----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tiputteli lähes koko viime vuoden luteaalivaiheessa ja kivut oli aika kovat dpo4-6. Sitten ne loppuivat. Mulla on myoomia kohdun ulkopuolella, oli kysta ja polyyppikin. Itse kiinnitin siihen huomion, kun nipristi aika lujaakin. Usein myös tuhru alkoi kipujen jälkeen. Minulla leikattiin polyyppi ja lätkäistiin terolutit kouraan. Nyt menossa neljäs terokierto, eikä ole tuhrua eikä kovia kipujakaan enää ollut. Hyvä ajatus mitata.
Hyvä tietää, ja pitää tosiaan ottaa tukilääkitykset puheeksi dextrassa. Näkyikö sun ylimääräiset asiat normiultrassa?
 
Vastavirran akka mä läppään jos on aprillia! En kestä, haluan sulle plussan!!

Tähdelle synttärionnittelut!

Ja motto kerro mistä ja miten saa prog testattua? Itseä kiinnostaa kanssa kun ovis oireet nolla ja tikut ei näytä mitään!
 
Suski75 :) Paljon puhuttiin ja paperilla on pistokset ekaan ultraan saakka.

Sen jälkeen paperilla on tyhjää, koska lääkärikään ei vielä osannut sanoa enempää:scratch

IVF tietomäärä on niin suuri, ettei jää yhdessä palaverissa kaikki mieleen. Sitä vartenhan on tämä palsta, että tietoa saa jakaa :)

Mua ainakin jännittää varsin paljon tuo IVF kokonaisuudessaan, joten asiat unohtuu jo ihan senkin vuoksi:chicken: Koskaan en olettanut lähteväni tähän mukaan, mutta eipä sitä kääröä nyt ilmankaan sitten näkynyt:angelic:

T. Tähti 46v.
Onnea aprillipäivän sankarille! Kuulostaa siltä, että huomenna näkyy runsaasti muhkeita folleja :chicken:

Hoitosuunnitelma on minulla tehty joka kierrossa ensimmäiseen ultraan saakka (~kp 7). Tarkistin, että jarrupiikit alkoivat viimeisimmässä hoidossa kp 6 ja ne oli siis merkitty aloitussuunnitelmaan. Ensimmäisen ultran jälkeen suunnitelmaa on täydennetty loppuun saakka ja määritetty punktiopäivä. Ensimmäisen ultran jälkeen piikittelin vielä Menopuria isommalla annostuksella. Keräys on ollut yleensä kp 11-13.
 
Muokattu viimeksi:
Vastavirran Akka en mä halua testata. Ei ole mikää olo ja en kestä tyhjää tikkua. Ja sitä paitsi olen lohduttanut itseäni että reissussa vedän sushia ku viimeistä päivää! Ja miestä. Seuraava kierto on mun! :sign19:welcome
 
Takaisin
Top