----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo en lähtis Lambille ryttyilemään. Sillä on kuitenkin aina kirves takataskussa. On se Dragon.

Vastavirran akka :)
Ei oikein uskalla ottaa kantaa...tuo Lambin Dragon tarvittaisiin esim. meille töihin edes hetkeksi, joka potkisi pahan tuotepäällikön nurkkaan tai ulos. Vähintään sais sen pyytämään anteeksi ja korjaamaan käytöstä:joyful:

Lambi myös ottais vaikka esimiehen hanskat käteen ja palkkais heti lisäapuja, sekä lisäväkeä.

Mun dragon ei riitä, eikä ole valtuuksia, joten pakko tehdä asiat eritavalla....

Vastavirran akka, oot aika hyvin kärryillä:p
Kiitokset näkemyksestä ja ajatuksista!!:joyful:
Oot erilainen Dragon!!:p
Kivaa :smiley-angelic003

Täällä dpo7. Saa nähdä koska hätähousu testaa :-D
Vielä koitan olla tuhlaamatta. Mun varsinkaan ei kannata ennen dpo 10 edes kokeilla. Sen verta hitaasti nousee hormonit.

Meillä on suunnitelmat Tayssin kanssa että ensi loka-marraskuun tienoilla pistetään piuhat poikki ja tehdään kohdunlämpöhoito. Tuo hoito runsaiden menkkojen takia.
Ja kun se tehdään niin ei missään nimessä enää saa raskautua niin siksi steri myös.
Siihen asti on aikaa raskautua.
Oon edelleen itsekin sitä mieltä, että silloin on jo aika luovuttaa.
Sit oon syönyt primoja vuoden ja ne oli viimeinen oljenkorsi mun kohdalla.

Plussaonnea kaikille! Ja munarikasta aikaa heille joilla ovis ajankohtainen :-D

Kp - 1 :chicken: kp 28/28 - ja työmatkalla.

Ihmettelinkin jo aamulla, että miten yhtäkkiä olo taas helpotti - pms-oireet muistuttavat nykyään minulla alkuraskauden oireita ja häviävät saman tien, kun vuoto alkaa.

Kierto on ainakin säännöllinen. Klinikalla minulle sanottiin muutama vuosi sitten, että säännöllinen kierto on merkki siitä, että ovulaatio tapahtuu. Elän ainakin siinä toivossa.

Ikää on kertynyt täälläkin riittävästi, mutta näillä mennään :happy093

Luulen, että kun Lambilla on pms se hoitaa nuo asiat hyvin kädenkäänteessä. Silleen halki poikki ja pinoon.

Ehkä sinunkin sisäinen Dragoni pian löytyy. Oma Dragoni on kokooni nähden liian iso.

Vastavirran akka :) Oma dragon on nyt tyystin kadonnut maailman pyörteisiin...

Tuhkasta ehkä nousee uusi.

Jospa se vielä nousee, kun tänään vihjattiin organisaatiomuutoksesta:joyful:

Luulen, että kun Lambilla on pms se hoitaa nuo asiat hyvin kädenkäänteessä. Silleen halki poikki ja pinoon.

Ehkä sinunkin sisäinen Dragoni pian löytyy. Oma Dragoni on kokooni nähden liian iso.
Pitäis ehkä perustaa sellanen PahaMuijaSuojelee (toimii ainakin viitenä päivänä kk) - firma. Ne päivät oliskin kiva tehdä raivona duunia kaikkia idiootteja irtisanoessa, loppupäivät kuukaudesta vois vaikka leipoa pullaa :shy:.. (oikeesti oon liian välinpitämätön puuttumaan toisten tilanteisiin :facepalm:
, en myöskään huomaa mitään ympärillä tapahtuvaa-syljen kyllä tulta kun omalle kohdalle osuu.. )
Plussia kaikille:Heartred

Vastavirran akka :) Oma dragon on nyt tyystin kadonnut maailman pyörteisiin...

Tuhkasta ehkä nousee uusi.

Jospa se vielä nousee, kun tänään vihjattiin organisaatiomuutoksesta:joyful:
No hyvä se oli kuitenkin koittaa:shy:! Mä oon myös koittanut olla kiltti joskus..hetken voi jotain feikata, mutta aika nopeasti puskee oma luonto esiin.
Tsemppiä sulle karmeaan työtilanteeseen!

Tähti, sellainen 28-31 päivää mun kierto. Aina, kun aloitetaan yritys, niin menkat lähtee aikaistumaan päivällä parilla. Syksyllä alkoi säännöllisesti, mut nyt on aikaistunut yhteensä kolmella päivällä. Ennen lapsia mun menkat oli lähes aina monta päivää myöhässä.

Ootko käynyt koskaan kohdun tähystyksessä? Myös polyypit runsastavat vuotoja eivätkä aina näy ultralla. Kyllä mielummin teille vauvan toivoisin, kun steriä. Plussaonnea.

Ei ole koskaan tehty. Ainut mitä suostuvat tekemään on ultra joskus.
Minusta johonkin yritys pitää lopettaa. Varsinkin kun kyse ei ensimmäisestä. Minusta 4v. riittää jos ei siihen mennessä ole raskaus alkanut ja jatkanut :-)
Mulla se raskautuminen ei niin ongelma. Joku vain tekee sen etteivät jatku. Ja se syy tuskin selviää.

Toivon että teillekin vielä pieni suodaan :-)

Meillä siirretään Pe pakkasesta kaksi kolmepäiväistä. Mieliala ja ajatukset seilaa. Jotenkin pitäisi psyykata itsensä positiiviselle mielelle.

Tsemppiä kaikille!
Huh, onhan piinaavat ajat tulossa!
Miten teillä päädyttiin kahden siirtoon? Kuulostaa ihan erityisen jännittävältä:nailbiting:!

Kaikki peukut siirtojen onnistumiselle:smiley-bounce013
Iloitaan hetki kerrallaan!

Meillä siirretään Pe pakkasesta kaksi kolmepäiväistä. Mieliala ja ajatukset seilaa. Jotenkin pitäisi psyykata itsensä positiiviselle mielelle.

Tsemppiä kaikille!

Hippunen77 :) Parasta onnea siirtoon!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Psyykkaa kaikilla tavoin!!:cheers
Älä lue/kuuntele mitään negatiivista ja olet kotona rauhassa ilman häiriötä. Teet kaikkea kivaa ja mukavaa.
Sen aion myös tehdä, jos sinne asti päästään:wink

Suuret tsempit!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

No hyvä se oli kuitenkin koittaa:shy:! Mä oon myös koittanut olla kiltti joskus..hetken voi jotain feikata, mutta aika nopeasti puskee oma luonto esiin.
Tsemppiä sulle karmeaan työtilanteeseen!

Lambi :) Onneksi joku pystyy ja osaa! Saat olla todella onnellinen asiasta!:p

Harvalla on noin vahva tahto ja luonteenlujuus, kuin siellä sinulla...hurjaa!!:joyful:

Huh, onhan piinaavat ajat tulossa!
Miten teillä päädyttiin kahden siirtoon? Kuulostaa ihan erityisen jännittävältä:nailbiting:!!

Kiitos kannustuksesta! :rolleyes:

Lääkärin kanssa yhteistuumin päädyimme kahden siirtoon, vähän suuremmat mahdollisuudet, että jotain tulosta voisi tulla. Ihan siis siksi, että tiedetään, että tässä iässä suurin osa alkioista on kelvottomia. Jos näistä kahdesta nyt sattuisi jompi kumpi olemaan kelvollinen. Kaksosraskaus on kuulemma hyvin epätodennäköinen, n 10% luokkaa.

Muakin rupeaa jo jännittämään sun puolesta Hippunen :D
Toivotaan ja hoidellaan kaikki planeetat ja tähtisumut oikeille raiteilleen että onnistuisi!

Takaisin