----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä järjestetään töissä Väärän opettajan päivä maanantaina :grin
Mulle lankesi 7 lk:n enkku ja sen ryhmän enkunope pitää mun kasin
kemian tunnin laughing7 Aattelin sanoa oppilaille, että Aprillia :woot:, kun saavun
paikalle. He eivät siis tiedä tästä väärän open päivästä :dance011
 
Pernilla :) Tuliko sinulle tästä Menopurista oloja?

Sain lievää huonovointisuutta....jospa se oli vain tuo eka piikki.
Pistosalueen kuumotusta ja nippailuja.

Viimeisimmässä hoidossa pahoinvointi liittyi vain punktioon ja sen jälkeiseen ilmeiseen hyperstimulaatioon. Luulin sen johtuneen ennen toimenpidettä ottamastani kahvista, mutta täällä joku jo aiemmin totesi, että tuskin vain siitä johtui. Edeltävissä punktioissa minulla ei ollut mitään epätavallista huonovointisuutta.
 
Vastavirran akka :) hihh...hamppuviljelmä kontissa:whacky011
Mitä muuta sellainen vihreä kaavusto olisi
:laughing014
Kyllä mä voisin jotain maissiviljelmääkin käydä vähän tuulettamassa ajelulla.. hamppuviljelmät on vähän turhan arkoja ajeluille:shy:.
kerran toin zafirassani kolme vuohta 500km itäsuomesta, neljän lapsen lisäksi. Lapset oli mukana kyllä mennessäkin (en kidnapannut itäsuomalaisia:stop:..) tuli virtsat niskaan takaluukkua avatessa, ne oli kivasti menneet niihin pikku lokeroihin..
 
Voi taivas. Mielikuvani oli sitten totaalisen väärässä. Ei mitään rehuja, vaan vuohia. Kiitos näistä mielikuvista taas. En ole täälläpäin ainakaan moista karavaania nähnyt, mutta jos bongaan niin tulen sitten esittäytymään. Tunnussana Lambi. Toivottavasti näitä karavaaneja ei montaa ole, ettei ulkopuoliset kylähulluksi luule. Vaan haittaisko sekään.
Tähän mennessä olen nähnyt vain yhden autoilevan vuohen. Se odotti etupenkillä turvavöissä, kun emäntä kävi kaupassa.
 
Pistosalueen kuumotusta ja nippailuja.

Viimeisimmässä hoidossa pahoinvointi liittyi vain punktioon ja sen jälkeiseen ilmeiseen hyperstimulaatioon. Luulin sen johtuneen ennen toimenpidettä ottamastani kahvista, mutta täällä joku jo aiemmin totesi, että tuskin vain siitä johtui. Edeltävissä punktioissa minulla ei ollut mitään epätavallista huonovointisuutta.

Pernilla :) Mulla on nyt vaan lievää päänsärkyä, ei muuta.
 
Voihan kellojen siirto :sour: En kannata varsinkaan tätä eteenpäin siirtämistä.
Voisko aina siirtää vain taaksepäin :grinlaughing7

Nyt menossa kait dpo5 eli odottelua luvassa. Enpä tosin usko raskautumista
tästä kierrosta.

Täytyy alkaa suorittamaan rästilistaa, joka pitkä kuin nälkävuosi :smiley-ashamed004 Onneks
mun rästilista ei seuraa mua kesälomalle, jolloin saan oikeasti lyödä hanskat
tiskiin. Kyllä loman alussa tuntee sen ansainneensa. Vähän väliä tulee juttuja
opettajista, jotka uupuu ja vaihtaa alaa. Mullakin eräs entinen kollega harkitsee
asiaa parhaillaan. Itse pelkään, että tulee sama tunne joskus vahvana vastaan.
Tähän mennessä olen joka lukuvuosi harkinnut asiaa 1-2 kertaa huonon päivän
jälkeen. Sitten kuitenkin taas löytänyt ilon aiheen ja saanut asiat kuntoon. On
tossa hommassa kuitenkin paljon kivojakin juttuja, jos ei siis ota huomioon lomia.
 
Muokattu viimeksi:
Kukas on testivuorossa?
Kovasti taas toiveita ilmassa. Mulla kyllä vähemmän, mutta onhan tässä jo saanut kauhalla! En valita, enkä testaa. Saa luvan olla menkat ainakin viikon myöhässä ennen tikkuun pissimistä. Eli ehkä joskus pääsiäisen aikaan korkeintaan. Sikäli kun ei olla jo uudessa talletteluvaiheessa.
 
Mä ainakin. Oon testannut pc ja saanut haamun toissa päivänä. No eilen illalla tuli tuhrua pyyhittäessä. Eiköhän se ollut tässä.
Oireita oli pitkästä aikaa. Dpo luultavasti 11. Harvoin on näin lyhyt luteaali.
 
Mä ainakin. Oon testannut pc ja saanut haamun toissa päivänä. No eilen illalla tuli tuhrua pyyhittäessä. Eiköhän se ollut tässä.
Oireita oli pitkästä aikaa. Dpo luultavasti 11. Harvoin on näin lyhyt luteaali.
Äh, miten piinaavaa. Etkö sä oo saanut melkein joka kierrossa haamuja? Vaikka toivoahan on kunnes toisin todistetaan.
 
Kukas on testivuorossa?
Kovasti taas toiveita ilmassa. Mulla kyllä vähemmän, mutta onhan tässä jo saanut kauhalla! En valita, enkä testaa. Saa luvan olla menkat ainakin viikon myöhässä ennen tikkuun pissimistä. Eli ehkä joskus pääsiäisen aikaan korkeintaan. Sikäli kun ei olla jo uudessa talletteluvaiheessa.

Tääl on pissitty tikkuun dpo9, nyt kyllä ei ollu vastaavaa kun eilen. En vielä viskaa kirvestä kaivolle. Huomenna sit jos ei viivassa vahvistumista.
 
Mulla on 27/26-27 mutta oireettomana en jaksa testata ja mulla menkat uupuu kun primot. Tissikivutkin poissa jo eli seuraavia kiertoja odottelen. Menkat odotettavissa ens pe kun lopetan pilsut.
 
Humpty me lähdetään reissuun kahden viikon päästä. En halua menkkoja reissuun. Ja joo on keltsiä mutta vahvempaa.

Miksi sulla piikit?
Mutta pakkohan sun on testata ennen reissua? :nailbiting: mielenrauhaksi. Meille.
Mites ton hormonin ottamisen kanssa jos olis raskautunut?
Kuulostaa toisaalta kovin positiiviselta mahdollisuudelta, reissu, ei oireita:joyful:, silloinhan ne nappaa kiinni kun vähiten odottaa:shy:..
 
Takaisin
Top