----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastavirran akka :) Isä olisi siis siinä tapauksessa kertonut pojalle myös ehkäisystä.

Haulikkoa hän tarvitsi aika harvoin, mutta kyllä se toimi sexivalistuksesta "ajatuksena", jos kollit pyörii nurkissa:laughing002

Heissan:greet025

Tietäiskö joku sanoa, että mikähän mua oikeesti vaivaa?:confused004

Vatsa on nyt taas siis ihan täysin vesikuralla. Oli eilenkin... Olo vaihtelee tavallisesta yrjöttävään.

Tänään oli aivan kamala päivä ihan koko ajan, jonkinlainen krapula, etoo ja öklöttää.

Lämpö 37.2c. Raju palelu- vilutus!:depressed:Umpijäässä.

Painajaisia viimeyöt.

Ruoka ei maistu, mutta kuitenkin se osittain maistuu..:dead:

Päätä särkee ja disperinin voimin oon töissä.

Alavatsaa poltellut ja outo olo yhä.

Pitääkö olla huolisssaan?
Olo on todella sairas:singing:

Dpo8

Vatsa on nyt taas siis ihan täysin vesikuralla. Oli eilenkin... Olo vaihtelee tavallisesta yrjöttävään.

Tänään oli aivan kamala päivä ihan koko ajan, jonkinlainen krapula, etoo ja öklöttää.

Painajaisia viimeyöt.

Dpo8
Koita sairaslomaa?

Punaviiniallergia ja niskat jumissa. Koeta konjakkia sormustimellinen ja isäntä hieromaan. Saattaa sitten olla väärä diagnoosikin.

Lämmöt viittaa keltarauhasen toimintaan. Mulla yleensä 37.5 tuolloin. Jospa olet raskaana.

Vastavirran akka :) Punkulla ei ole osuutta olotilaan:smiley-ashamed005
Konjakkia en ole koskaan maistanut, koska on niin pahaa:smiley-ashamed004

Reumalääkäri soitti ja sanoi, että ehdoton kielto yritykselle jos syö trexania. 2kk pitää olla lopetuksesta että voi taas yrittää.
Otti miehelle paljon kovemmin kuin kuvittelin. Nyt ei halua aloittaa.
On tottakai vaikea asia. Mutta ensinnäkään me ei tiedetä sopiiko se.
Itse olen ollut hormonaalista ehkäisyä vastaan.
Kumit vaihtoehto. Itse melkein ajattelen että kokeilee ja jos ei sovi niin voidaan palata vielä yritykseen. Jos ei niin sitten ollaan tyytyväisiä tähän tilanteeseen. Kun ei olla lapsettomia.
Täytyy vielä huomenna puhua asiasta kunnolla. Outoa että Tayssin sivuilla lukee että miesten ei tarvitse tauottaa Trexania.

Trexan on kamala lääke.. Piikki hieman parempi kun tabletit. Lopetin 1.5vuotta sitten ja suoraan sanoen ei ole olo pahentunut. Tsempit myös miehelle. Reuma ottaa myös psyyken päälle.. Joudut koville WM sinäkin.

Siis tulipa masis viesti vaikka piti olla vaan tsemppaava. Itsellä meinasi alussa lipsua masennuksen puolelle kunnes hyväksyin että kipu jollain tasolla.on vaan jatkossa osa mun elämää.

Painajaisia viimeyöt.

Dpo8
Oireiden perusteella kuulostaa ihan samalta, mitä täällä maanantaina - paitsi että silloin vasta kp 12.

Etova olo jatkuu edelleen ja olo on aika voimaton. Ruoka ei maistu vieläkään.

Päiväkodilla oli aamulla ryhmän oveen ilmaantunut lappu: ripuli- ja oksennustautia.

Toivotaan, että sinulla oireiden taustalla muutakin - alkavan taimenen kasvatus! :cheers

Huoh, mikä päivä. Vatsa kipee ja sain kesken koulutuksen viestiä ip:stä, kun meidän jätkä
taas aloittanut nahistelun yhden toisen jätkän kans. Meidän poika siis normilasten
ip:ssä erityisenä. Joka ilta pidetään puhutteluja käyttäytymisestä ja aina lupaa
olla kiltisti. Tänään oli ollut ihan puremisepisodi, mut ei onneksi jäänyt jälkiä.
Kivaa tää 24/7 kasvatushomma.

Tää päivä oli ihan peestä. Eniten v******a kaikki -fiilis. Ehkä meille ei ole enää
tarkoitettu enempää lapsia, kun näissä nykyisissäkin on haasteita. En tiiä..

En enää oikeesti muista, mitä kaikkea tänään tapahtui. Jotain jäi varmasti kertomatta.

Menkkojen aikaan olen aina kireänä ja kaikki ottaa päähän. Onpa hyvä, että ne alkoi
näin ajoissa, niin ovat taas kohta ohi. :shifty:

Pakko kertoa vielä yks episodi. Mä siis töissä vastaan fyke -varastojen hoitamisesta.
Kollega tuli sanoon viime viikolla, että niin, sä voisit tilata meille sellaiset labrajäte-
laatikot. Niitä saa varmaan jostain Riihimäeltä. Ja sit se häippäs paikalta. Okei, ai
jostain Riihimäeltä. Hmm. Jäin siihen seisoon suu auki, että niin mitä piti tehdä.
Oon kyselly tutuilta matemaattisten maikoilta ja ettinyt netistä, mut ei niitä hemmetin
laatikoita tunnu löytyvän. Meidän kunnassa toisella koululla on tällainen laatikko,
mut siellä ei tiedetty, mistä ja kuka on tilannut joskus vuonna nakki. :meh:

Yks päivä sit tuskailin kaasupolttimen suuttimen vaihdon kans, kun tää samainen
kollega lykkäs suuttimen käteen ja sanoi, että senkus vaihdat ja häippäsi taas.
No en mä saanut sitä perhanan suutinta irti edes siitä polttimesta, ähräsin yksin
varaston pimeydessä sen kanssa. Pyysin toisen kollegan apuun ja neljällä kädellä
saatiin se auki. Avauduin tälle kollegalle, että onpa kiva, kun en niitä typeriä laatikoi-
takaan löydä mistään. Saatiin hyvät naurut, että kun tää kommunikointi tän yhden
tyypin kans on niin huikeeta.

Kun saisin tän typerän viikon pois jaloista, voisin jatkaa laatikon metsästystä.

Siinä. Saa nauraa kaikin mokomin, niin minäkin teen :laughing025

Huoh, mikä päivä. Vatsa kipee ja sain kesken koulutuksen viestiä ip:stä, kun meidän jätkä
taas aloittanut nahistelun yhden toisen jätkän kans. Meidän poika siis normilasten
ip:ssä erityisenä. Joka ilta pidetään puhutteluja käyttäytymisestä ja aina lupaa
olla kiltisti. Tänään oli ollut ihan puremisepisodi, mut ei onneksi jäänyt jälkiä.
Kivaa tää 24/7 kasvatushomma.

Tää päivä oli ihan peestä. Eniten v******a kaikki -fiilis. Ehkä meille ei ole enää
tarkoitettu enempää lapsia, kun näissä nykyisissäkin on haasteita. En tiiä..

En enää oikeesti muista, mitä kaikkea tänään tapahtui. Jotain jäi varmasti kertomatta.

Menkkojen aikaan olen aina kireänä ja kaikki ottaa päähän. Onpa hyvä, että ne alkoi
näin ajoissa, niin ovat taas kohta ohi. :shifty:

Pakko kertoa vielä yks episodi. Mä siis töissä vastaan fyke -varastojen hoitamisesta.
Kollega tuli sanoon viime viikolla, että niin, sä voisit tilata meille sellaiset labrajäte-
laatikot. Niitä saa varmaan jostain Riihimäeltä. Ja sit se häippäs paikalta. Okei, ai
jostain Riihimäeltä. Hmm. Jäin siihen seisoon suu auki, että niin mitä piti tehdä.
Oon kyselly tutuilta matemaattisten maikoilta ja ettinyt netistä, mut ei niitä hemmetin
laatikoita tunnu löytyvän. Meidän kunnassa toisella koululla on tällainen laatikko,
mut siellä ei tiedetty, mistä ja kuka on tilannut joskus vuonna nakki. :meh:

Yks päivä sit tuskailin kaasupolttimen suuttimen vaihdon kans, kun tää samainen
kollega lykkäs suuttimen käteen ja sanoi, että senkus vaihdat ja häippäsi taas.
No en mä saanut sitä perhanan suutinta irti edes siitä polttimesta, ähräsin yksin
varaston pimeydessä sen kanssa. Pyysin toisen kollegan apuun ja neljällä kädellä
saatiin se auki. Avauduin tälle kollegalle, että onpa kiva, kun en niitä typeriä laatikoi-
takaan löydä mistään. Saatiin hyvät naurut, että kun tää kommunikointi tän yhden
tyypin kans on niin huikeeta.

Kun saisin tän typerän viikon pois jaloista, voisin jatkaa laatikon metsästystä.

Siinä. Saa nauraa kaikin mokomin, niin minäkin teen :laughing025

Kommentoin nyt ulkopuolelta tuohon labrajäte asiaan. Riihimäellä on Fortum (entinen Ekokem) joka käsittelee jätteitä. Sieltä voi varmaan tilata myös niitä jäteastoita.:)

Nythän tämä valkeni mullekin. Isä yrittää myös valistusta kissoilla. Isäntä ei ole halunnut vielä leikkuuttaa tyttöjä, että tulis pentuja. Joista sais sitten ylipuhuttua kotiinkin. Olen antanut hänen elää toivossa, mutta ei täällä ole kolleja. Meille ei tosiaankaan tule kissanpentuja. Kiäh kiäh. Kohta huomaa sen itsekin.

Vastavirran akka :) Kollit juoksee 30km säteellä, että voi hyvimkin olla kohta pentuja:laughing002

Takaisin