattako nuita eläinesityksiä matkoillanne. Usein eläimet täysin laiminlyötyjä ja lääkityjä.

Peppipupu :) Kurjia paikkoja ovat, kun ovat kiinni jalasta tai muutoin teljetyt eläimet.

Meillä kävi tuuri kuitenkin nähdä "villinorsu" ihan vapaana, tuli eräässä tienmutkassa vastaan, kun palattiin Krabilta Phuketiin ja oltiin siinä kohdassa kävellen patikka matkassa.

Oli aika näky ja jatkettiin matkaa taxilla, kun ajateltiin, että edessä on kukaties iso norsulauma...yhden näkeminen riitti:laughing002

Ei niitä varmasti paljon ole....
 
Last edited by a moderator:
En tiedä mitä tuo lanka näyttää - voihan se näyttää sen tulevan pojan vaikka se olis tuloillaan vasta puolen vuoden päästä tai ties milloin - kun ei se perustu mihinkään biologisiin faktoihin, vaan johonkin henkimaailman juttuihin.

Hentohaave :) Uskotko sinäkin, että kaikki on ennalta määrättyä? Esim. lasten lukumäärä?

Entä uskotko uudestisyntymiseen?

Itseäni ovat kiinnostaneet aiheet lapsista, jotka ovat syntyneet 'vanhoina"...yritän nyt sanoa esim. Mozart. Ihan kaikki mikä on synnynnäistä lahjakkuutta, on minusta kiehtovaa:smiley-angelic002 :smiley-angelic003

Jotenkin yhdistän lahjakkuuden ja uudestisyntymisen toisiinsa:happy:
 
Kiitos kysymästä Tähti, täällä menossa kp 9. Ultra alkuviikosta ja siirto varmaan sit seuraavalla.

Toivottavasti ei oo mitään outoa meneillään, vas munasarjat ( tai jotain siellä suunnalla) on pistänyt jo useamman päivän. Kohdunulkoista jo mietin, mutta keskenhän sekin jokatapauksessa ois heti sillon mennyt kun tukilääkitys loppui, eikä testeissä missään kohtaa näkynyt mitään. Ei oo niin kipee, ettenkö vois oottaa sitä ens viikon ultraa.

Oon pitänyt itseni tässä kiireisenä ihan muitten asioitten parissa ja on tehnyt hyvää päänupille olla ainakin hetkellisesti takaisin ”vanhassa minässä ja normimoodissa”.

Hhlle ja Pplle peukut pystyssä, voi kun saatais nähdä kohta tuplaviivoja! Tsemppiä kaikille muillekin!

Hippunen77 :)
Pidän sormet ja varpaat pystyssä, että tämä siirto onnistuisi:cheers:cheers:cheers

Monenko päivän ikäinen alkio nyt siirretään?
 
Dpi 12 - nega. Eli se tästäkin kierrosta..

Onneksi ihana auringonpaiste ja lämpöaalto! :chicken:

Pernilla :) Oletko pian jo testaamassa ovista?:rolleyes:

Taidetaan mennä aika samoissa?:cheers

Mulla ei oviksesta kyllä vielä tietoakaan ja inssi ylihuomenna. Ei inssiä voi siirtääkään tuon Vapun takia.

Kp10
 
Dpo12, mitään näytettävää ja tihrusteltavaa ei ole. Ihan puhdas nega. Ihan parasta koko yön suodattunutta pissa ei ollut, kun kävin aamuyöllä juomassa ja samalla reissulla vessassa.

Peppipupulle ihanaa Bangkokia! Mun suosikkeja siellä on mm. Chatuchakin viikonloppumarkkinat, venetaksilla ajelu Chao Prayalla (ei voi olla ihan varma minne päätyy), Paragonin luksusleffateatteri silloin kun pitää päästä hellettä pakoon ja kärryillä kulkevat hedelmäkioskit. Oi että.
Jos pitää päästä välillä jonnekin pois, niin Victory monumentilla on van -asema, josta lähtee autot vaikka ja mihin. Parilla eurolla esim. parin tunnin matkan päässä olevaan HuaHiniin, tai vähän pidemmällekin, vaikka Changiin.

Rauha80 :) Oletko pian testaamassa uutta ovista vai onko jo ohi? Tsemppiä omaan tilanteeseen!:cheers

On täällä hieno elää Peppipupun matkassa, kun tuttuja paikkoja on osa kuitenkin :) Peppipupulle oikein hyvää matkaa sinne!:happy:

Chao Praya on kyllä ihan kokemus, jota voi suositella kaikille:p
Me päädyttiin kyllä onnistuneesti määränpäähän, mutta ehkä oli sattumaa:laughing002
Kävittekö China Townissa Bankgokissa? Sielläkin on nähtävää :)

Phi Phi saariltakin on ihania muistikuvia...etenkin upea luonto! :) Siellä oli aivan valtava laskuvesi ja Bungalowissa nukkui ihmeen sikeästi, vaikka yöllä kalastajat metelöivätkin:p
 
Pernilla :) Oletko pian jo testaamassa ovista?:rolleyes:

Taidetaan mennä aika samoissa?:cheers

Mulla ei oviksesta kyllä vielä tietoakaan ja inssi ylihuomenna. Ei inssiä voi siirtääkään tuon Vapun takia.

Kp10
Onko väärin ajoitetussa inssissä Mahdollisuutta? Eihän se vappu ole kuin yksi päivä. Jos ovis on myöhemmin, niin siinä on arkipäiviä vielä torstai ja perjantai.
 
On muuten ihan käsittämätöntä, kuinka moni ajaa kännykkä korvalla. Yhden kerran katsoin vastaantulevia autoja ruuhkassa, ja varmaan joka kolmannella oli luuri kädessä korvalla.
Saisivat poliisit ratsata noita useammin.

Susk75 :) On enemmän käsittämätöntä, että autoa ajaessa luetaan tekstiviestejä!

Tuolla liikenteessä tätä näkee...eikä mikään ihme, että ei oikein pysytä kaistalla....:hungover:
 
Onko väärin ajoitetussa inssissä Mahdollisuutta? Eihän se vappu ole kuin yksi päivä. Jos ovis on myöhemmin, niin siinä on arkipäiviä vielä torstai ja perjantai.

Yölento :) Hyvin ajateltu. Mutta koska pyydän irroituspiikin, voin sen tökätä itseeni vaikka seuraavana päivänä.... :p

Siittiöt elävät kuitenkin kauemman, kuin päivän tai kaksi.

Myöhästyä en halua, koska nämä Letrot tekevät aika temppuja:chicken:
 
Yölento :) Ovulaatiosta siis saa enemmän tietoa, siinä ultrassa inssin yhteydessä.

Siinä näkyy kehittyvien follien koko. Olettaisin, että irroituspiikki ajoitetaan follin koon mukaiseksi?:rolleyes:

Vastavirran akan idean mukaan, nyt siis pyydän/vaadin irroitus piikin:singing:

Inssejä on vuoden ajan tehty Klinikalla ilman irroituspiikkiä, koska siellä on aina sanottu "arvioitu" munasolun irtoamisajankohta. Sitä ei ole mitenkään piikillä haluttu/tarvittu minulle varmistaa.

Eihän tuo piikki kylläkään edes maksa mitään, joten ihan senkään takia ei kannata olla sitä ottamatta.

Ilmeisesti mun kroppa on sit toimiinut liian hyvin, joten ei irroituspiikkiä ole annettu:angelic:

Ostin vaihteeksi RFSU:m ovulaatiotestejä, vaikka en ole käyttänyt niitä aikoihin.
 
Yölento :) Hyvin ajateltu. Mutta koska pyydän irroituspiikin, voin sen tökätä itseeni vaikka seuraavana päivänä.... :p

Siittiöt elävät kuitenkin kauemman, kuin päivän tai kaksi.

Myöhästyä en halua, koska nämä Letrot tekevät aika temppuja:chicken:
Pestyt siittiöt eivät kai elä niin kauan kuin luomut? Entä jos munasolu ei ole kypsä?
 
Takaisin
Top