----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä haaveilen sellaisesta synnytyksestä, jossa ei tarvitse paskoa pää pöntössä. :troll:

Esikoisen synnytyksessä en oksentanut kertaakaan (tätä ihmettelin, koska yleensä reagoin kipuun oksentamalla), paskaa sitten tulikin, tosin ei tullut pönttöön sekään. Oli muuten todella nolottavaa, kun ensin ei ollut hätä, ja sitten kun se hätä tuli, ei uskaltanut enää pönttöön tehdä, kun tuntui, että vauva syntyy samalla pönttöön. Olisi varmaan syntynytkin.

:greet025 täällä mies antoi yllättäin raskaustestin käteen, mitä kummaa:smiley-ashamed004 :happy093

Ei ole koskaan niitä antanut, tutkinut viivoja kylläkin:p

Ihan vielä en testaa.....alavatsaa puristelee kyllä ihan kiitettävästi ja taas ikenet on turvoksissa:angelic:
Dpo5

Minä haaveilen sellaisesta synnytyksestä, jossa ei tarvitse paskoa pää pöntössä. :troll:

Esikoisen synnytyksessä en oksentanut kertaakaan (tätä ihmettelin, koska yleensä reagoin kipuun oksentamalla), paskaa sitten tulikin, tosin ei tullut pönttöön sekään. Oli muuten todella nolottavaa, kun ensin ei ollut hätä, ja sitten kun se hätä tuli, ei uskaltanut enää pönttöön tehdä, kun tuntui, että vauva syntyy samalla pönttöön. Olisi varmaan syntynytkin.
Joo ei sitä varmaan kovin usein tarvitse pää pöntössä synnyttääkään - pönttöön synnyttäminen tosin vois olla ihan jees! Toki se pitäis lapsi kopata ennen molskahdusta. Vähän niinkun synnytysjakkara, vähempi siivottavaa vaan..
Eihän siinä oikeestaan ole mitään väliä mitä eritteitä synnytyksessä roiskii, kunhan se vauva tulee elävänä ulos.

Lambi :)

Kyllä tuo sinun plussa villitsee täällä kaikki muutkin!!!:smiley-angelic003

Toivotaan, että viiva vahvistuu ja kyytiläinen on matkassa pysyvästi:Heartpink

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Hauskat jutut täällä :grin

Mulla menkkamaiset kivut jatkuu sekä paineen tunne alavatsassa.
Hiukan myös palelee. Testasin aamulla, kun en malttanut olla
testaamatta ja negahan se oli. Sunnuntaista siis olisi kuusi päivää
menkkoihin ja aika säännölliset mulla aina olleet. Mut taidan taas
vaan kuvitella nää oireet, kuten aiemminkin ja pettymys valtaa
mielen pian kuitenkin.

Ihan täys nega, onestep 10 ja apteekin oma 25.
Että tohon omaan surulliseen onesteppiin verrattuna Lambin plussa on todella selkeä.

Alkiopäivä 13, pp 9. Eiköhän tää homma tältä erää ala kohta oleen selvä. :sad010

Rauha80, on varmaan liian aikaista testailla joo. Katotaan, kauanko
maltan oottaa :grin seuraavaan testiin.

Tänään Turkuun, lähtö jo aamusta. Lasersotaa luvassa, kerran olen sitä
kokeillut.

Mitä te muuten harrastatte? Mä käyn joogassa, zumbassa, pilateksessa
sekä lenkillä ja neulon, kun ehdin. Sudokut on myös kivoja ja scifi -sarjat.
Nyt istun iltaisin katselemassa Babylon 5 ja sit aina perjantaisin tulee
Star trek Discoveryn uusi jakso :)

Ihan täys nega, onestep 10 ja apteekin oma 25.
Että tohon omaan surulliseen onesteppiin verrattuna Lambin plussa on todella selkeä.

Alkiopäivä 13, pp 9. Eiköhän tää homma tältä erää ala kohta oleen selvä. :sad010
Ei luovuteta vielä! Loppuviikosta vasta klinikan testauspäivä eikö?
Miten lääkitys siellä nyt menee? Siis syötkö jotain raskautta tukevaa(?)?
Voimistushalit sinne:smiley-angelic003

Lambin aamutesti? Entäs Hippusen?
Oliko muita?
Mä testaan vasta ens viikolla uudelleen jos yhä syytä.
Täällä viimeinen vielä oksensi yöllä (unohdin ton 7 vuotiaan laskuista.. :p) ei ollut aamulla Tiristettävää..

Minulla on aina hoitokierroissa ollut tapana testata joka päivä, jotta voin verrata mahdollista muutosta ja näen ihan alkuun miltä nega näyttää, ja osaan sen perusteella tietää kun tikuissa alkaa näkyä eroa. :grin
Luomunahan en tule raskaaksi, joten luomukiertoja on ihan turha ollut testatakaan, siksi hoitokierroissa olen hyvillä mielin käyttänyt läjäpäin tikkuja. Eikä ole tarvinnut miettiä, testaanko vai en, kun joka päivä olen joka tapauksessa testannut. :laughing021

Takaisin