----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Motto78 :) Pahoittelut!:hug013

Siis oliko mitään folleja ollenkaan kummassakaan munasarjassa?

Onko sinulla aiemmin näkynyt ultrassa folleja?

Nyt vähän tipuin kärryiltä tässä kohtaa....

Copy-paste viikon takaisesta viestistäni (eläköön foorumin profiilihaku ja muut kilkkeet!) :)

"Päivitystä täältäkin, muttei kovin mukavaa sellaista. Lupaavasti alkanut luteaalivaiheen stimulaatio lässähti seurantaultraan, yksikään kolmesta follista ei ollut lähtenyt kasvamaan.

Nyt alkaa siis hoitotauko, jonka aikana DHEA:ta (uusi kokemus mulle), ubiqinonia ja myo-inositolia. Luovutettuja munasoluja suositeltiin vahvana vaihtoehtona, mutta saa nähdä suostuuko puoliso niihin. Tähän mennessä ei ole ollut innostunut niistä."

Luteaalistimulaation alussa 1. kontrollissa näkyi siis aluksi yhteensä 5 solua. Yksi kuihtui pois, ja yksi yritti ottaa spurttia. Se irrotettiin ovitrellella epäkypsänä, jotta jäljellä olevilla kolmella tasakokoisella olisi ollut mahis. Ne eivät valitettavasti kuitenkaan lähteneet kasvamaan, vaan kuihtuivat pois 2. kontrolliultraan mennessä. Ei siis huipputuloksia millään menetelmillä.

Mulla on siis ollut 2017 yksi ivf, ja nyt tammikuussa toinen. Ekalla kerralla viidestä pikkufollista saatiin kaksi kypsää solua, viime kuussa kolmesta yksi. Se hedelmöittyi normaalisti, mutta kuukahti nelipäiväisenä. Tämän tammikuisen keräilyn jälkeen koitettiin siis heti perään luteaalivaiheen stimulaatiota, josta tuo yllä kerrottu lopputulos.

Muokattu viimeksi:
:greet025 ...seuraa valistusta:
elän tuolla töissä niin kurjan painajaisen keskellä...että.....Nyt tuo huutava ja agressiivinem tuotepäällikkö jatkaa sairista kuukauden ja lähettelee parjaavia sähköposteja kotoonsa käsin:chicken:

Postit menee ympäri taloa ja viikonlopouna oli lähetellyt lisää viestejä suoraan omistajalle sekä esimiehelle...

Kukaan ei sano tai tee mitään. Tilanne on kyllä mennyt ihan järkyksi, jos saan suoraan sanoa:wtf:

Lyön kohta hanskat tiskiin:sick009

:greet025
Mä elän tuolla töissä niin kurjan painajaisen keskellä...että.....Nyt tuo huutava ja agressiivinem tuotepäällikkö jatkaa sairista kuukauden ja lähettelee parjaavia sähköposteja kotoonsa käsin:chicken:

Postit menee ympäri taloa ja viikonlopouna oli lähetellyt lisää viestejä suoraan omistajalle sekä esimiehelle...

Kukaan ei sano tai tee mitään. Tilanne on kyllä mennyt ihan järkyksi, jos saan suoraan sanoa:wtf:

Tähti, pääsisitkö työterveyden kautta psykologin juttusille? Tollaiselta p*skalta pitää saada suojella itseään (ja muniaan!), ja saada toipua vaikka saikulla.

Komppaan myös aiemmin esitettyä ehdotusta siitä, että ohjaat tyypin osoitteista tulevat viestit suoraan roskapostikansioon ettei sun tarvitse nähdä niitä

Lyö vaan. Minä olisin tilanteessasi lyönyt jo aikoja sitten.

Vastavirran akka :) Millä tavoin löisit?:wideyed:

Mun ratkaisu oli osittainen hoitovapaa...

Viimeviikolla tj juoksi huoneeseeni ja sanoi, että apuja on tulossa, rekry on päällä....

Apuja pyysin kyllä jo melkein vuosi sitten...

Tähti, pääsisitkö työterveyden kautta psykologin juttusille? Tollaiselta p*skalta pitää saada suojella itseään (ja muniaan!), ja saada toipua vaikka saikulla.

Komppaan myös aiemmin esitettyä ehdotusta siitä, että ohjaat tyypin osoitteista tulevat viestit suoraan roskapostikansioon ettei sun tarvitse nähdä niitä

Motto78 :) Kiitos neuvoista. Meillä sähköpostit ohjataan muualta käsin, siis tuolta ulkomailta, jossa on pääkonttori.
Itse en pysty ohjailemaan postejani mitenkään.

Psykologi on käynyt toimistossa ja on luultavasti tulossa uudestaan jossain vaiheessa...

Itse en tunne tarvitsevani psykologia, vaan suojelua sen sijaan....

Motto78 :) Kiitos neuvoista. Meillä sähköpostit ohjataan muualta käsin, siis tuolta ulkomailta, jossa on pääkonttori.

Psykologi on käynyt toimistossa ja on luultavasti tulossa uudestaan jossain vaiheessa...

Psykologi voi määrätä sut saikulle, jotta pääset pois tulehtuneesta tilanteesta. Kyse on nimenomaan suojelusta tilanteessa, jossa työnantaja ei näköjään pysty takaamaan sulle normaalia työympäristöä. :sorry:

Ihan nätisti asettelisin hanskat pöydälle.

Hieno ajatus! Meillä ei kukaan katsele toisten työpöytiä... ollaan eri huoneissa, eikä niihin oikein ilman lupaa edes mennä.

Lopareita en ole ottamassa, koska en ole riitelevä osapuoli. Tuo paha tuotepäällikkö on kyllä ajanut kaikki pihalle, jos ei häntä miellytä.

Räyhää ja elostelee...kerran takoi jääkaapin kantta keittiössä ja huusi, että kaikkien täällä olevien työntekijöiden pitää totella häntä!:arghh:

Hän ei ole kenenkään esimies. Mutta kaikki pelkää tätä tyyppiä. Isopalkkainen myyjä.

Nyt kato käynyt, kohta saa huutaa yksin.

:greet025 ...seuraa valistusta:
elän tuolla töissä niin kurjan painajaisen keskellä...että.....Nyt tuo huutava ja agressiivinem tuotepäällikkö jatkaa sairista kuukauden ja lähettelee parjaavia sähköposteja kotoonsa käsin:chicken:

Onpas säälittävä mies. Yksinäinen idiootti.
Sairaslomaa suosittelen minäkin, eihän tuossa nyt ole mitään mieltä päätänsä rikkoa yhden sekopään takia. Tuleepa työnantajalle ratkaisun paikka jos kaikki kipeytyy yhden ihmisen takia. Siinä ei hirveesti hommat pyöri.

Psykologi voi määrätä sut saikulle, jotta pääset pois tulehtuneesta tilanteesta. Kyse on nimenomaan suojelusta tilanteessa, jossa työnantaja ei näköjään pysty takaamaan sulle normaalia työympäristöä. :sorry:

Motto78 :) Mistä tietää, vaikka tämä räyhääjä olisi määrätty saikulle, kun psykologi kävi? Hhhmmm:scratch

Silti kotoa käsin jatkaa käytöstä:scratch

Avasit nyt uuden ajattelu mallin tähän tilanteeseen:happy3

Lähinnä sillä, ettei tämä tyyppi ole ollut siaraslomalla koskaan "muistaakseni" ja tyyppi meinaa väkisin olla töissä pyhäpäivinäkin ja öisinkin kai tekee töitä. Esimies on kieltänyt häntä olemasta töissä esim. Virallisina vapaa ja liputuspäivinä, josta hän on toki ollut tuohtunut:happy3

Motto78 :) Mistä tietää, vaikka tämä räyhääjä olisi määrätty saikulle, kun psykologi kävi? Hhhmmm:scratch

Silti kotoa käsin jatkaa käytöstä:scratch

Avasit nyt uuden ajattelu mallin tähän tilanteeseen:happy3

Lähinnä sillä, ettei tämä tyyppi ole ollut siaraslomalla koskaan "muistaakseni" ja tyyppi meinaa väkisin olla töissä pyhäpäivinäkin ja öisinkin kai tekee töitä. Esimies on kieltänyt häntä olemasta töissä esim. Virallisina vapaa ja liputuspäivinä, josta hän on toki ollut tuohtunut:happy3
Ihan varmasti tyyppi on pakkosaikulla, ja jos johto on yhtään tilanteen tasalla niin hän ei tule takaisin ainakaan sinä aikana, kun tilannetta selvitellään. Se, että kotoa käsin homma jatkuu, antaisi toivoa siihen että takaisin ei ole tulemista ollenkaan -> siirtyy "kohti uusia haasteita" joko ns. vapaaehtoisesti tai väkisin...

Onpas säälittävä mies. Yksinäinen idiootti.
Sairaslomaa suosittelen minäkin, eihän tuossa nyt ole mitään mieltä päätänsä rikkoa yhden sekopään takia. Tuleepa työnantajalle ratkaisun paikka jos kaikki kipeytyy yhden ihmisen takia. Siinä ei hirveesti hommat pyöri.

Lambi :) Säälittävää on, ainakin mulla.

En tiedä onko tuo tyyppi miten yksinäinen, kun on naimisissa ja kaksi teini-ikäistä lasta.

Mun pää tuntuu kestävän, koska toistaiseksi työkaverit pitävät puolia. Ovat itse jo kärsineet omalla kohdalla tyypistä niin paljon tässä välissä, kun olin Äitiyslomalla.

Motivaatio taso ja työviihtyvyys kärsivät ihan suoralta kädeltä eniten:shifty:

Last edited by a moderator:
Ihan varmasti tyyppi on pakkosaikulla, ja jos johto on yhtään tilanteen tasalla niin hän ei tule takaisin ainakaan sinä aikana, kun tilannetta selvitellään. Se, että kotoa käsin homma jatkuu, antaisi toivoa siihen että takaisin ei ole tulemista ollenkaan -> siirtyy "kohti uusia haasteita" joko ns. vapaaehtoisesti tai väkisin...

Motto78 :)
Tiedän, että tyyppi on nyt käynyt saikkuaikana yöllä toimistolla ja penkonut papereitani, koska kirjoitti valitusviestin suoraan omistajille, ettei papereita löydy ja syy on minun, koska en tee töitäni...

Tuskin potkuja saa, koska tätä henkilöä ei kai kukaan pysty korvaamaan...ainakin tässä käsityksessä ainakin olen elänyt:scratch
En usko, että voi saada potkuja, koska on ollut pisimpään tuolla ja tekee eniten myyntiä.

Oishan se upea ajatus:smiley-angelic003

Last edited by a moderator:
Tähti, jos et itse pysty vaikuttamaan sähköposteihin niin ainakin voit olla lukematta niitä. Häiriköllä ei voi olla mitään tärkeää asiaa koska on saikulla eikä siten tee töitä. Toinen vaihtoehto on että pyydät, että sinulle asetetaan esto, ettei ko työntekijän postit tule sinulle. Kolmas ja minusta paras vaihtoehto on että pyydät esimieheltä joko yksin tai työsuojeluvaltuutetun kautta, että ko työntekijän sähköposti laitetaan kokonaan tauolle siksi aikaa, kun hän on sairaslomalla.

Meillä työpaikan kriisin aikaan häirikkö joutui pakkosaikulle ja kun päästiin riittävän pitkälle häneltä haettiin kotoa työpaikan avaimet

Tähti, jos et itse pysty vaikuttamaan sähköposteihin niin ainakin voit olla lukematta niitä. Häiriköllä ei voi olla mitään tärkeää asiaa koska on saikulla eikä siten tee töitä. Toinen vaihtoehto on että pyydät, että sinulle asetetaan esto, ettei ko työntekijän postit tule sinulle. Kolmas ja minusta paras vaihtoehto on että pyydät esimieheltä joko yksin tai työsuojeluvaltuutetun kautta, että ko työntekijän sähköposti laitetaan kokonaan tauolle siksi aikaa, kun hän on sairaslomalla.

Meillä työpaikan kriisin aikaan häirikkö joutui pakkosaikulle ja kun päästiin riittävän pitkälle häneltä haettiin kotoa työpaikan avaimet

Yölento :) Kiitos!!!:gen053

Taas hyvä kullan arvoisia neuvoja:Heartblue
:happy093
Helpottaa vähän:gen053

Kaikissa sähköpostiohjelmissa on toiminta, jossa voi asettaa sääntöjä, siis ihan itse. Jopa selaimella käytettävässä sähköpostissa. Sääntöihin voi itse laittaa omia sääntöjä, esim. jos lähettäjän sähköposti on tämä, merkitse viesti luetuksi ja siirrä roskikseen. Tähän ei tarvitse ylläpidon apua.

Kaikissa sähköpostiohjelmissa on toiminta, jossa voi asettaa sääntöjä, siis ihan itse. Jopa selaimella käytettävässä sähköpostissa. Sääntöihin voi itse laittaa omia sääntöjä, esim. jos lähettäjän sähköposti on tämä, merkitse viesti luetuksi ja siirrä roskikseen. Tähän ei tarvitse ylläpidon apua.

Suski75 :) Varmasti, mutta se ei ole ratkaisu, vaan ennemmin vastoin ohjeita...

En ole tappelija. Jätän vaan lukematta ja vastaamatta.

Kiitoa elämisestä hengessä ja hyvää työmatkaa sinne!!:cheers

Suski75 :) Varmasti, mutta se ei ole ratkaisu, vaan ennemmin vastoin ohjeita...

En ole tappelija. Jätän vaan lukematta ja vastaamatta.

Kiitoa elämisestä hengessä ja hyvää työmatkaa sinne!!:cheers
Eiköhän tuo sähköpostien lähettely sairaslomalla ole vielä enemmän vastoin ohjeita ?
Täytyy sanoa, että aika amatöörimäistä puuhastelua kun esimiehet eivät saa sitä loppumaan.

Tuskin potkuja saa, koska tätä henkilöä ei kai kukaan pysty korvaamaan...ainakin tässä käsityksessä ainakin olen elänyt:scratch
En usko, että voi saada potkuja, koska on ollut pisimpään tuolla ja tekee eniten myyntiä.

Oishan se upea ajatus:smiley-angelic003

Kukaan, ei kukaan työntekijä ole korvaamaton. Ihan jokainen on korvattavissa, olipa ansiot minkälaiset tahansa. Tuo kertoo jo paljon että tyyppi pitää itseään korvaamattomana ja saa muutkin siihen uskomaan.

Ihan ehdottomasti Tähti käy pikimmiten pyytämässä pomolta että sähköpostit ja kaikki muu lähestyminen estetään!

Olen tehnyt esimiestyötä jonkin verran kunta-alalla ja sen voin kertoa että kukaan alainen ei ole koskaan pyrkinyt töihin saikulla. Ihan vierasta tuollainen tavalliselle kuukausipalkkalaiselle. Olisin varmaan saatellut henkilökohtaisesti takaisin kotiovelle. Jos lääkäri toteaa työkyvyttömyyden niin työnantaja ei oikeastaan voi sitä asiaa muuttaa vaan saikku on pidettävä.

Takaisin