Huoh, mikä päivä. Vatsa kipee ja sain kesken koulutuksen viestiä ip:stä, kun meidän jätkä
taas aloittanut nahistelun yhden toisen jätkän kans. Meidän poika siis normilasten
ip:ssä erityisenä. Joka ilta pidetään puhutteluja käyttäytymisestä ja aina lupaa
olla kiltisti. Tänään oli ollut ihan puremisepisodi, mut ei onneksi jäänyt jälkiä.
Kivaa tää 24/7 kasvatushomma.
Tää päivä oli ihan peestä. Eniten v******a kaikki -fiilis. Ehkä meille ei ole enää
tarkoitettu enempää lapsia, kun näissä nykyisissäkin on haasteita. En tiiä..
En enää oikeesti muista, mitä kaikkea tänään tapahtui. Jotain jäi varmasti kertomatta.
Menkkojen aikaan olen aina kireänä ja kaikki ottaa päähän. Onpa hyvä, että ne alkoi
näin ajoissa, niin ovat taas kohta ohi.
Pakko kertoa vielä yks episodi. Mä siis töissä vastaan fyke -varastojen hoitamisesta.
Kollega tuli sanoon viime viikolla, että niin, sä voisit tilata meille sellaiset labrajäte-
laatikot. Niitä saa varmaan jostain Riihimäeltä. Ja sit se häippäs paikalta. Okei, ai
jostain Riihimäeltä. Hmm. Jäin siihen seisoon suu auki, että niin mitä piti tehdä.
Oon kyselly tutuilta matemaattisten maikoilta ja ettinyt netistä, mut ei niitä hemmetin
laatikoita tunnu löytyvän. Meidän kunnassa toisella koululla on tällainen laatikko,
mut siellä ei tiedetty, mistä ja kuka on tilannut joskus vuonna nakki.
Yks päivä sit tuskailin kaasupolttimen suuttimen vaihdon kans, kun tää samainen
kollega lykkäs suuttimen käteen ja sanoi, että senkus vaihdat ja häippäsi taas.
No en mä saanut sitä perhanan suutinta irti edes siitä polttimesta, ähräsin yksin
varaston pimeydessä sen kanssa. Pyysin toisen kollegan apuun ja neljällä kädellä
saatiin se auki. Avauduin tälle kollegalle, että onpa kiva, kun en niitä typeriä laatikoi-
takaan löydä mistään. Saatiin hyvät naurut, että kun tää kommunikointi tän yhden
tyypin kans on niin huikeeta.
Kun saisin tän typerän viikon pois jaloista, voisin jatkaa laatikon metsästystä.
Siinä. Saa nauraa kaikin mokomin, niin minäkin teen