----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riippuu tilanteesta, saako kesken saikun tulla töihin vai ei. Esim. sain kaksi viikkoa saikkua raskauspahoinvoinnin takia, ja totesin vähän yli viikon jälkeen, että olin taas työkykyinen ja menin töihin. Ja sitten on toki ne saikut, että työntekijällä on mielenterveysongelmia, ja työnantaja tarvitsee todistuksen työkyvystä, ennen kuin työntekijää uskaltaa päästää vaikkapa matkustajakoneen puikkoihin. Eli tilanteesta riippuen.

Riippuu tilanteesta, saako kesken saikun tulla töihin vai ei. Esim. sain kaksi viikkoa saikkua raskauspahoinvoinnin takia, ja totesin vähän yli viikon jälkeen, että olin taas työkykyinen ja menin töihin. Ja sitten on toki ne saikut, että työntekijällä on mielenterveysongelmia, ja työnantaja tarvitsee todistuksen työkyvystä, ennen kuin työntekijää uskaltaa päästää vaikkapa matkustajakoneen puikkoihin. Eli tilanteesta riippuen.

Juuri näin.

Mt asioissa olen jopa saatellut työntekijän päivystykseen, kun en voinut olla varma hakeutuuko hoitoon muutoin. Koin sen vastuuksi ja velvollisuudeksi. Saman henkilön töihin paluu tapahtui tuettuna työterveyden kanssa yhteistyössä.

Itse olen ollut työkyvytön omaan silloiseen tehtäväni, mutta pystyin tehdä muuta työtä samaisessa firmassa.

Tilanteiden mukaan.

Suski75 :) Entä konttoriin illalla/yöllä? Työajan jälkeen?

Aika epätavallinen ajoitus tulla töihin keskellä sairaslomaa:laughing002

Last edited by a moderator:
En vielä testaa mutta oudot olot ollut kolme päivää. Tissit kipeytyi ja sain ensimmäisen Finnin otsaan ikinä kierron puolivälissä. Olisinko testannut liian aikaisin? Kp 11-16. Nyt on kp 19/26-27 mutta voisko kierto pidentyä noiden primojen takia ja se siirtää ovista myöhemmäksi? Eilen päivällä alkoi kuiva kausi niin toivo vähän nousi josko olisinkin ovilonut.

Korjaus testasin 8-16 mutta kp10 jäi välistä kun oltiin siellä hotellissa. Mutta eikö noi hymunaamat pitäisi näyttää kaksi hedelmällisintä päivää eli olla plussalla kaksi päivää?

:greet025
Voiko ovistestillä mitata munasolun laatua?

Vahva ovisplussa = hyvä muna?

Heikko ovisplussa = epäkelpo munaaolu?

Tää kiinnostais tietää:angelic:

Ovistesti ei kerro mitään muuta kun lh-hormonin piikin. Jos sattuu testaamaan juuri oikeaan aikaan saa kirkuvan ovisplussan. Joillakin lh-piikki on niin nopea ettei sitä koskaan saa ovistestillä kiinni.
Ja edes räikeä ovisplussa ei takaa että ovulaatio tapahtuu.

Joo samaa mieltä kun wh. Mullahan se fsh on loistava. Soluja (kirjoitin ensin SULOJA) jäljellä todella vähän. Siis Tähti jos pohdit mun tilannetta.

Huutelen taas sivusta. :)
Eli samaa mieltä edellisten kanssa, vaikka miten räikeä ovisplussa tulisi testiin niin se ei takaa munasolun laatua tai ylipäätään tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. Näin mulle Taysin hedelmöityshoitojen lääkäri sanoi. Ennen hoitoihin hakeutumista sain testeihin aivan täysin säännöllisesti ovisplussan (niin liuskoihin kuin digeihinkin) ja raskauduinkin monta kertaa, kesken menivät aina. Sitten tutkimuksiin mentyämme lääkäri totesi munasarjat hiljaisiksi ja amh oli matala 0.8. Ja minä olin kuvitellut olevani kovinkin hedelmällinen! :D

Ovistesti ei minunkaan tietääkseni kerro mitään laadusta. Sen sijaan luulisi, että vahvat viivat ja pari päivää näkyvä ovisplussa todennäköisesti johtaa siihen, että ainakin yksi solu irtoaa.

No Miumau jo ehtikin kertoa totuuden!

Muokattu viimeksi:
:greet025 täällä väki katoo.... lisää irtisanoutuneita....

Nyt vanhin ja osaavin tekninen asiantuntija:sad001 Minusta mukavin mies täällä...tervehti ja oli asiallinen.
Hän on aika pahasti kiusattu, eikä kestänyt enempää, sekä töitä liikaa.

Kaikki osaavat miehet ovat nyt lähteneet, joten nyt tuo räyhäävä tuotepäällikkö saa meltota yksinään. Kai mulle vielä räyhää, kun oon lähes ainoa talossa.

Nyt istuu huoneessaan näin sairiksella...taitaa sillä olla nyt vähän hätä kädessä:confused005:laughing002

Vielä jos tässä irtisanoutuisin, kaikki työt tässä puljussa jäisi täysin tekemättä ja kaikki romahtaisi.

Että tällaisia uutisia tänään.....

No teillähän on nyt siellä avoimia työpaikkoja monta. Taitaa nyt jäädä kaikki hommat sulle. Nyt on siis hyvä sauma pyytää lisää liksaa.

Juu ois....mutta saavat jakaa hommat, muuten ei hyvä heilu ja kohtahan oon äitiyslomalla:laughing002

Ei mutta ihan vakavissaan, voi olla konkka eessä, kuka ties....

Juu ois....mutta saavat jakaa hommat, muuten ei hyvä heilu ja kohtahan oon äitiyslomalla:laughing002

Ei mutta ihan vakavissaan, voi olla konkka eessä, kuka ties....
Mitä ihmeen tumpeloita siellä on esimiehinä kun ei saada yhtä ihmistä pysymään poissa ja muita talossa?

Takaisin