Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Joo, hyvät lomat on. Mutta vatvon asioita iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Kesäloman alkaessa kestää toipua niin, että juhannuksen jälkeen vasta on henkisesti ok. Kollega juuri tuli sanomaan, että kymmenen vuotta ylitöitä tehneenä haluaisi opintovapaata. On todella väsynyt kaikkeen. Me tehdään opetuksen lisäksi paljon ylimääräistä omalla ajalla, joten ollaan lomat ansaittukin.
Arvostan kaikkia aloja enkä esim hoitoalalle haluaisi, mutta joskus ihmettelen, mitä mun päässä on liikkunut, että oon tälle alalle eksynyt. Varmaan sellainen optimisti olen nuorena ollut, että minustahan tulee ihan mahtava ope , mutta nyt ei osaaminen enää riitäkään
Makaan sängyn pohjalla enkä jaksa nousta ylös. Mut pakko se on, ku pitää huomiseen valmistautua.
Onneksi viikonloppuna lähdetään sinne lähilomalle hotelliin :)
Arvostan kaikkia aloja enkä esim hoitoalalle haluaisi, mutta joskus ihmettelen, mitä mun päässä on liikkunut, että oon tälle alalle eksynyt. Varmaan sellainen optimisti olen nuorena ollut, että minustahan tulee ihan mahtava ope , mutta nyt ei osaaminen enää riitäkään
Makaan sängyn pohjalla enkä jaksa nousta ylös. Mut pakko se on, ku pitää huomiseen valmistautua.
Onneksi viikonloppuna lähdetään sinne lähilomalle hotelliin :)