----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, vihdoinkin töissä tapahtuu jotain positiivista! Kovat on oppirahat kun ei toimittu aiemmin, mutta ehkä tästä lähdette uuteen nousuun.

Tähti, ihan mahtavaa että vyyhti alkaa selvitä! :woot:

Harmi että siinä meni näin kauan, mutta toivottavasti asiat alkaa nyt liikkumaan oikeaan suuntaan.

Motto78 :) Kiitos, olet ihanan tsemppaava ja myös asiantunteva näissä yritysasioissa :)

Me menetetään paljon, se on varmaa ja sopimus sakot jo juoksee! Joten kalliiksi tulee:sad001

Uusia on vaikea äkkiä rekrytoida, kun on sen verran erikoisala ja vaatii vuosien kokemuksen, että on mahdollista edes yhtään yrittää. Kyse vaativista merkki asennustöistä asiakkailla tehtaissa ja laitoksissa, öljynjalostus jne....

Minusta joudumme palaamaan takaisin alkupisteeseen, josta on joskus aloitettu:depressed: Omistaja on sen verran rikas, että sopimussakot tms. eivät kaada taloa, mutta nähtäväksi jää....

Tähti, vihdoinkin töissä tapahtuu jotain positiivista! Kovat on oppirahat kun ei toimittu aiemmin, mutta ehkä tästä lähdette uuteen nousuun.

Yölento :) Kiitos. Aika urpoja ovat tuolla johtoportaassa.

Uskomatonta on, ei voi uskoa. Kallit oppirahat tulee!

Nyt saan apuja ensikuun alusta, mutta avuntarve on nyt vähäisempi, kun ei enää töitäkään taida olla....

Edes joskus, ellei koskaan...:chicken:

Last edited by a moderator:
:greet025

Miten Hippunen77 ?

Hannuli77 ?

Mitkä teillä on tilanteet? Tsemppiä tilanteisiin ja kaikille plussa puhuria:cheers:cheers:cheers:cheers

Kesällä multa puhkesi autosta rengas, eikä tietenkään ollut rengasavainta kyydissä. Yksi mies pysähtyi auttamaan ja jopa vaihtoi koko renksun. Yritin korvata vaivan hälle, muttei huolinut mitään. Silloin ajattelin, että pitää sitten laittaa hyvä kiertämään.

Tänään kävin terolut ostoksilla apteekissa ja vanhus rupesi juttusille. Höpötteli niitä näitä. Sanoi, että oli paristi kaatunut ja keppien kanssa klinkkasi menemään. Sanoin, että voin kyllä hänet kotiin viedä, kun autolla olen. Mummulta valui kyyneleet, kun ilahtui. Uskomatonta miten pienillä teoilla voi olla iso vaikutus.

Nyt haastan teidät prosenttiladyt tekemään pieniä hyviä tekoja. Itselle tuli niin hyvä mieli, että jatkan varmasti harrastusta.

Vastavirran akka :) Hienosti toimittu:Heartblue

Osallistun tähän mielellläni ja usein tulee tehtyä jotain avuliasta:Heartblue

Tänään tein jo osuuteni, kun irtisanoutunut työkaveri sanoi, että kaikki vihaavat häntä, niin halattiin:Heartblue

Autan yleensä mummoa mäessä ja avuntarvitsijaa missä vaan näkyy....

Muutkin mukaan!! :cheers:cheers:cheers:cheers
Vastavirran akka on taas keksinyt hyvän aiheen:cheers:cheers:cheers:cheers

Yölento :) Tänään tuli koko talolle omistajalta tiedote, että kyseinen huutava tyyppi on hyllytetty toistaiseksi tehtävästään, eikä saa tulla työpaikalle hetkeen ja ennenkuin jatkosta on sovittu:laughing002

Mekkaloinut tuolla melkein sen 10-vuotta putkeen.

Voi tätä onnen ja ilon päivää!!:grin
Enpä olisi tätä uskonut koskaan tapahtuvaksi..en..en...en! :laughing001:laughing001:laughing001

Muut siis ehtivät jo lähteä ja omistaja on nyt sormi suussa, koska hänen omistama yritys on toooodella pahassa pulassa näiden vuosisopimusten ja muiden kriittisten toimitusten kanssa.

Halasin tänään lähteissä viimeistä lähtijää, kun ei enää nähdä, sillä hänen irtisanonisaika on lopussa. Juteltiin myös ja huoli on yhteinen, että miten kaikkien käy. Tämä lähtee myös kilpailijalle. Meidän pitkäaikaisin ja pätevin tyyppi. Että sinänsä voi tätä surun päivää:sad010

ILON ja SURUN päivä:angelic:

Hyvää viikonloppua ja plussaa kaikille palstalla!!:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003
Oikeus ja kohtuus, että tyyppi saatiin vihdoin hyllytettyä.

Meilläkin löytyy myös työyhteisöstä tyyppi, joka korostaa valta-asemaansa käyttäytymällä agressiivisesti. Saa nähdä kuinka kauan saa heilua. Hän on kyllä saanut myös merkittävää tulosta aikaan, joten hänellä on varaa ottaa riskejäkin.

Hienoja uutisia täällä! Tähden töissä hieno muutos, wm saa pitää kohtunsa, vastavirran eukko saa siimahäntiä! Onnea kaikille!

Itselläkin hyvä tulos, kerrankin tuntui blanco hyvältä! Pitäis olla tyhjä kohtu, uusi kanvas:happy:!
Mun väliaikaisduunipaikka lopettaa, sopivasti ennen karitsointeja:wink, saa pari kk ainakin lasten kanssa hyvää istutusaikaa. Ukko tuntuu ihanalle ja asiat menee selkeesti niinkun pitääkin. Elämä on:love022! Yks massiivinen ripulisiivous oli viime yönä kl 3, mutta sekin kuuluu vaan elämään:laughing002..

Tähti, oliko teillä klinikalla puhetta, onnistuuko ivf vielä jos nyt tulee kemiallinen ja seuraavan kierron alku viivästyy? Vai riittääkö se, että suunnitelma on tehty ennen kuin täytöt 46v?

Tähti, oliko teillä klinikalla puhetta, onnistuuko ivf vielä jos nyt tulee kemiallinen ja seuraavan kierron alku viivästyy? Vai riittääkö se, että suunnitelma on tehty ennen kuin täytöt 46v?

Yölento :) IVF aloitetaan, ellei tämä kierto päädy onnellisesti. Asia on Klinikan kanssa sovittu :)

Mulla on reseptit ja hoitosuunnitelma, heti jos menkat alkaa, niin pitää ilmoittaa Klinikalle.., että rauhallisin mielin siinä mielessä :)

Yölento :) IVF aloitetaan, ellei tämä kierto päädy onnellisesti. Asia on Klinikan kanssa sovittu :)

Mulla on reseptit ja hoitosuunnitelma, heti jos menkat alkaa, niin pitää ilmoittaa Klinikalle.., että rauhallisin mielin siinä mielessä :)
Lähinnä ajattelin sitä tilannetta jos kierto ei ala, mutta raskaus ei etene. Onko siitä ollut puhetta ?

Oikeus ja kohtuus, että tyyppi saatiin vihdoin hyllytettyä.

Meilläkin löytyy myös työyhteisöstä tyyppi, joka korostaa valta-asemaansa käyttäytymällä agressiivisesti. Saa nähdä kuinka kauan saa heilua. Hän on kyllä saanut myös merkittävää tulosta aikaan, joten hänellä on varaa ottaa riskejäkin.

Pernilla :) Toivottavasti siellä se teidän agressivinen henkilö saadaan myös ruotuun. Täälläkin on pystynyt toimimaan tällä tavoin vain siksi, että on tuloksen tekijä.

Mutta käytös muita kohtaan on silti väärin.

Tsemppiä Pernilla!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Lähinnä ajattelin sitä tilannetta jos kierto ei ala, mutta raskaus ei etene. Onko siitä ollut puhetta ?

Yölento :) On sovittu palaverilla, eikä se lopu tasan siihen hetkeen, kun tulee täyteen 46v. Mies tämän vielä varmisti palaverissa.

Oli muuten aika kallis palaveri, jos oikein muistan, niin 290€..... voi heittää jonkun kympin.

Lupaavaltahan tuo näyttää! :hello2Haamuilu kertoo, että jotain on tekeillä.

Toivottavasti vatsaoireet helpottavat pian.

Pahoinvointi on minulla alkanut yleensä vasta rv 7-8, joten itse en yhdistä sitä vielä rv 4-5 oireisiin.

Pernilla :)
Mulla ei enää vesikuraa, sitä vatsatautia. Aamulla olo oli ihan loistava, mutta päivällä, kun söi vähän, niin heti alkoi etoa...

Aiemmassa raskaudessa etoi vähän siellä rv9.

Olen syönyt aika vähän, koska kaikki selvästi etoo... muutoin oon hyvinvoiva :)

En mä usko plussaan, vaan tässä pc testissä oli jotain vikaa. Tietty plussaahan tässä yritetään :)

Last edited by a moderator:
Vastavirran akka, mä illalla heitin ravintolasta erään uuden äitituttavuuden kotiin, ettei hänen tarvinnut
sateessa kävellä puolta tuntia. Käytiin siis parin mamman kans syömässä ja jutustelemassa.

Huh, mikä päivä taas tämäkin. Joskus noi teinit käy niiiin mun hermoille, ettei mitään rajaa.
Huomasin olevani väsynyt ja kireä, kun ei huumori riittänyt niiden jutuille. Onneksi ne
tietää, et mekin ollaan vaan ihmisiä, mitä olen monesti korostanut :grin

Tähti, vaikuttaisi hyvältä sinun tilanne, peukut pystyssä :joyful:

Takaisin