Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne jotka eivät selviydy, eivät ole vähemmän arvokkaita kuin selviytyjät.
Heti vain kokeilemaan onnea! Mitä sitä odottelemaan :)Mä ilmoittauduin täällä taustalla lukevaksi ja jutuissanne vahvasti myötäeläväksi.
Kirjoittelu jää kun kännykän varassa olen ja tää näpyttely on niin rasittavaa...
Ikää on 43 ja kummasti sit on alkanut päässä pyöriä ajatus vielä kerran heittäytyä elämän vietäväksi. Lapsia on jo monta ja hiukan hirvittää ajatus mutta vauvakuume on vahvempi kuin pelko:)
Vanhin lapsista vihitään tässä kesän alussa ja miehen kanssa juteltu että jos häiden jälkeen , ennenkuin lapsenlapset ilmoittaa tulosta,heittäisi ehkäisyn metsään ja katsois vieläkö meille annetaan vai jäätiinkö jo asemalle...
Vilkutus täältä kaikille ja samalla peukut pystyssä yrityksille:)
Vuoden vanhaJustMee, tervetuloa mukaan! Minkä ikäinen nuorin lapsi on jos saa udella? :)
En ota mitään riskiä että hääjuhla menis pahoinvoidessaHeti vain kokeilemaan onnea! Mitä sitä odottelemaan :)
.
Mä ilmoittauduin täällä taustalla lukevaksi ja jutuissanne vahvasti myötäeläväksi.
Kirjoittelu jää kun kännykän varassa olen ja tää näpyttely on niin rasittavaa...
Ikää on 43 ja kummasti sit on alkanut päässä pyöriä ajatus vielä kerran heittäytyä elämän vietäväksi. Lapsia on jo monta ja hiukan hirvittää ajatus mutta vauvakuume on vahvempi kuin pelko:)
Vanhin lapsista vihitään tässä kesän alussa ja miehen kanssa juteltu että jos häiden jälkeen , ennenkuin lapsenlapset ilmoittaa tulosta,heittäisi ehkäisyn metsään ja katsois vieläkö meille annetaan vai jäätiinkö jo asemalle...
Vilkutus täältä kaikille ja samalla peukut pystyssä yrityksille:)
Kuinka moni kaikkensa asian eteen yrittänyt ja siitä huolimatta lapsettomaksi jäänyt voi vilpittömästi sanoa, ettei ole lainkaan katkera? Onko tarkoitus sille, että joku kuolee nuorena?