----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luomusti melko tarkka 14vrk ja useampi päivä tiputtelua, nyt lugejen kanssa 14-17vrk eikä tiputtelua, siksi tuo eilinen "verihyytymälima" oli vähän outoa, mutta olen huomanut että en ylläty enää mistään... mikään outokaan oire ei ole merkinnyt tärppiä.

Hannuli77 :) Koska olet viimeksi käynyt gynellä?

Tsemppiä sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers

On tosi kumma miten usein unohtuu että pientenkin muutosten onnistuminen tai epäonnistuminen riippuu aina siitä, miten hyvin henkilökunta saadaan mukaan ja sitoutettua niihin; viestinnällä ja läpinäkyvyydellä on tässä valtavan iso rooli. Uudet linjaukset pitää perustella ja "myydä" firman sisällä ihan samalla tavalla kuin tuotteet ja palvelut ulkoisille asiakkaille.

Jos työntekijän "asiakaskokemus" alkaa kärsiä (niinkuin Tähdellä) kun töitään ei voi enää tehdä kunnolla, alkaa motivaatio laskemaan ja lopulta firma saa pitää tunkkinsa.

Motto78 :) Tähän varmasti on kompastuttu, koska kukaan ei kerro koskaan mitä tapahtuu...
Asioita vaan tapahtuu ja sitten yllätys, kaikki ei olekkaan mukana.

Jatkuva arvuuttelu on kurjaa ja tieto kulkee kahvipöydässä tai käytävällä.
Meillä tj:n tapa on olla kertomatta mitään ja toimia seläntakana.

Tämän päivän fiiliksiä sen enempää miettimättä, mutta pelko, huoli ja epätietoisuus on vallitseva tila kaikilla jäljellä olevilla :sad015

Jopa paha tuotepäällikkökin valitti, ettei saa enää nukuttua, oli sairaslomalla töissä puimassa tilanteita.

Huusi kyllä kerran mullekkin ja soitti suoraan omistajalle ja valitti sitä, että teen näin pahassa tilanteessa lyhennettyä työpäivää hoitovapaalla. Sen takia mut pitäis potkia ulos, tai antaa varoitus! Että silleen...:angelic:

Heissan!:greet025

Koskas Lambi meinaa testata?

Entä Vastavirran akka?

Missä Hippunen77 menee?

Kyllä näitä onnistumisia tapahtuu, sain eilen kuulla plussa uutisia kaverilta, joka on karvaa vaille 40v. Toki lapsi on sitten jo hänelle kuudes....luomuja kaikki.

Suurta plussapuhuria tänne!!:happy093.
Puuhh....:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016

:greet025
Helena80 :) Milloin sinä testaat?

Tehän aloititte yrityksen jo tammikuussa....millä kierronpäivillä menet?

Huusi kyllä kerran mullekkin ja soitti suoraan omistajalle ja valitti sitä, että teen näin pahassa tilanteessa lyhennettyä työpäivää hoitovapaalla. Sen takia mut pitäis potkia ulos, tai antaa varoitus! Että silleen...:angelic:
Ilmianto työnantajalle asiattomasta käytöksestä. Ammattiliittoonkin kannattaisi ottaa yhteyttä, jos työnantaja ei saa asiatonta käytöstä loppumaan.

Ens viikkoon menee testailut. Vasta viikonloppuna oli ovis. Tää on tylsä vaihe, kun aika junnaa. Plussaa kaikille. Entäs sinun ovis? Onko lähellä?

Vastavirran akka :)
Kp7 ja viimeinen Letro tänään.

Siittä lähtee aina nopeasti tapahtumaan ja inssin varaan ensi tiistaiksi.

Jospa molemmilla ois nyt se SE muna!!:happy::cheers:cheers:cheers:cheers

Tässä kierrossa käytössä nyt kaikki mahdolliset munanparannus aineet:joyful:

Ilmianto työnantajalle asiattomasta käytöksestä. Ammattiliittoonkin kannattaisi ottaa yhteyttä, jos työnantaja ei saa asiatonta käytöstä loppumaan.

Suski75 :) Meillä ollaan kyllä tietoisia tuosta asiattomuudesta ja siksi tämä herra räyhääkin niin paljon.

Suurin ongelma nyt taitaa olla kaikki "sammutettavat tulipalot", joten kohta ei tarvitse enää kenenkään räyhätä kenellekkään, mikäli koko toimipiste Suomessa suljetaan tämän takia.

Työkaverit alkoivat pelätä, että onko meillä kellään töitä enää parin viikon päästä tai sitten se, että pakka menee niin sekaisin, että joku saa nyt potkut tai joku vieläkin tärkeämpi hlö (esim. huutava tuotepäällikkö) lähtee kohta.....

Tässä tilanteessa on vaikea rekrytoida uusia ihmisiä, vaikka tarve työvoimalle on suuri ja jopa kiireellinen.
Kusessa ollaan:wtf:

Itsekin lähtisin, mutta ei 2-vuotiaan lapsen äitinä ole ensimmäisenä lähtemässä ja varsinkin, kun toista lasta yritetään viime hetkillä ennen 46v.

Last edited by a moderator:
Hienoa. Toivotaan, ettei muna karkaa viikonloppuna. Nyt se plussa ennen tehohoitoa. Tsemppiä.

Vastavirran akka :) Sinun muna saa karata viikonloppuna!!!:cheers

Minun muna ei saa, vasta ensi tiistaina:cheers

En halua myöhästyä vihon viimeisestä inssistä viikonlopun takia.

Tsemppiä sinnekkin kultamuna jahtiin!!:cheers:cheers:cheers

Ai niinkun itkettää valmiiksi :hilarious:, anteeksi, on tää vähän tragikoomista.
Mä en testaa, ellei menkat myöhästy. Lupaan ja vannon jo valmiiksi.

Lambi :) Järki voittaa.
Jospa pystyt olemaan testaamatta siihen saakka:smiley-angelic003

Olen yrittänyt, mutta oma henkinen kantti ei vaan tahdo riittää.... Sulla sitä on, koska olet iso Dragon!:joyful:

Tähti, mulla nyt kp11 enkä meinaa vielä testailla. Ei me oo menkkojen jälkeen hommailtu edes ku kaks kertaa, ku ei toi mies pysty tiheämmin..että elän toivossa, josko tänään tai huomenna peitto heiluis, nii olis testaamisen toivoa :grin

Mun nettiraskaustestit saapu postissa tänään. Nyt on 9 perustestiä ja 2 herkkää odottamassa :rolleyes:

Tähti, mulla nyt kp11 enkä meinaa vielä testailla. Ei me oo menkkojen jälkeen hommailtu edes ku kaks kertaa, ku ei toi mies pysty tiheämmin..että elän toivossa, josko tänään tai huomenna peitto heiluis, nii olis testaamisen toivoa :grin

Mun nettiraskaustestit saapu postissa tänään. Nyt on 9 perustestiä ja 2 herkkää odottamassa :rolleyes:

Helena80 :) Mikä.on sinun kierron pituus? Koska sinulla on yleensä ovis? Onko kierto säänmöllinen?

Kohta testit saapuu:grin

Takaisin