Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No mutta valistuksen nimissä teidän ehkä pitäisi hommata vähintään sellanen eunukki härnäri tyttösille. Olis mistä aloittaa keskustelut teiniytyvän kanssa. Toki kunnon karvanen katuuskottava kolli olisi kaiketi tehokkaampi. Tulis sullekin muuta mietittävää kun pyöris pentuja jaloissa.Nythän tämä valkeni mullekin. Isä yrittää myös valistusta kissoilla. Isäntä ei ole halunnut vielä leikkuuttaa tyttöjä, että tulis pentuja. Joista sais sitten ylipuhuttua kotiinkin. Olen antanut hänen elää toivossa, mutta ei täällä ole kolleja. Meille ei tosiaankaan tule kissanpentuja. Kiäh kiäh. Kohta huomaa sen itsekin.
Ahaa siis siellä on jo lisäännytty kissojen puolesta, mä kuvittelin teille viisi isoa täti kissaa, jotain norjan metsäkissatyyppisiä, ne olis vaikuttavia siellä katiskassa..Toisaalta olis kiva tehdä eläisuojeluhommia ja ottaa joku emo pentuineen hoitoon, mutta noiden omien olemassaolo saattaisi ressata emoa liikaa.
Luet mua kun avointa kirjaa, kyyhkyt on kyllä kelpo apetta.Pulut pulassa. Sitten ne vasta pulassa onkin, kun pataan joutuu. Onhan auttamishomma kivaa. Ehkä siellä olis hevosia pulassa. Mites sitten suu pannaan? Kannattaiskohan varuiksi tallia alkaa hahmottelemaan.
Tähti, miten voit? Ja alkoiko testiputki tänään?
Mun oletettu kp1 kutistui vajaaksi teelusikalliseksi kunnollista vuotoa kuukuppiin, eilisestä ip:stä lähtien palattiin taas vaaleanpunertavaan valkovuotoon. Dpo 10, testi nega, lämmöt laskusuunnassa ja päätä yrittää särkeä, joten eiköhän kohta päästä uuteen.
Näin muuten unta, että olin miehen kanssa reissussa, ja tein pelikortin kokoisen raskaustestiliuskan - ensin negan ja sitten positiivisen. Mies on harvoin mukana mun unissani, hauskaa että saatiin jakaa testihetki edes tällä tavalla. Enneuneksikin tää kelpaisi oikein hyvin! :)
Onko tämä se rfsu joka antaa viivoja ilman hormonia?
Mä itse en yhtään laskisi tämän testin varaan.
Toivottavasti plussa tulee :) itse suosittelen ehdottomasti pctestiä. Se on harvoja jotka ei ole mulle antanut turhia viivoja.
Pc kauppaan Tähti. Noilla rfsu testeillä ei oikein taida tehdä mitään. Niin epäluotettavia taitavat olla. Tsemppiä.