Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kevättä odotellaan. Minä seuraavaksi piinailen jouluvauvaa. Kelpaisi mainiosti.
Koskas testailut alkavat?
Hahaa!Lambi mitäs keinoja sulla oli käytössä? Muutitko jotain tähän kiertoon? Kerro heti
No joo, kyllä se sellainen pikkupojat vilkkaus, kovaääninen leikki ja armoton mekastus pitkin päivää on uuvuttavempaa kun pikkutyttöjen hillitympi hösääminen.Millä lailla vaativia? Vilkkaampia? Telovat itseään ja saa olla huolissaan mitä sattuu seuraavaksi?
Toki kunnon Sissi jyystäisi veret ikenistä valuen, mutta jotta nyt vaikka rautapuoli pysyisi kunnossa niin kannattaa välttää moista ylisuorittamista.Etenkin, ettei jyystöä hampaat veressä. Kiitti vinkistä.
Marrasvauvat on ihania ,
nimim. Esikoinen syntyi marraskuun lopussa
Pistät nämä ja pari seuraavaa riviin, hailuran vahvistuminen toivottavasti näkyy! Voin kaivaa jostain luurin syövereistä mun viikon testit vuoden takaa malliksi. Niitä tuli tehtyä *krhm* muutama, koska opin vasta myöhemmin että OneStep vahvistuu tosi hitaasti vaikka hcg huitelee jo vaikka missä.Ei uutta raportoitavaa aamusta, hailuraa näyttää. Jäämme odottamaan jatkoa..
Ties vaikka tästä "pääsisi" vielä jouluvauvaa yrittämään
Tää luo kyllä vähän toivoa , kiitos vaan!Pistät nämä ja pari seuraavaa riviin, hailuran vahvistuminen toivottavasti näkyy! Voin kaivaa jostain luurin syövereistä mun viikon testit vuoden takaa malliksi. Niitä tuli tehtyä *krhm* muutama, koska opin vasta myöhemmin että OneStep vahvistuu tosi hitaasti vaikka hcg huitelee jo vaikka missä.
Nppasitko noroplussan?Krapulan keskellä...
Aamupala jäi....
Dpo 6