----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaistun macainhoon. ei pysty, yrjö lentäis jos vielä yrittäis. Aloin siis ruokkia kanoille sitäkin, ehkä se niiden kautta auttaa itseäkin:grin..

Mietin myös mehiläistarhausta royal gellyn himoissani..taitaa olla vaan pikkasen myöhäistä vasta miettiä sitä aloittamista nyt. En osaa luottaa ettäkö ne vaikka kiinassa pakkais kapseleihin sitä luvattua. Oli liian tehokkaan näköistä hommaa.

Lambi :) Miltä Maca maistuu?

Syövätkö kanat sitä?

Ihan outoa ainetta:scratch Tuskin tulen tarvitsemaan....

Mutta siis, tässä mun pilleri repertuaari:
* MAMA vitskut, 1/pv
* Kalaöly, 2/pv
* KSM66 (1/pv) tämä aine myös tressiin
* Ubiqinon 25mg (1/pv)
* Maitohappobakteerit, 1/pv
* Vehnänalkioöly, 1 teelusikka/pv
* Vehnänoras viherjauhe, 1/4 teelusikka/pv
* Kahvi taas vaihdettu vihreään teehen, koska kahvi sisältää tuholaismyrkkyjä

Muutoinkin syön mahdollisimman puhtaasti. Kaikki hyvälaatuiset rasvat, kuten luomu avocadoöljy, sekä neitsyt oliiviöljy, myös voi. Roskaruokaa olen aina välttänyt, kuin ruttoa:joyful:

Kaikki ravinto mahdollisimman luomua ja yritän aina välttää myös lisäaineita. Hengitän myös mahdollisimman puhdasta ilmaa, tupakoinut en ole koskaan.

Gelee Royal en ota, se on vaihdevuosi-ikäisille. Mutta KSM66 on uusi tuttavuus ja lisäsin listalle 2vk sitten, koska sain suosituksen ammattilaiselta, että aine lisää hedelmällisyyttä...joten toiveet korkealla:joyful:

Näillä mennään kohti IVF:ää....:cheers

Last edited by a moderator:
Niin. Mulla on yhden munan kokemus. Ei onnistunut. Vaatii ehkä hautomakoneen ja kääntelyä. Tai jotain.

Vastavirran akka :) Olet hauska!:smiley-angelic006 :laughing021

Miten yritit hautoa munaa? Sängyssä? Saunassa? Kaurapussin alla?

Meillä tuo kaksi vuotias innostui munista tänään, joten lähden etsimään hänelle munaa...lelumunaa, josta tulee YLLÄTYS!!:laughing002

Toki voisimme laittaa lisäksi yhden luomukanan munan hautuumaan lämpöisen takan päälle, jos sieltä vaikka tulisi ihan pieni tipunen.

Tai, jos laittaisimme kokonaisen munapaketin :laughing021 Kevät koittaa, kyllä meille ulos pienet tiput mahtuu juoksentelemaan:laughing002

Tähti, mulla lukee KSM66 ohjeissa, että 1-2 aamuin illoin... Mä syön 4 päivässä. Muutoin vain mamavitskut käytössä lisänä.

Tähti, mulla lukee KSM66 ohjeissa, että 1-2 aamuin illoin... Mä syön 4 päivässä. Muutoin vain mamavitskut käytössä lisänä.

Hannuli77 :) Hui....:eek:
ok:joyful:

Miksi 4 päivässä? Uskallat ottaa noin ison annoksen?

Minusta tuote vaikuttaa lupaavalta....:cheers

Jos ei halua kasvattaa niitä munintahybridejä, niin kannatan kuitenkin niitä siitosmunia. saa ab 1-3 e kpl kasvattajilta. ja saa valita rotunsa. On myös erittäin ikävää testata niillä luomumunilla itävyyttä ja saada niillä prosenteilla vaikka vaan se yksi poikanen. Se huutaa yksinäisyyttään eikä sopeudu mihinkään.
Ja pitää muistaa että se kuoriutuva poikanen on kana/kukko = kanala, kanaharrastus..

Luomukanaloissa lienee kukkoja ihan vaan luonnollista käyttäytymistä tukemaan. Kana on tasaisempi kukon alaisuudessa.

Lambi :) Mikä on munintahybridi?:rolleyes:

Onko se terve tavallinen kana, vai jotenkin epäterve?

Lapsuuden kodissa oli kanoja, ihan vitivalkoisia. Olivat kai tavallisia kanoja?

Mulla on mahis tehdä ihan kunnon kanalakin, jos haluan. Tilaa niille riittää:p

Kaksikin omaa isoa paikkaa/tilaa, että minne sen kanalan sijoittaisi, sekä ihan oman kodin terassin takapihalle mahtuu hyvin vaikka vähän häkkikanoja, (ilman kukkoa) :joyful:

Vanhat kanat munii harvemmin, joku huonoja munia joissa heikko kuori. Toinen ihan priimaa tavaraa mutta silti harvakseltaan. Yritän tarjoilla ymmärrystä ja vapautta. Ehkä se auttaa?
Yksi vanha kana hautoi mulla 13 tipua ja hoiti niitä Super hyvin. Ne taisi kyllä olla lahjamunia..

Hyvää puhdasta ravintoa ja liikuntaa ajattelin itse painottaa. Lopetin nyt sokerin, pahin viikko takana, kyllä tästä selvitään..

Lambi :) Kysymyksiä riittää, koska olet muna-asiantuntija!:cheers
Toivottavasti ehdit ja jaksat vastata:gen053

Muniiko siis heikon kuoren muniva kana samaan tahtiin, kuin priimaa muniva kana?:rolleyes:

Jatkaako priimaa muniva kana pidempään munimista, kuin tuo se toinen?

Entä tuleeko molemmille yhtä paljon poikasia vanhana?

Näyttävätkö kanat samanlaisilta vanhoina?

Ravinto on kaiketi kaiken aikaa molemmille sama?

Hannuli77 :) Hui....:eek:
ok:joyful:

Miksi 4 päivässä? Uskallat ottaa noin ison annoksen?

Minusta tuote vaikuttaa lupaavalta....:cheers
Miksi en uskaltaisi, jos ohjeessakin on että 2-4/pvä? Aloitin ensin tuolla 2:lla. Sen verran kovaa stressiä ym. että siksikin maksimiannostus, eikai tuo mitään myrkkyä ole, kun kerran ihan käsikaupasta saa :grin

Pikkuruisessa akvaariossa lämpölampun kanssa. En suosittele.

Parempi siis hautoa koko lauma kerralla. Ja olla niitä värjäämättä.

Vastavirran akka :) No...hui...

Oot kokeileva luonne:p

Kyllä värjään kanat, kun/jos siihen saakka päästään. En toki vielä tipuina:laughing002

Väriä ja koristetta on monenlaista, riippuen siitä mitä haluaa....

Kiire ei ole, koristekanat siintää jossain tuolla tulevaisuudessa. Pääsylippuja ei ole vielä myynnissä:taunt010
:laughing001

Miksi en uskaltaisi, jos ohjeessakin on että 2-4/pvä? Aloitin ensin tuolla 2:lla. Sen verran kovaa stressiä ym. että siksikin maksimiannostus, eikai tuo mitään myrkkyä ole, kun kerran ihan käsikaupasta saa :grin

Hannuli77 :) Älä ota liikaa...
Minusta tämä aine on hyvää :)

Otan 1tbl päivä, vaikka ohjeessa on 1-2tabl/pv.

Raskaana ei saa ottaa ollenkaan. Jos nyt olet raskaana, olisin tosi varovainen :)

Muistan miten joku puhelinkauppias yritti myydä mulle kalaöljykapseleita, oltiin ihan eri planeetoilta kun kerroin että syön parhaillaan sätkivän tuoretta Itämeren kalaa. Hän ei "ymmärtänyt" yhteyttä.. Voihan markkinatalous.

Lambi :) Puhelinkauppias on usein olosuhteiden uhri....ei ne saa töitä mistään, vaan ovat pakkotyöllistettyjä, ettei korvaukset mene...

Usein koulutusta ei ole, eikä muutakaan ymmärrystä. Nämä henkilöt harvoin käsittävät mistään oikein mitään. Tekevät mitä käsketään:sad001

Kyllä näissä myydään lehtiä, sukkahousuja osakkeita, imureita, vitamiineja jne...

Niin säälittävää, kuin se onkaan:sad001

Usein säälistä ihmiset tilaavat, koska on taitava puhuja myyjänä.

Mitäs sitä oppisi, jos ei kokeile. Yritys ja erehdys on ihan hyvä koulu.

Ehkä keskitymme nyt niihin yllätysmuniin vielä toistaiseksi.

Vastavirran akka :)
Muuta ei olekkaan, kuin YLLÄTYS munia tässä ikäryhmässä... :cheers

Saa nähdä tuleeko yhtään jokeria IVF-hoidosta, vai onko ihan kaikki sitä sutta ja savea...

Klinikan etukäteisarvio ilman todellista tietoa on, että vois tulla 3kpl..:grin
Toki hintakin lähestyy 10.000€.....:sad001
Onneksi voi jäädä vähän allekkin.

Tänään ollut ihan ihme päivä olon suhteen. Normi tallihommissa meinas lähteä ihan voimat, talikko tippua kädestä. Sydän on hakannu ihan hulluna ja ylösnoustessa mustenee silmissä. Vatsaa vihloilee kohdun kohdilta. Toki mulla on stressiä, uupumusta ja muuta, mikä selittäisi myös noita oloja.

Ja koska tykkään tihrustella noita testejä vielä tunteja tekemisen jälkeenkin, todettakoon että roskishaamu apteekin ultrassa :pompus:

Voi tulla myös ässä hihasta.

Vastavirran akka :)
Kiitokset kannustuksesta!:cheers Aika Ässä on tuo meidän 2-vuotias...

En oleta Ässää, vaan jännimmät ovat Jokerit!:joyful:

Voisiko olettaa, että hiassa ois Ässä munasolu 46-vuotiaana:angelic:? 20-vuotiaanahan kaikki munasolut oli Ässiä.

Nyt mennään enää yllätyksillä...jos sitäkään:angelic:

Jospa sinulla on se Ässä siellä hiassa odottamassa!!:cheers:cheers:cheers

Tänään ollut ihan ihme päivä olon suhteen. Normi tallihommissa meinas lähteä ihan voimat, talikko tippua kädestä. Sydän on hakannu ihan hulluna ja ylösnoustessa mustenee silmissä. Vatsaa vihloilee kohdun kohdilta. Toki mulla on stressiä, uupumusta ja muuta, mikä selittäisi myös noita oloja.

Ja koska tykkään tihrustella noita testejä vielä tunteja tekemisen jälkeenkin, todettakoon että roskishaamu apteekin ultrassa :pompus:

Vahvistumista toivotaan!

Oloja olen ihmetellyt minäkin. Tuosta kohdun napukasta aiemmin jo mainitsinkin, että korkealla ja kiinteä on. Valkkari muuttui tahmeasta takaisin juoksevaksi, kohtu tuntuu täydeltä ja mikä kummallisinta, tissit on välillä kipeät. Pääkipua ja selkäkipuakin on ollut pari päivää. Hengästyttää ja väsyttää.
Kaikki voi olla tietysti jotain ihan muutakin, PMS tai imetykseen liittyvää, mutta kummalliselta kyllä tuntuu.
Aamulla teen pc:n.

Takaisin