----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saithan hyvän pisto-opastukset orgalutraniin? Se on kyniin verrattuna vähän veemäistä käsitellä ja kirvelevä pistää, mies joutui irrottamaan mulle niitä ruiskujen kumikorkkeja kun en aina saanut niitä irti. :meh:
Samaa mieltä Orgalutranin pitämisestä - saa olla tosi tarkkana. Kaiken lisäksi onnistuin jossain vaiheessa tökkäisemään neulalla sormeen, kun yritin kiskoa irti kumikorkkia.
 
Hyvä hyvä! Siellähän mennään ihan aikataulussa. :)

Saithan hyvän pisto-opastukset orgalutraniin? Se on kyniin verrattuna vähän veemäistä käsitellä ja kirvelevä pistää, mies joutui irrottamaan mulle niitä ruiskujen kumikorkkeja kun en aina saanut niitä irti. :meh:

Motto78 :) Sain apteekista Ovitrellen....hoitopaperissa lukee orgalutra 0.25.

Klinikalla näytettiin, että senkus vaan pistää sen vaan itseensä, ilmakuplaa ei tarvitse poistaa.
Piikki on vaan isompi, (pidempi ja paksumoi:smiley-ashamed004), kuin nuo aiemmat....

Menopuria siis pistetään samaan aikaan, eli on kaksi piikkiä nyt illassa. Menopurin annos nostetaan 75 -->150 ylihuomenna. Samaan aikaan siis lisäys ja jarrut on jo päällä:smiley-ashamed004

Haetaanko tällä lisää folleja?

Klinikalla kysyin ja lääkäri sanoi, ettei osaa sanoa tuleeko lisää. Nämäkin jo riittävät riippuen munien laadusta.....yritän munia luomumunia:joyful:
 
Last edited by a moderator:
Samaa mieltä Orgalutranin pitämisestä - saa olla tosi tarkkana. Kaiken lisäksi onnistuin jossain vaiheessa tökkäisemään neulalla sormeen, kun yritin kiskoa irti kumikorkkia.

Pernilla :) Yritän olla varovainen....

Ainakaan ei tarvitse sekoittaa mitään, vaan piikit on valmiita sellaisenaan pistettäväksi:p

On tämä IVF aika kokemus, vastaa synnytystä:happy119
 
Lupaavalta vaikuttaa! :hello2 :hello2:hello2

Pernilla :) Kiitos!

Näin lääkärikin vakuutteli.

Oletin, että munia pitäisi olla kättelyssä enemmän. Mutta onneksi lukema ei ollut 50:smiley-ashamed004

Ilmeisesti munia on tarkoitus näillä piikeillä saada lisää, ennen keräystä? Ja tulos selviää toisessa ultrassa?

Ei aavistustakaan kertoimista, ei mitää tietoa minkä tasoinen tulos tämä on 46-vuotiaalle.

Mutta se yksi hyvä riittää :bounce
 
Motto78 :) Sain apteekista Ovitrellen....hoitopaperissa lukee orgalutra 0.25.

Apua, nyt pitää varmistaa että sulla on oikeat aineet - olihan sulla siis orgalutran kotona jo? Ovitrelle on irrotuspiikki, ei jarru! :wideyed: (Kamala kun tuli huoli tästä, kiitos ja anteeksi...)

Annostuksen lisäämisellä ei välttämättä enää tule lisää folleja, mutta menopurilla kasvatellaan olemassa olevia munia kypsiksi, ja orgalutran jarruna estää niiden ennenaikaisen irtoamisen. Voi olla että annostuksen nosto pyrkii kypsiin ja sopivan isoihin folleihin ennen kuin koko satsi irrotetaan ovitrellella punktiota varten. :)

Onnea luomukasvattelun jatkoon! Kymmenen munaa olisi ihan loistava saldo. :chicken:
 
Apua, nyt pitää varmistaa että sulla on oikeat aineet - olihan sulla siis orgalutran kotona jo? Ovitrelle on irrotuspiikki, ei jarru! :wideyed: (Kamala kun tuli huoli tästä, kiitos ja anteeksi...)

Annostuksen lisäämisellä ei välttämättä enää tule lisää folleja, mutta menopurilla kasvatellaan olemassa olevia munia kypsiksi, ja orgalutran jarruna estää niiden ennenaikaisen irtoamisen. Voi olla että annostuksen nosto pyrkii kypsiin ja sopivan isoihin folleihin ennen kuin koko satsi irrotetaan ovitrellella punktiota varten. :)

Onnea luomukasvattelun jatkoon! Kymmenen munaa olisi ihan loistava saldo. :chicken:

Motto78 :) Herranen aika!!! Soitin heti Klinikalle ja todellakin, mun käsissä on väärät piikit....OMG!!!:woot:

Mitä ois tapahtunut, ellet olisi huomannut tätä?!? Suurkiitos!!!:gen053:gen053:gen053:gen053

Toinen lääkäri laittaa nyt reseptin mulle
 
Motto78 :) Herranen aika!!! Soitin heti Klinikalle ja todellakin, mun käsissä on väärät piikit....OMG!!!:woot:

Mitä ois tapahtunut, ellet olisi huomannut tätä?!? Suurkiitos!!!:gen053:gen053:gen053:gen053

Toinen lääkäri laittaa nyt reseptin mulle
Voi herran pieksut - nyt muuten dextraan palautetta, aika kamalaa olisi ollut irrottaa hyvät munan alut tässä vaiheessa! :dead:

Hyvä että voi olla hyödyksi:nailbiting:
 
Voi herran pieksut - nyt muuten dextraan palautetta, aika kamalaa olisi ollut irrottaa hyvät munan alut tässä vaiheessa! :dead:

Hyvä että voi olla hyödyksi:nailbiting:

Motto78 :) Kiitos, että pelastit tilanteen:smiley-ashamed004

Oisin pistänyt näitä vääriä piikkejä tänään illalla hyvässä uskossa.

Miten voinkaan sinua kiittää?:rolleyes:
:gen053:gen053:gen053:gen053:gen053
 
Motto78 :) Kiitos, että pelastit tilanteen:smiley-ashamed004

Oisin pistänyt näitä vääriä piikkejä tänään illalla hyvässä uskossa.

Miten voinkaan sinua kiittää?:rolleyes:
:gen053:gen053:gen053:gen053:gen053
Jatkamalla kasvattelua? :p

Ei todellakaan tarvitse kiitellä, tätähän vertaistuki parhaimmillaan on. :) Mutta tosiaan laita vielä erillinen palaute klinikalle, toi oli jo tosi paha moka. Mulla on kerran jäänyt joku pistosannos laittamatta reseptille, mut se oli helppo korjata eikä vaarantanut hoitoa.
 
Motto78 :) Herranen aika!!! Soitin heti Klinikalle ja todellakin, mun käsissä on väärät piikit....OMG!!!:woot:

Mitä ois tapahtunut, ellet olisi huomannut tätä?!? Suurkiitos!!!:gen053:gen053:gen053:gen053

Toinen lääkäri laittaa nyt reseptin mulle
Hyvänen aika mikä jännitysnäytelmä!!! Miten näin vanha tämän jaksaa :schoked025
 
Jatkamalla kasvattelua? :p

Ei todellakaan tarvitse kiitellä, tätähän vertaistuki parhaimmillaan on. :) Mutta tosiaan laita vielä erillinen palaute klinikalle, toi oli jo tosi paha moka. Mulla on kerran jäänyt joku pistosannos laittamatta reseptille, mut se oli helppo korjata eikä vaarantanut hoitoa.

Motto78 :)
Taidan laittaa ja harkitsen lääkärin vaihtoa samalla....

Kiitän paljon, en osaa sanoa kuinka paljon kiitoksia sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers:notworthy:notworthy:notworthy
 
Takaisin
Top