----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Emir, suurkiitos! :woot: Meinasin jo seuraavaksi mennä reksin puheille, kun hän on
matemaatikko, että tietäiskö asiasta. Hän siis aloitti meillä juuri ja hänen
edellisessä koulussa oli niin, että Ekokem haki jätteet laatikoilla, jotka Ekokem
vuokrasi koululle. Mut meille ne haluttais omaksi ja meiltä jätteet hakee
kunnan työntekijät, joten ei ollut laatikoita saatavissa omaksi kunnan alueelta.
Mut ehkä tämä pulma ratkeaa lähiaikoina :grin

Nythän tämä valkeni mullekin. Isä yrittää myös valistusta kissoilla. Isäntä ei ole halunnut vielä leikkuuttaa tyttöjä, että tulis pentuja. Joista sais sitten ylipuhuttua kotiinkin. Olen antanut hänen elää toivossa, mutta ei täällä ole kolleja. Meille ei tosiaankaan tule kissanpentuja. Kiäh kiäh. Kohta huomaa sen itsekin.
No mutta valistuksen nimissä teidän ehkä pitäisi hommata vähintään sellanen eunukki härnäri tyttösille. Olis mistä aloittaa keskustelut teiniytyvän kanssa. Toki kunnon karvanen katuuskottava kolli olisi kaiketi tehokkaampi. Tulis sullekin muuta mietittävää kun pyöris pentuja jaloissa. :shy:

Toisaalta olis kiva tehdä eläisuojeluhommia ja ottaa joku emo pentuineen hoitoon, mutta noiden omien olemassaolo saattaisi ressata emoa liikaa.
Ahaa siis siellä on jo lisäännytty kissojen puolesta, mä kuvittelin teille viisi isoa täti kissaa, jotain norjan metsäkissatyyppisiä:happy:, ne olis vaikuttavia siellä katiskassa..

Mutta tää eläinsuojeluhomma olis munkin mieleen, liityin naamakirjassa "eläinten pelastusrinkiin" - se vasta olikin :hilarious:, siellä on pulut pulassa harva se päivä:laughing001. Ehkä väärä rinki mulle. Mä haluaisin auttaa sellasissa oikeissa probleematilanteissa.

Pulut pulassa. Sitten ne vasta pulassa onkin, kun pataan joutuu. Onhan auttamishomma kivaa. Ehkä siellä olis hevosia pulassa. Mites sitten suu pannaan? Kannattaiskohan varuiksi tallia alkaa hahmottelemaan.
Luet mua kun avointa kirjaa:hilarious:, kyyhkyt on kyllä kelpo apetta.
Niitä pulassa olevia hevosiahan mä tässä odottelen. Sitten ei niinkun voisi kieltäytyä. Tallia on hahmotettu, mutta on tuo toinen projekti vähän tiellä.. Kyllä mä hätätilassa voin autotalliin majoittaa. Nyt siellä makaa vaan hirsiä siirtoa odottamassa. Me ajetaan niin paskoilla autoilla ettei niillä viitsi tallia pilata.

Alpakat olisi mahtavia! Tutulla on pieni lauma, kerivät villat anopille lankaraaka-aineeksi, ja lapset harrastaa alpakka-agilityä. :happy:

Terapia-alpakointi on ilmeisesti myös ihan oikea juttu, vierailevat hoitokodeissa eri-ikäisiä asukkaita ilahduttamassa. Toimisi varmaan omistajilleenkin samaan tarkoitukseen? :p

Alpakat tuntuu olevan nyt kovasti nosteessa :p! Niiden villakin on varsin arvokasta, ainakin toistaiseksi kun tarjontaa ei juuri ole. Tosin sen myyminen olisi taas oma projektinsa.
Alpakat on hirmu hintavia, alkaa jostain kahdesta tonnista-sinne kuuteen tonniin ainakin. Siinä saisi olla jo melkonen liiketoimintasuunnitelma että ne maksaisi terapiointinsa.
Mulla oman terapiapuolen ajaa muutama mummolammas, ne on ihania sylilullukoita jotka toimii kun ajatus. Ihan kaikkia ei meilläkään syödä:shy:..

Mummolampaat, ihanaa :Heartred

Tähti, miten voit? Ja alkoiko testiputki tänään?

Mun oletettu kp1 kutistui vajaaksi teelusikalliseksi kunnollista vuotoa kuukuppiin, eilisestä ip:stä lähtien palattiin taas vaaleanpunertavaan valkovuotoon. Dpo 10, testi nega, lämmöt laskusuunnassa ja päätä yrittää särkeä, joten eiköhän kohta päästä uuteen.

Näin muuten unta, että olin miehen kanssa reissussa, ja tein pelikortin kokoisen raskaustestiliuskan - ensin negan ja sitten positiivisen. Mies on harvoin mukana mun unissani, hauskaa että saatiin jakaa testihetki edes tällä tavalla. Enneuneksikin tää kelpaisi oikein hyvin! :)

Tähti, miten voit? Ja alkoiko testiputki tänään?

Mun oletettu kp1 kutistui vajaaksi teelusikalliseksi kunnollista vuotoa kuukuppiin, eilisestä ip:stä lähtien palattiin taas vaaleanpunertavaan valkovuotoon. Dpo 10, testi nega, lämmöt laskusuunnassa ja päätä yrittää särkeä, joten eiköhän kohta päästä uuteen.

Näin muuten unta, että olin miehen kanssa reissussa, ja tein pelikortin kokoisen raskaustestiliuskan - ensin negan ja sitten positiivisen. Mies on harvoin mukana mun unissani, hauskaa että saatiin jakaa testihetki edes tällä tavalla. Enneuneksikin tää kelpaisi oikein hyvin! :)

Motto78 :) Huono-olo jatkuu...yökötti koko yönkin

Kiireessä tehty testi ja näkyy ehkä jokin "viivan paikka"...tänään dpo9.... tässä kuvaa tihrustetravaksi.

Liitteet

• 20190314_090305.jpg
    20190314_090305.jpg
    17 KB · Katsottu: 197
Onko tämä se rfsu joka antaa viivoja ilman hormonia?

Mä itse en yhtään laskisi tämän testin varaan.

Toivottavasti plussa tulee :-) itse suosittelen ehdottomasti pctestiä. Se on harvoja jotka ei ole mulle antanut turhia viivoja.

Onko tämä se rfsu joka antaa viivoja ilman hormonia?

Mä itse en yhtään laskisi tämän testin varaan.

Toivottavasti plussa tulee :) itse suosittelen ehdottomasti pctestiä. Se on harvoja jotka ei ole mulle antanut turhia viivoja.

Wheelchair Mama :) On on...mutta en viitsinyt tuhlata kallista digiä näin aikaisin!
Ajattelin, että jos näkyisin leffaviivat niin eiköhän tähänkin testiin voi silloin luottaa?:eek::joyful:

En oo varma näkyykö.yhtään mitään, mutta olo on järkky...närästää ja etoo, päätä särkee:wacky:

Dpo8/9

Pc kauppaan Tähti. Noilla rfsu testeillä ei oikein taida tehdä mitään. Niin epäluotettavia taitavat olla. Tsemppiä.

Vastavirran akka :) Olen jo kauppaan matkalla:laughing002

En kerta kaikkiaan tiedä mikä mahatauti mulla nyt on...?:wtf:

Siis ihan vesikuralla koko päivän ja aamulla meinasin oksentaa työpaikan paperiroskikseen, kova närästys ja päätä särkee välillä. Olo on aika heikko, jotenkin sairas:depressed: Tää on kestänyt jo kolme päivää....

Sitten jouduin vielä jäämään hetkeksi ylitöihin, kun firma on pulassa.

Mulla ei vatsa ole koskaan reagoinut tressiin, ainakaan ennen.

Mies on varma, että ovat raskausoireita...niinpä niin....:chicken:

Dpo9

Tsemppiä, Tähti :)

Huhhuh, mikä päivä. En kerenny yhtään hengähtää.
Tukiopetuksia, opekokous ja ulkovalvonta sekä monta oppituntia.
Olisin valmis jäämään jo viikonloppuvapaalle :wacky:

Kuulin tänään äidiltäni, että koulukaverini sai juuri viidennen lapsen.
Olin aika yllättynyt. Tuli taas semmoinen olo, että täytyy jatkaa
yrittämistä, vaikka kuinka väsyttäis.

Takaisin