----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Helena ja Yölento. Ootte kaikki ihania ja niin kannustavia. Muistattehan kaikki, että junassa on vaunuja vapaana myös tammiplussille.

Luulen, että jos tämä lapsi syntyy niin on huumori ihmisiä. Haamu aprillina ja la perjantai 13 päivä ainakin laskurin mukaan.
Tämä tapaus on kyllä saatava maailmaan. On varmasti ihana tyyppi!
 
Tosi vahvaa viivaakin näyttää siellä jo, ai että mikä Vastavirran pikku-akka sieltä tuleekaan! :Heartred

Tällä tunnetilalla pääsee ratsastamaan nyt koko kerho! :love7
Ei tätä todeksi meinaa uskoa, mutta tänään olen raskaana. Huomisesta ei tiedä vielä kukaan.
Tällä on hyvä mennä, ihan kaikissa elämän aihepiireissä, mutta erityisesti tässä. Iloitaan tästä hetkestä! :happy093
 
Minä, joka en vetistele juuri koskaan ja taas mennään. Nyt saa ratsastaa. Ei saa tuhlata aikaa murehtimiseen etukäteen. Ei se suru siitä vähene ennen aikojaan. Surraan sitten, jos sille on aihetta. Koska sun menkat on viikon myöhässä? Tartten kamuja junamatkalle. Suski on jo tuolla VIP luokassa.
Tää koskettaa tällai ohikulkijaakin!
Vielä olis viikko odoteltava menkkoja, ja sitten se toinenkin että olis myöhässä. Ei kovin korkealla odotukset.. Lähinnä sitä hullua lehmää tähyilen joka mutkassa..
 
Minä, joka en vetistele juuri koskaan ja taas mennään. Nyt saa ratsastaa. Ei saa tuhlata aikaa murehtimiseen etukäteen. Ei se suru siitä vähene ennen aikojaan. Surraan sitten, jos sille on aihetta. Koska sun menkat on viikon myöhässä? Tartten kamuja junamatkalle. Suski on jo tuolla VIP luokassa.
Onneksi olkoon, Vastavirran akka! :cheers Nauti täysillä olotilasta :Heartred
 
Takaisin
Top