----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suskille parempaa loppupäivää. Kissan silittäminen laskee verenpainetta ja rauhoittaa autonomista hermostoa. Muista se, jos rupeaa karvahatut ja rukkaset vilisemään mielessä.
Tarkoitit varmaan Helenaa. :)
Meidän rakkaat karvaturrit joutuivat uuteen kotiin, kun lopulta eivät kestäneet esikoisen olemassaoloa eikä mikään auttanut. Jonkin aikaa syytin tuosta itseäni, että olisiko pitänyt yrittää vielä pidempään, mutta puoli vuotta myöhemmin esikoinen sai astmadiagnoosin, joten viimeistään silloin olisi pitänyt etsiä kissoille uusi koti.

Ääh. Ukko pyörähti kotona ja suuntasi Ruotsiin. Viimeistään viikonloppuna olis ollut hyvä aloitella jumpat. Paluupäivä epämääräinen. No ehkä lauantaina kotiutuu, ehkä ei. Pitäis olla tällaisien tilanteiden varalta semmoinen pakastin kotona, mitä noilla lapsettomuusklinikoillakin. Sieltä vois sitten ottaa tarvittaessa. Että ei se vahvasti mene täälläkään, jos ei muuallakaan.

Miehelleni aloitetaan Trexan 15mg tablettina nivelreumaan.
Naisilla tämä estää ehdottomasti yrittämisen. Pitää olla toimiva ehkäisy.
Miehien kohdalla asia on monimutkaisempi. Osa sanoo, että ei voi yrittää tämän aikana ja osa sanoo että voi.
Mä heitin pallon Tayssin gynenpuolelle jossa mua seurataan. Jos siellä ollaan sitä mieltä, että estää yrittämisen hakeudun sterijonoon ja kumit käyttöön odotusajaksi.
Tarkoitus miehen tuota syödä jatkuvasti.

Perjantaina aloittaa. Tänään saadaan vastaus.
Mies ei älynnyt kysyä vastaanotolla asiasta.
Gynenpoli halusi että kysymme reumalääkäriltä. Jätimme reumalääkärille soittopyynnön. Soittaa vielä tänään.
Mies käy Terveystalolla Jorma Viitasella. Hän varmasti tietää pitääkö ehkäistä.

Miehelleni on kokeiltu kaikki muut lääkkeet. Ei toimi. Pakko siirtyä järeämpiin.

Tähdelle plussaonnea huomiselle(ko?)!

Suskille parempaa loppupäivää. Kissan silittäminen laskee verenpainetta ja rauhoittaa autonomista hermostoa. Muista se, jos rupeaa karvahatut ja rukkaset vilisemään mielessä.

Miten voi Hippunen?
Entä Hannuli?

Rauha80 :) Toivottavasti! Huono - etova olo vaan jatkuu.... sekä päänsärky.
Näillä mennään täällä töissä.

Plussaa kaikille!!:smiley-angelic003

Onko tänään kellään mitään hyviä uutisia? Esim plussaa tai jotain muuta mukavaa.

Itsellä loksahti leuka, kun esikoinen lähti tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Tähän mennessä ei ole kelvanneet. Ekaluokasta lähtien olen hälle suositellut yhtä luokkakamua tyttöystäväkseen. Nyt vain ilmoitti menevänsä juuri tämän tytön ja hänen kamunsa kanssa. Ei kai tässä vielä silti olla mummoksi tulossa. Onko tietoa milloin koulussa on valistusasioita? Tai vinkkejä, kuinka olette itse kertoneet näitä elämän tosiasioita.

Meidän rakkaat karvaturrit joutuivat uuteen kotiin, kun lopulta eivät kestäneet esikoisen olemassaoloa eikä mikään auttanut. Jonkin aikaa syytin tuosta itseäni, että olisiko pitänyt yrittää vielä pidempään, mutta puoli vuotta myöhemmin esikoinen sai astmadiagnoosin, joten viimeistään silloin olisi pitänyt etsiä kissoille uusi koti.

Kissat on ihania, mutta ovelia ovat:joyful:

Muuttavat naapuriin paremman sapuskan perässä.

Meillä kävi näin mun lapsuudessa, kun meidän 10-vuotias leikattu narttukissa muutti naapuriin.

Tämä naapuri luuli kissaa kodittomaksi 3kk ikäiseksi pennuksi, ja oli siten päättänyt pitää sen itsellään...antaa sille kodin:laughing002

Kun löydettiin kissa, niin haluttiimpa viedä meidän oma 10-vuotias Miuku Mauku takaisin kotiin:p

Kyllä siimä hetki väännettiin ja vedettiin kissaa päästä ja hänmästä, että kenelle tuo koditon pentukissa kuuluu:laughing021

Naapuri väitti vastaan, eikä uskonut ennen, kuin kerrottiin, että onhan tämä kissa leikattukin jo 8-vuotta sitten:laughing014

Kissat on ihania, mutta ovelia ovat:joyful:

Muuttavat naapuriin paremman sapuskan perässä.

Meillä kävi näin mun lapsuudessa, kun meidän 10-vuotias leikattu narttukissa muutti naapuriin.

Tämä naapuri luuli kissaa kodittomaksi 3kk ikäiseksi pennuksi, ja oli siten päättänyt pitää sen itsellään...antaa sille kodin:laughing002

Kun löydettiin kissa, niin haluttiimpa viedä meidän oma 10-vuotias Miuku Mauku takaisin kotiin:p

Kyllä siimä hetki väännettiin ja vedettiin kissaa päästä ja hänmästä, että kenelle tuo koditon pentukissa kuuluu:laughing021

Naapuri väitti vastaan, eikä uskonut ennen, kuin kerrottiin, että onhan tämä kissa leikattukin jo 8-vuotta sitten:laughing014
No on teillä ollut sitten huonot pöperöt. Meillä eivät muuta naapuriin, käyvät vaan töissä siellä ja tietty tilin syömässä.

Onko tänään kellään mitään hyviä uutisia? Esim plussaa tai jotain muuta mukavaa.

Itsellä loksahti leuka, kun esikoinen lähti tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Tähän mennessä ei ole kelvanneet. Ekaluokasta lähtien olen hälle suositellut yhtä luokkakamua tyttöystäväkseen. Nyt vain ilmoitti menevänsä juuri tämän tytön ja hänen kamunsa kanssa. Ei kai tässä vielä silti olla mummoksi tulossa. Onko tietoa milloin koulussa on valistusasioita? Tai vinkkejä, kuinka olette itse kertoneet näitä elämän tosiasioita.

Vastavirran akka :)
Kelpaako sulle ihan mitkä vaan hyvät uutiset?

Mulla on tänään hyviä uutisia, sain uuden työtoverin, eli apuja! Aloittaa huhtikuun alusta ja työt jaetaan:p Vuoden päivät tähän ruinaamiseen menikin aikaa, mutta nyt se toteutuu:gen053 Jihaa!!:cheers

Sexi valistus aloitetaan koulussa oisko siellä 11-12 ikävuoden kohdalla...Meillä ramppaa tyttöjä jo nyt hakemassa poikaa ulos ja poika on kiinnostunut menemään mukaan ja yhdet treffitkin oli jo:laughing001 (apua tulevaisuus!) ja ikä siis 2v.

Hienoa. Kaikki hyvät uutiset kelpaa. Onnea uudesta työkamusta. Nyt voit sitten plussata hyvällä omallatunnolla.

Äkkiä nuo lapset kehittyvät. Jotenkin ajattelin, että isän olisi helpointa kertoa asioista pojalle. Ei taida saada aikaiseksi.

Teillä treffeillä hyvissä ajoin. Hienoa.

Vastavirran akka :) Anna "kortsu" käteen ja tokaiset hymyillen vink, vink!:wink

Oliskohan viidennellä kun aloittavat koulussa seksivalistuksen?
Mä oon kyllä puhunut kotona aika avoimesti kaikkien kuullen/kanssa näistä seksihommista. On sitten kuulijasta kiinni sisäistääkö :grin.
Esikoisen kanssa tuo keskustelu ollut helppoa, on jopa tehty "kortsusopimus", yläkerran vessassa on aina saatavilla kondomeja, voi kaveritkin ottaa jos ei muuten kehtaa hommata. Se henkisen puolen sisäistäminen onkin sitten hankalampaa. Mun lapsuudenkodissa ei seksistä puhuttu, olen ottanut päinvastaisen linjan:wacky:.
Täällä toki vähän väliä on joku kiimanen hullu muna pitkällä/torttu levällään tuolla pihalla, se on aika hyvä aloitteen tekijä näille jutuille.
Too much informaation for you all? :troll:

Oliskohan viidennellä kun aloittavat koulussa seksivalistuksen?
Mä oon kyllä puhunut kotona aika avoimesti kaikkien kuullen/kanssa näistä seksihommista. On sitten kuulijasta kiinni sisäistääkö :grin.
Esikoisen kanssa tuo keskustelu ollut helppoa, on jopa tehty "kortsusopimus", yläkerran vessassa on aina saatavilla kondomeja, voi kaveritkin ottaa jos ei muuten kehtaa hommata. Se henkisen puolen sisäistäminen onkin sitten hankalampaa. Mun lapsuudenkodissa ei seksistä puhuttu, olen ottanut päinvastaisen linjan:wacky:.
Täällä toki vähän väliä on joku kiimanen hullu muna pitkällä/torttu levällään tuolla pihalla, se on aika hyvä aloitteen tekijä näille jutuille.
Too much informaation for you all? :troll:

Lambi :) Hyvä linja! Asioista pitää puhua, vaikka ne on vaikeita! Jos asia vaan lakaistaan maton alle, niin...

Meilläkään ei puhuttu näistä kotona, koska siihen maailmanaikaan sexi oli liian iso tabu.

Mun isä vaan sanoi, että hänellä on haulikko kaapissa ja ampuu sillä kaikkia sellaisia kolleja, jotka eivät ensin tule keskustelemaan hänen luoksensa, jos haluaa viedä hänen tyttären ulos treffeille!:laughing001

Tuo toimi varmasti:laughing002

Takaisin