----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp24, dpo10(?) ja väsymys + stressi. Hannuli77, meillä myös seksiä tosi
harvoin, nyt on tosin tilanne päivitetty toissapäivänä.

Puuh, kyllä tää kevät tuo levottomuutta nuorisoon. Koululla kaikenlaista
draamaa teinien kesken ja kun aikuisille ei tietenkään kaikkea kerrota,
on asioiden selvittely todella hankalaa. Jaksaiskohan vielä tämän päivän..
 
Lehtokotiloihin ja etanoihin tehoaa piha-olosuhteissa Ferramol.

Viime kesän muuton jälkeen poimin heti ekana iltana takapihalta 10(!) Espanjansiruetanaa :wtf: Sota alkoi heti.

Ferramolia saa rautakaupoistaja puutarhaliikkeistä. Se ei ole halpaa, mutta on riittoisaa jos pinta-alaa ei ole ihan julmetusti, ja perhanan tehokasta. Kahdella levityksellä lähti sekä espanjalaiset että lehtokotilot, lisäsin rakeita paikoitelleen lisää kohtiin, mistä ne oli hävinneet.

Viikonlopulla pitääkin jo heitellä ekat rakeet nurtsille odottamaan kevän kuoriutujia. :devil07

"Ferramol-rakeet
Luonnonmukainen apu etanoiden ja lehtokotiloiden hävittämiseen. Sen sisältämä rautasulfaatti on myrkkyä etanoille, mutta vaaratonta esimerkiksi siileille, lemmikeille ja linnuille. Ferramol-rakeita levitetään etanoiden riivaamalle alueelle tasaisesti, ja sitä lisätään sen mukaan kun etanat sitä syövät. Vaikutus on nopea, ja kasvit saavat kukoistaa rauhassa. Saatavana useita eri pakkauskokoja."
 
Tähden raporttia odotellessa voin tarjota kevennyksenä tarinan blondin progesteronimittauksesta - kävin siis eilen labrassa mittauttamassa loppukierron progesteronin, koska halusin saada lisätodisteita mahdollisesta ovuloinnista.

Tulokset tuli illalla, ja olin todella positiivisesti yllättynyt arvosta: yli 28! Ja sitten muistin että oon vetänyt kohta 2 kk DHEA:ta, joka tulee elimistön omia hormoneja. Lukemissani tutkimuksissa on puhuttu estrogeenista ja testosteronista, mutta voisiko sillä olla vaikutusta myös progesteroniin...? Pikainen googlailu paljasti, että DHEA saattaa sekä nostaa progestegonitasoa, että vääristää verikokeen tuloksia, koska se on kemiallisesti samankaltaista.

Sain siis hyvän labratuloksen, jolla ei ole lainkaan lisäarvoa mihinkään suuntaan, paitsi todisteena siitä että syön DHEA:ta ja se näkyy myös veressä. :banghead: :hilarious:

Pitänee jutella seuraavalla klinikkakäynnillä miten DHEA:n kanssa jatketaan, koska sillä on ollut todella iso positiivinen vaikutus omaan yleisoloon. Kaikki hormonitasot pitäisi varmaan ainakin mittauttaa.
 
.
 

Liitteet

  • 12C7AF04-11B3-44DB-9C47-A17F22C81656.jpeg
    12C7AF04-11B3-44DB-9C47-A17F22C81656.jpeg
    17.6 KB · Katsottu: 330
Muokattu viimeksi:
Lehtokotiloihin ja etanoihin tehoaa piha-olosuhteissa Ferramol.

Viime kesän muuton jälkeen poimin heti ekana iltana takapihalta 10(!) Espanjansiruetanaa :wtf: Sota alkoi heti.

Ferramolia saa rautakaupoistaja puutarhaliikkeistä. Se ei ole halpaa, mutta on riittoisaa jos pinta-alaa ei ole ihan julmetusti, ja perhanan tehokasta. Kahdella levityksellä lähti sekä espanjalaiset että lehtokotilot, lisäsin rakeita paikoitelleen lisää kohtiin, mistä ne oli hävinneet.

Viikonlopulla pitääkin jo heitellä ekat rakeet nurtsille odottamaan kevän kuoriutujia. :devil07

"Ferramol-rakeet
Luonnonmukainen apu etanoiden ja lehtokotiloiden hävittämiseen. Sen sisältämä rautasulfaatti on myrkkyä etanoille, mutta vaaratonta esimerkiksi siileille, lemmikeille ja linnuille. Ferramol-rakeita levitetään etanoiden riivaamalle alueelle tasaisesti, ja sitä lisätään sen mukaan kun etanat sitä syövät. Vaikutus on nopea, ja kasvit saavat kukoistaa rauhassa. Saatavana useita eri pakkauskokoja."
Kiitos vinkistä, Motto! Lehtokotiloista on tosiaan kyse. Niitä on ihan valtavasti ja kaikki tuntuu kelpaavan. Tarkoitus olisi laittaa vielä avomaankurkkuja ja kesäkurpitsaa itämään.
 
Upeat, kauniit viivat Vastavirran akalla. Onnea!

Tähdelle peukut pystyssä.

Mulla ovis+ tänään. Eilen on kylvetty siementä ja koitan vonkua uutta kylvöstä tänään. Lupaan että mies saa olla sitten rauhassa viikonlopun :D

Miten te, joiden lapsukaiset on päivähoidossa olette selvinneet aloituksesta? Meillä on hoidon aloitus pian tulossa ja olen ihan sydän syrjällään ja kyynelsilmin kun ajattelenkin asiaa. Lapsi on luonteeltaan sosiaalinen, mutta kovin kiinni minussa. On ollut hyvin vähän kenenkään muun kuin isänsä tai minun hoidettavana.
 
Muokattu viimeksi:
Rauha, minkä ikäisestä on kyse ja koska aloittaa hoidon? Meillä päivähoitoura alkaa kesän jälkeen 2v9kk ikäisenä. Ei ole sosiaalinen ja äitiä jännittää. Olen kyllä aloittanut jo tsemppauksen mm. Kertomalla että lapsi Pääsee päiväkotiin ja siellä on kivaa ja kesällä käydään päiväkodin pihalla leikkimässä ja luetaan päiväkodista kertovia kirjoja.
 
Takaisin
Top