----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi, itse en testannut ahkerasti, mutta paljon vaikeampi on seurata tästä sivusta. Olisi niiiiin kiva tiirailla plussatikkuja päivittäin.

Eipä ne tikut mitään ratkaise kuitenkaan. Ihan liian monta viikkoa ja kuukautta jännättävänä lopputulosta kuitenkin(I hope). Paras vaan kasvattaa hermoa jo nyt. :grin
Tuo on kyllä täysin totta. Minullakin se suurempi jännitys alkoi vasta plussatikusta, mutta näin äkkiä tuokin jännitys jo unohtui. Toivottavasti teillä tulee hyvä lopputulos!

Ei luovuteta vielä! Loppuviikosta vasta klinikan testauspäivä eikö?
Miten lääkitys siellä nyt menee? Siis syötkö jotain raskautta tukevaa(?)?
Voimistushalit sinne:smiley-angelic003

Kiitos tsempeistä kaikille. Loppuviikosta tosiaan vasta virallinen testipäivä, mutta aika epätodennäköiseltä alkas vaikuttaa, että ihan blanko testit siihen mennessä muuttuisivat plussaksi.

Tukilääkityksenä estradot-laastarit x 2, sekä Lugesteron 2 x 200 mg 2 x vrk. Lisäravinteina vahva foolihappo, Donaferty ( just vaihtui inocapsiin), mamavitsku, rauta + C.

Se tässä tuntuu erityisen irvokkaalta, että rinnoissa ja kohdussa on edelleen tuntemuksia.

Melko julmaa ”leikkiä” jos nää ”oireet” on vaan jotain huijausta. Jotenkin oisin ajatellut, että lääkkeellisessä kierrossa ei tulis mitään pms tai muita oireita, jos raskaus ei ala. Eikö tukilääkkeet nimenomaan pidä hormoonitason tasaisena, kun oma hormonitoiminta on lepotilassa? Estradolia oli menny jo kuukausi ja lugejakin yli viikko, siinä vaiheessa kun nää ”oireet” alkoi. Eli ei luulis niistäkään johtuvan.

Se tässä tuntuu erityisen irvokkaalta, että rinnoissa ja kohdussa on edelleen tuntemuksia.

Melko julmaa ”leikkiä” jos nää ”oireet” on vaan jotain huijausta. Jotenkin oisin ajatellut, että lääkkeellisessä kierrossa ei tulis mitään pms tai muita oireita, jos raskaus ei ala. Eikö tukilääkkeet nimenomaan pidä hormoonitason tasaisena, kun oma hormonitoiminta on lepotilassa? Estradolia oli menny jo kuukausi ja lugejakin yli viikko, siinä vaiheessa kun nää ”oireet” alkoi. Eli ei luulis niistäkään johtuvan.
Minulla lääkkeellisessä kierrossa raskausoireet alkoivat hitusen ennen alkionsiirtoa, joten tulkitsin niiden johtuvan tukilääkityksestä, koska raskaana en siinä vaiheessa varmasti ollut. Eli kyllä oireet voivat johtua lääkityksestäkin, valitettavasti.

Kiitos vaan kaikille mukaneläjille.

Mulla on nyt hyvä fiilis prossakerholaisten puolesta, suosittelen kovasti aurinkoa ja raitista siitepölyilmaa kaikille! Auringon valolla on takuulla hurjasti merkitystä hormonitasoihin! Priima ajat siis edessä.
Pihalle vaan lärvi kohti taivasta, jää monta stressinaihettakin samalle reissulle. :Heartred

Minulla lääkkeellisessä kierrossa raskausoireet alkoivat hitusen ennen alkionsiirtoa, joten tulkitsin niiden johtuvan tukilääkityksestä, koska raskaana en siinä vaiheessa varmasti ollut. Eli kyllä oireet voivat johtua lääkityksestäkin, valitettavasti.

Ymmärrän kyllä, että voi johtua lääkityksestä, mutta tuntuu, että olisi siinä tapauksessa pitänyt alkaa jo aikaisemmin, eikä vasta yli viikon kuluttua lääkityksen alkamisesta. Mut joo, kaipa näissä on ihan kaikki mahdollista.

Minulla on yleensä ollut se kokemus, että haittavaikutukset tulevat nimenomaan useiden päivien viiveellä, ja lähtevät poiskin vasta usean päivän kuluttua lääkkeen lopettamisesta. Toki jostain rokotuksesta tulee kipeä patti lihakseen saman tien ja jarrupiikin pistämiskohta kutisi tunnin ajan pistämisestä, mutta kun esim. antibiooteista minä ja lapsi olemme saaneet haittavaikutuksia, tuli lapselle ne 8 päivän kuluttua kuurin aloituksesta, ja minulle 5 päivän kuluttua.

Lääkkeellisessä kierrossa nuo selkeästi normaalista poikkeavat oireet alkoivat pari päivää ennen alkionsiirtoa, eli noin 4 päivää Lutinuksen aloituksen jälkeen ja ties kuinka monta päivää Progynovan aloituksen jälkeen. Sitä en tiedä, kummasta oireet johtuivat.

Minulla ei tullut IVF:ssä mitään oireita lääkityksestä, muuten kuin tuo pistopaikan kutina jarrupiikistä, joten siksi olin ällistynyt kun lääkkeellisessä kierrossa oireita tulikin.

Minulla ei tullut IVF:ssä mitään oireita lääkityksestä, muuten kuin tuo pistopaikan kutina jarrupiikistä, joten siksi olin ällistynyt kun lääkkeellisessä kierrossa oireita tulikin.

Mulla sama. Tuoresiirrossa ei ollut loppukierrossa yhtään mitään oireita. Punktioturvotuskin jo helpotti.

Mä oon itse ollut hirviöteini sieltä 13v. En osaa kuvitella että suhde omaan teinityttöön menisi niin hankalaksi. :p hehe, kannattaa sanoa näin etukäteen, yläaste edessä.

Täytyy kyllä sanoa että kyllä pikkupojat on vaativia pikkutyttöihin verrattuna. Ja sitten osat vaihtuu:grin. Todennäköisesti..

Millä lailla vaativia? Vilkkaampia? Telovat itseään ja saa olla huolissaan mitä sattuu seuraavaksi?

suosittelen kovasti aurinkoa ja raitista siitepölyilmaa kaikille! Auringon valolla on takuulla hurjasti merkitystä hormonitasoihin! Priima ajat siis edessä.
Pihalle vaan lärvi kohti taivasta, jää monta stressinaihettakin samalle reissulle. :Heartred

Lambi :) Joko siitepölyä on liikkeellä...

Aurinkoa ainakin alkaa näkyä, kohta kevät kunnolla koittaa:p

Marrasvauvaan on kait kaikilla meillä kerholaisilla vielä mahikset :) Haluan Marrasvauvan...haluan!!:laughing002

Lambi, aamulla tihristellään sinun leffaviivoja r-testissä...Marrasvauvan viivoja:joyful:

Takaisin