----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä näin todentuntuista unta, että me oltiin menossa naimisiin 8.12.19, vaikka
on oltu naimisissa jo kohta 15 vuotta. Mitäköhän tuo pvm mahtaa tarkoittaa o_O
 
Onnea matkaan Tähti, tulevan pääsiäisen kunniaksi munihan kunnon munat ! Ja ihan mahtavaa ValtavirranAkka, jos saataisiin plussa vihdoin tähänkerhoon, peukut pystyssä!

Meillä teinit näki viikonloppuna mun neula-langan ja koska tietää etten ompele, kyselivät mikä on.. pitihän se sitten näyttää :grin Tein eka Itelle ja joka kerta se poika-tyttö-ei mitään tulee. Lapset oli jopa vähän peloissaan, että WHAT!? Etenkin kun tein niille ja tytölle näytti poika-poika-tyttö-poika ja pojalle poika-tyttö-poika... Neidin eka komnentti oli, että "en mä halua poikia!" :grin 11-vuotiaana ei vielä pojat oo suosiossa. Mutta kovasti meinaavat sikistä, tulee mummolle kiirusta :laughing002 Lohduttelin kuitenkin, että ei tää nyt mikään kovin varma ennustus ole ja ehkäisyllä voi aika paljon vaikuttaa asiaan. Eiköhön ne kortsut löydä tuon pelästyttämänä tulevaisuudessa takataskuun :grin
 
.
 

Liitteet

  • 41DC753C-958F-486B-99EE-A928A454EB14.jpeg
    41DC753C-958F-486B-99EE-A928A454EB14.jpeg
    21.1 KB · Katsottu: 341
Muokattu viimeksi:
Mahtavaa Vastavirran akka!!! Se on pikkuinen tonttutyttö kyydissä vai poikaako se neula lupasi? ;)

Tämä on todella harvinaista tässä ketjussa, joten ISOT ONNET!!:happy093

Mä kun niin harvoin täällä pyörin niin miten kauan teillä oli yritystä? Ja oliko sulla mitään apukeinoja tässä kierrossa? Muuta kun siementä vakoon kevään korvalla... ;)
 
:greet025 nopea välikommentti ultrasta, oikein hyvä vaste ja nyt munia 9kpl....uusi ultra pe....


Määräsi tänään jarrut päälle!! Orgalutraa hakemaan.


Keräys alustavasti maanantaina:smiley-ashamed004
Hyvä hyvä! Siellähän mennään ihan aikataulussa. :)

Saithan hyvän pisto-opastukset orgalutraniin? Se on kyniin verrattuna vähän veemäistä käsitellä ja kirvelevä pistää, mies joutui irrottamaan mulle niitä ruiskujen kumikorkkeja kun en aina saanut niitä irti. :meh:
 
Takaisin
Top