----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uuh, viikonlopun reissut tehty :wtf:
Raskasta reissata kaks päivää peräkkäin. No, ens pe käyn syömässä paikallisen mammapiirin kans ja muuten vkonloppu vapaa.

Marrasvauvat on ihania :love7, nimim. Esikoinen syntyi marraskuun lopussa :Heartpink

Lambi mitäs keinoja sulla oli käytössä? Muutitko jotain tähän kiertoon? Kerro heti :p
Hahaa!
Kaksi asiaa: sokerilakko (paino putosi pari kiloa sen myötä ja tuli syötyä ruokaa)
Ja:
Mä luovutin. Noin niinkun oireiden kyttäämisen ja testaamisen. Sovittiin ukon kanssa että kesään asti koitetaan, sitten täytyy miettiä muita kuvioita(mun työ lähinnä) . Että tulee siihen mennessä jos on tarkoitus. Mulle iski jokin rauha asiassa. Katsoin kyllä ettei ihan misstattu hedelmällisiä päiviä, muttei mitenkään jyystetty hampaat veressä.

Greippimehua oon juonut kokoajan ja foolihappoa.
Auringolla uskon kans olevan näppinsä pelissä. Kyllä tuolla ulkona jo tuntee nauttivansa taas elämästä kun ei ole pimeää. Ehkä keho sen myötä on myötämielisempi?

Millä lailla vaativia? Vilkkaampia? Telovat itseään ja saa olla huolissaan mitä sattuu seuraavaksi?
No joo, kyllä se sellainen pikkupojat vilkkaus, kovaääninen leikki ja armoton mekastus pitkin päivää on uuvuttavempaa kun pikkutyttöjen hillitympi hösääminen.
Meillä pojat huutaa leikkiään, se on jotenkin osa sitä "Aaaargh mä nappaan sut" elämäntyyliä. Ne myös es hakkaa toisiaan herkästi. Samalla ne on toki intensiivisen hurmaaviakin. Ja meidän kolme poikaa on kaikki ihan eri luonteisia. Mekastus on silti ollut yhteinen tekijä.
Tytöt on meillä olleet harkitsevampia ja hillitympiä. Pienenä sellasia superhelppoja neitosia.
Ehkä jossain toisinpäin??

Ja mä en osaa pelätä lasten telomisia, multa puuttuu sellanen kauhunappi:p.. Harvoin ne monta kertaa teloo samaan paikkaan..

Kyllä tytöissä on myös niitä vauhdikkaita meuhkaajia ja pojissa rauhallisempia menijöitä. Meillä tämä poika on rauhallisin, tytöt pitivät meteliä eivätkä pysähtyneet koskaan.

Meidän suvussa on kyllä tytöt olleet niitä temperamenttisia kyseenalaistajia, ja pojat ehkä turhankin pehmeitä ja rauhallisia. Mietin aina välillä, miten saisin opetettua esikoisesta jämäkämmän, etteivät muut kävele hänen ylitseen elämässä.

:greet025 Alavatsa yhä kramppaa ja puristelee...

Yllättäin tuli tiukka nipistys alavatsalle/kohtuun, ihan kuin joku ois puraissut, tai laittanut jonkun piikin sisuksiin:laughing021

Piti ihan ponkaista sohvalta ylös, kun persukseen sattui.

No, nipistys ei kestänyt kauaa, mutta edelleen alavatsa kramppaa, vihloo ja kuplii (ei ilmavaivoja:laughing002).

Tänään myös alkanut närästys ja rinnat turvonneet melkein tupla kokoisiksi:wideyed:

Vähän erilaisempi kierto tällä kertaa:angelic:

Dpo 6

Last edited by a moderator:
Marrasvauvat on ihania :love7,
nimim. Esikoinen syntyi marraskuun lopussa :Heartpink

Helena80 :) Jospa tuo sinulla uusiutuu, sillä voit nyt olla raskaana:joyful:

Tein mielenkiinnosta laskettuaika laskurilla laskelman ja jos nyt olisin raskaana, niin la ois 26.11. Että marraskuulle vielä ehtii :)

Ei uutta raportoitavaa aamusta, hailuraa näyttää. Jäämme odottamaan jatkoa..
Ties vaikka tästä "pääsisi" vielä jouluvauvaa yrittämään :meh:

Ei uutta raportoitavaa aamusta, hailuraa näyttää. Jäämme odottamaan jatkoa..
Ties vaikka tästä "pääsisi" vielä jouluvauvaa yrittämään :meh:
Pistät nämä ja pari seuraavaa riviin, hailuran vahvistuminen toivottavasti näkyy! Voin kaivaa jostain luurin syövereistä mun viikon testit vuoden takaa malliksi. Niitä tuli tehtyä *krhm* muutama, koska opin vasta myöhemmin että OneStep vahvistuu tosi hitaasti vaikka hcg huitelee jo vaikka missä.

Pistät nämä ja pari seuraavaa riviin, hailuran vahvistuminen toivottavasti näkyy! Voin kaivaa jostain luurin syövereistä mun viikon testit vuoden takaa malliksi. Niitä tuli tehtyä *krhm* muutama, koska opin vasta myöhemmin että OneStep vahvistuu tosi hitaasti vaikka hcg huitelee jo vaikka missä.
Tää luo kyllä vähän toivoa :shy:, kiitos vaan!

Luulen että koitan hommata jonkun toisen testin jonkun päivän päästä. Nyt täytyy vaan kestää tätä epätietoisuutta. Itsepä tähän toivoin pääseväni.. :troll:

Tsemppiä kaikille :Heartred:Heartred:Heartred

Takaisin