----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, hyvät lomat on. Mutta vatvon asioita iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kesäloman alkaessa kestää toipua niin, että juhannuksen jälkeen vasta on henkisesti ok. Kollega juuri tuli sanomaan, että kymmenen vuotta ylitöitä tehneenä haluaisi opintovapaata. On todella väsynyt kaikkeen. Me tehdään opetuksen lisäksi paljon ylimääräistä omalla ajalla, joten ollaan lomat ansaittukin.

Arvostan kaikkia aloja enkä esim hoitoalalle haluaisi, mutta joskus ihmettelen, mitä mun päässä on liikkunut, että oon tälle alalle eksynyt. Varmaan sellainen optimisti olen nuorena ollut, että minustahan tulee ihan mahtava ope :woot:, mutta nyt ei osaaminen enää riitäkään :smiley-ashamed004

Makaan sängyn pohjalla enkä jaksa nousta ylös. Mut pakko se on, ku pitää huomiseen valmistautua.

Onneksi viikonloppuna lähdetään sinne lähilomalle hotelliin :)

Tähti koko urani ollut kirjanpitäjä. Välissä hairahduin keskusliikemyyntihommiin pariksi vuodeksi tosin.

Helena hyvät lomat mutta koitapa päästä vaikka syksyllä halvalle pakettireissulle kreikkaan. Kyllä sitä lomaa saa ollakin kun ei saa päättää koska lomailee! Ja nuo ylimääräiset hommat olen kuullut kanssa. Kaikenlaiset paperityöt kuulemma venyttää päivää joskus jopa tunteja ja jatkuu/pahenee vaan. Voimia sinne!

Kiitos, Peppipupu :joyful: Unohdinkin tuon lomajutun! Miestä ja meidän reissukaveri-
perhettä harmittaa aina, kun ei voida valita loma-aikaa mihin vain
vaan siihen, kun minulla on loma. Ja silloin on ne kalleimmat ajat.
Jos haluan lomailla muulloin, joudun ainoana ottamaan palkatonta
vapaata ja sekin tulee kalliiksi. Kesälomilla on paras aika reissata,
mutta mun mies ei haluais reissata silloin, kun on lämmintä ja hyvät
kelit.

Paperityöt on nykyään aika hirveitä. Tukipapereiden, kake -lomakkeiden
ym. täyttöä. Tunneilla saa toimia terapeuttina, poliisina, vartijana,
siivoojana ym. :grin

Ja mä oon oikeesti sydän mukana tehnyt tätä työtä nyt kahdeksan vuotta.
Eräs oppilas sanoi tunnilla, että alakoulun miesope oli sanonut, ettei häntä
kiinnosta, oppiiko kukaan vaan hänelle on tärkeintä hyvä palkka ja hyvät
lomat. Olin aika järkyttynyt.

Hei, tää tänne avautuminen alkoi nyt jo auttamaan. Mieli on pikku
hiljaa parempi. Ehkä mä selviän huomisenkin töissä :yuck: Ja
huomenna onkin neljään asti opetusta. Voi teiniparat, kun pitää
noin pitkä päivä jaksaa :smiley-ashamed004

Kiitos taas vertaistuesta :cheers

Helena80 :) Hienoa, että tilitys auttaa!!:joyful:
Siksi itsekin valitan, kun ihminen on kokonaisuus...

Saa valittaa:singing:

Ainakin saa todellisen käsityksen opettajan työstä ja sinun olo helpottaa.

Mulla huomenna se työpsykologi. Nyt on siis mun vuoro mennä keskustelemaan firman sekoilusta! 5 hlön joukkoirtisanoutumisesta ja kahden potkuista, päälle huutavan myyntipäällikön potkuista.

Ei ole sanottavaa, kun on vaan tavallinen duunari.

Kuitenkin ensi viikolla omistaja jakaa bonusraha- kuoret ja siten pitää istua "pakollisella" yhtiön illallisella ravintolassa klo 22 saakka.....ihan vaan osittaisella hoitovapaalla sellainen 14tunnin päivä....
Ketä kiinnostaa:angelic:

Ei tuo 6tunnin työpäivä nyt muutoinkaan ole täysin toteutunut.

Saa tilittää:angelic:

Rauha80 :) Miltä testi näyttää tänään?

Plussaa puhaltelen!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Kiitos kysymästä, en tehnyt kun testit loppui. Kävin iltapäivällä ostamassa lisää. Huomenna vasta dpo10 ja Flo ennustaa että olis myöskin kp1. Nähtäväksi jää. Sen verran oli vähänlaisesti seksiä ja säästeliäs kylväjä tässä kierrossa, että aikamoinen pommi olisi jos plussa tulisi.

Sinulle tsemppiä huomisiin keskusteluihin ja toivotaan plussaa aamuksi. :)

Onhan tämä oikeasti hyvä palsta. Täällä saa nillittää, mutta saa myös mahtavaa vertaistukea. Aukeaa myös aivan uusia ajatuksia, sekä palaa nopeasti maanpinnalle, jos keulii. Harmittaa, etten löytänyt tänne aiemmin. Ja mikä huumori täällä onkaan. Ei nuo muut palstat oikein tunnu omilta. Tämä tuntuu.

Vastavirran akka :) Tämä on todella hyvä palsta, henkireikä!:gen053

Koti todella:happy:

Vastavirran akka, samaa mieltä olen, vaikka nuorimmasta päästä, mutta
koen kuuluvani tänne :happy:

Helena80 :) Tottakai kuulut tänne!!:smiley-angelic003

Ja oon sitä mieltä, että vertaistukeen aivan loistava....:cheers:cheers

Täällä on niin huippu porukka ja se, että ollaan vielä niin erilaisia, niim se tekee tästä vielä huipumman palstan:p

Kiitos kysymästä, en tehnyt kun testit loppui. Kävin iltapäivällä ostamassa lisää. Huomenna vasta dpo10 ja Flo ennustaa että olis myöskin kp1. Nähtäväksi jää. Sen verran oli vähänlaisesti seksiä ja säästeliäs kylväjä tässä kierrossa, että aikamoinen pommi olisi jos plussa tulisi.

Sinulle tsemppiä huomisiin keskusteluihin ja toivotaan plussaa aamuksi. :)

Rauha80 :) Toivon sinulle plussan huomiselle!!:Heartpink Plussaa plussaa!!

Nega täälläkin!:sad001 Dpo 16.

Kaksi Rfsu:n testiä täysin viti valkoiset.

Pc testissä jokin "harmaa" alue. Tuskin toivoa enää?

Rauha80, pahoittelut negasta:hug013

Äh, inhottavat negat:sad001!

Se on se joulu kun vartoo prosenttikerhon pikkuruisia. Täytyisi pian alkaa hommiin! Jouluhalko uuniin niinsanoakseni.

Ihania juttuja taas kaikilla! Jos ikä tuo ryppyjä, harmaita hiuksia ja huonoja munia, niin tuo se onneksemme myös viisautta.
Tsemppiä kaikille kultamunille. Rykästään ne liikkeelle joukkovoimalla:shy:.

Pahoittelut negoista. On ne niin syvältä.

Itse kuvittelin, että ovis olisi tänään. Eipäs ookkaan. Testi junnaa lähes plussalla, muttei kuitenkaan. No varmaan Lambia odottelen, että saadaan synkronoitua taas. On tää naisen kierto tässä iässä joka kerta ylläri. No kultamunia jahdataan.

Satuin törmäämään Kokoomuksen propagandaan tänään. No kyllä kannatti, kun sain tiskirätin, kestokassin ja ruisleivän. Heitä tämä tapaaminen ei hyödyttänyt mitenkään.

Vastavirran akka :) Niin se kierto synkronoituu netin välityksellä...saadaan jännätä teitä taas! :cheers

Onneksi ei ole pakko äänestää ketään, ääni sekin:joyful:

Äänestäminen..aaaargh, täytyis paneutua. Kallistun monessa kd, toisaalta rkp (täällä alueella se valtaapitävä), vihreetkin joskus ennemuinoin oli hyvä, äh, mutta mikään ei natsaa täysin. Äänestää meinaan kuitenkin. Ensin kuitenkin pannaan niin maan perusteellisesti- sitä halkoa uuniin. Kiva kun oottelet vastavirran eukko:shy:!

Takaisin