----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja kun hoito tehdään Virossa niin kyllähän pitäisi olla minusta selkeät suunnitelmat koska sinne mennä. Ja olla jo Virossa jos yksi vaihtoehto olisi ollut et tänään siirretään

Wheelchair Mama :) Millä sinä perustelet, että minun hoito tehdään Virossa? Millä sinä väität, että minulla pitäisi olla selkeät suunnitelmat? Ei riitä vastaus, että olit väärässä.

Ja anteeksi, kun palaan tähän asiaan, koska syyttelet vaikka mistä, ilman perusteita.

Ehkäpä et ole seurannut asioita riittävän tarkasti:angelic:

Sopua, sillä kukaan ihminen ei tykkää riidellä:happy:
 
Wheelchair Mama :) Millä sinä perustelet, että minun hoito tehdään Virossa? Millä sinä väität, että minulla pitäisi olla selkeät suunnitelmat? Ei riitä vastaus, että olit väärässä.

Ja anteeksi, kun palaan tähän asiaan, koska syyttelet vaikka mistä, ilman perusteita.

Ehkäpä et ole seurannut asioita riittävän tarkasti:angelic:

Jospa on sopu, sillä kukaan ihminen ei tykkää riidellä:happy:
Wm lähti ketjusta. Jos seurasit tarkasti.
 
Rupesin ajattelemaan lankatestiä uudestaan, pitäisikö uusia tämä testi!?:rolleyes:
Jospa teen sen illalla:p

Olen myös vähän taikauskoinen, tai ainakin uskon kohtaloon, jopa ehkä liian kanssa! Mulle sanottiin, että ei kaikki elämä ole kohtaloa, vaan asiat on oman vaikutuspiirin alla.

Tosin itse uskon, että kohtalo johdattaa, joten asiat tapahtuu sen vuoksi juuri näin.

Uusittu lankatesti hoi!!:joyful:
Nooh!? :wideyed:
Mitäs lanka meinas tällä kertaa?
 
Nooh!? :wideyed:
Mitäs lanka meinas tällä kertaa?

Lambi :) Tein testin, sekä miehen, että omalla sormuksella....aloin miettimään, voiko esim. vesisuoni heiluttaa sormusta.

Se heilui eri tavalla.....miehellä heilui enemmän edestakaisin, mutta alkoi vähän myös pyörimään. Itselläni heilui vain vähän ja heti pysähtyi. Sitten alkoi samantien pyöriä:wideyed:

En kyllä yhtään osaa tulkita!:angelic: :rolleyes:
 
Tähti kiitos kysymästä! Ollaan lilluttu omassa poreammeessa ja pyöräilty 15km saaren ympäri. Meinas huumori kyllä loppua aina ylämäessä kun täällä on niin kuuma. Tänään veneellä takas Changille Lonely Beachille vielä kolmeksi päiväksi ja siitä sit lentokenttähotelliin ja yön jälkeen Suomeen. Onneksi lomaa vielä riittää, myös Suomessa sit koko loppuviikko. Ja kesälomalle jo juhannusviikolla. Tänä vuonna en aijo riskeerata mun lomia!

Plussaa kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Miten pitkään teillä on ollut rinnat/nännit aristavat, normaalikierrossa? Mulla on yleensä muutamia päiviä ovulaation jälkeen alkanut, ja olleet vain päivän-pari vähän arat, sitten jo kauan ennen menkkojen alkua tilanne normalisoitunut. Nyt on ties kuinka monetta päivää ihan hiton arat nännit, ja pahenee vaan. Nyt dpo9. Kohdunsuu ylhäällä ja tosi kiinteä. Tekis mieli taas testata... mutta ihan turhaa noita tikkuja tuhlata, nyt ei ole herkkää testiä edes. Nää on todellakin PIINApäivät. Ei malttais millään oottaa, varsinkaan näillä oireilla :nailbiting: :smiley-bounce013 :smiley-bounce013 :smiley-bounce013

Hentohaave :) Jännätään sinun testiä:cheers

Vaikea tietää oireista, kun tuo oma raskaus oli oireeton, ei edes nännikipua, rintojen arkuutta - ei mitään.

Mitä jos kokeilet sitä lankatestiä nyt? Luulisi sen näyttävän enemmän jotain, jos olet raskaana:angel12

Mun eilinen lankatesti oli kyllä aika jännä ja tulkinta jäi auki....Vapun kunniaksi tein testin myös ilmapallolla ja alkoihan tuo pyöriä ympäriinsä narun päässä:p Tyttöä pallokin povaa.
 
Tähti kiitos kysymästä! Ollaan lilluttu omassa poreammeessa ja pyöräilty 15km saaren ympäri. Meinas huumori kyllä loppua aina ylämäessä kun täällä on niin kuuma. Tänään veneellä takas Changille Lonely Beachille vielä kolmeksi päiväksi ja siitä sit lentokenttähotelliin ja yön jälkeen Suomeen. Onneksi lomaa vielä riittää, myös Suomessa sit koko loppuviikko. Ja kesälomalle jo juhannusviikolla. Tänä vuonna en aijo riskeerata mun lomia!

Plussaa kaikille!

Peppipupu :)
Teillä on suorastaan urheiluloma :) Osaan kuvitella, että siellä kuumassa pyöräily tuo omat haasteensa, mutta näkee varmasti enemmän....oletteko törmänneet norsuihin matkan varrella?:rolleyes:

Isot urokset on järkyn valtavia, jos on ihan vieressä tai sit niillä ratsastaa:smiley-ashamed004
Villinorsuja on myös ja illan tullen ehkä ei kannata liikkua metsäteillä.

Onko teillä muuten rakaustestejä mukana, vai testaatko vasta kotona?:rolleyes:

Hyvää matkanjatkoa:cheers
 
:greet025
Hihhei! Tulevan inssin mukaan laskin huvikseni laskettuaika laskurilla....ja tulos on seuraava:

Laskettuaika:
22.01.2020

Tuo lukema sisältää paljon numeroita 2. En ole taikauskoinen, mutta tietyt numerot osuvat liiankin usein kohdalle, kuten 2.4.5. ja 9.

Tässä on ne kaikki!:p
Huhh:grin

Toivon hyvää munasolua tässä kierrossa ja että tuo laskettuaika olisi sitten ihan realistinen laskettuaika:smiley-angelic003

Plussaa kaikille!!
 
Onhan se nyt ihme, kun nelikymppisiä kuitenkin sikiää jatkuvasti ympäri tätä maata, niin pakkohan se on tänne palstallakin jollekin pysyvä plussa napsahtaa!

Hyvää kiirastorstaita kaikille! Jos yhtään kiinnostaa, niin tänään muuten kannattaa illalla suunnata kirkkoon! Kiirastorstain messu on yleensä tosi hieno ja elämyksellinen, spessuja juttuja mukana. :angel1

Hipounen77 :) Miten siellä menee?
 
Takaisin
Top