----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti miten gele royale olisi vaihdevuosiin?? Monella hyviä kokemuksia tuosta esim ovulaation vahvistamisessa.

Aloitetaanko sulla nyt jo ne lääkkeet ennen inssiä? Vai vasta jos menkat seuraavaksi alkaa? Jokeria sinne!

Tähti miten gele royale olisi vaihdevuosiin?? Monella hyviä kokemuksia tuosta esim ovulaation vahvistamisessa.

Aloitetaanko sulla nyt jo ne lääkkeet ennen inssiä? Vai vasta jos menkat seuraavaksi alkaa? Jokeria sinne!

Peppipupu :) IVF -piikit on VAIN IVF:ää varten. Jos laittaisin niitä ominpäin, voisi pahimmassa tapauksessa tulla 20 kypsää munasolua yhtäaikaa..:chicken:

Tämä kierto mennään ihan issillä, ennen IVF- hoitoa. Eli ei tosiaam aloiteta, kun vasta ensi kierrosta, mikäli menkat alkaa....

Kiitos Jokerista!!:joyful:

Gelee Royalista on mulle sanottu, että se on vaihdevuosiin hyvä...kokeilin sitä kerran jonkun tabletin, mutta eipä sopinut. Ei ole vielä vaihdevuosia.

Plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers :cheers

Last edited by a moderator:
Mä söin Gele Royalee edellisessä plussakierrossa loppuvuodesta. Sain purkinjämät (nuorelta) ystävältäni, joka myös plussasi pitkän yrittämisen jälkeen siinä kierrossa, kun oli ottanut Gele Royalen käyttöön. Tiedä sitten, onko ollut vaikutusta juuri ko. aineella ollut vaikutusta vai ei. Mutta varmasti, jos perinteisin keinoin yrittämiseen vielä päädytään, niin otan kyllä taas käyttöön.

Mä söin Gele Royalee edellisessä plussakierrossa loppuvuodesta. Sain purkinjämät (nuorelta) ystävältäni, joka myös plussasi pitkän yrittämisen jälkeen siinä kierrossa, kun oli ottanut Gele Royalen käyttöön. Tiedä sitten, onko ollut vaikutusta juuri ko. aineella ollut vaikutusta vai ei. Mutta varmasti, jos perinteisin keinoin yrittämiseen vielä päädytään, niin otan kyllä taas käyttöön.

Hippunen77 :) Toivotaan parasta!!:cheers

Mikä sopii toiselle ja taas toiselle ei.

Ubiqinonkaan ei sovi, mutta otan sitä pienimmän mahdollisen annoksen. Jotkut ottaa kymmenen kertaa isompia päiväannoksia, ilman ihmeitä.

Niin erilaisia ihmiset ovat :)

Plussaa sinne:cheers:cheers:cheers:cheers

Vahvistumista toivotaan!

Oloja olen ihmetellyt minäkin. Tuosta kohdun napukasta aiemmin jo mainitsinkin, että korkealla ja kiinteä on. Valkkari muuttui tahmeasta takaisin juoksevaksi, kohtu tuntuu täydeltä ja mikä kummallisinta, tissit on välillä kipeät. Pääkipua ja selkäkipuakin on ollut pari päivää. Hengästyttää ja väsyttää.
Kaikki voi olla tietysti jotain ihan muutakin, PMS tai imetykseen liittyvää, mutta kummalliselta kyllä tuntuu.
Aamulla teen pc:n.

Rauha80 :) Plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Aamua jännätään, laita testiä tihrustettavaksi :)

Mä otin kanssa hetken 500-600mg ubikinonia enkä huomannut mitään vaikutusta.

Hannuli77 :)

Monet ottaa paljon...mulle 25mg on aika sopiva...jos sen yli, tulee liian kiihtynyt ja huono-olo.

Testaatko aamulla?

Plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Mehiläistarhaus kuulostaa kyllä kivalta. Ovat kyllä reipasta porukkaa. Voihan tuota harrastella muutenkin. Mitä ihmettä tuo royal gelly oikein on? Itse olen kanssa huono vetämään mitä tahansa vitamiineja. Aika paljon tulee ronklattua. Ukkeli vetää kyllä kaiken, missä lukeekin vitamiini. Joutuu omia pillereitä välillä jemmaamaan.
Inspiroiduin itse asiaa tutkailemaan, Royal gelee on mehiläisten kuningattrelleen tekemää ravintoa. On kennojen reunoilla erimallidissa koteloissa. Ja koska kuningatar munii vinhasti koko pitkän elämänsä, niin kaiketi siitä on vedetty yhtymäkohta tähän ihmistenkin hedelmällisyyteen.
Uskon kuitenkin että hunajallakin on hyviä vaikutuksia, se ainakin on ihan puhtaasti sitä itseään. Ja mehiläistarhaajien on tutkittu elävän pitkään.. Kaiketi ne vetelee niitä gelejäkin aamupalaksi.

Lambi :) Miltä Maca maistuu?

Syövätkö kanat sitä?

Ihan outoa ainetta:scratch Tuskin tulen tarvitsemaan....

Mutta siis, tässä mun pilleri repertuaari:
* MAMA vitskut, 1/pv
* Kalaöly, 2/pv
* KSM66 (1/pv) tämä aine myös tressiin
* Ubiqinon 25mg (1/pv)
* Maitohappobakteerit, 1/pv
* Vehnänalkioöly, 1 teelusikka/pv
* Vehnänoras viherjauhe, 1/4 teelusikka/pv
* Kahvi taas vaihdettu vihreään teehen, koska kahvi sisältää tuholaismyrkkyjä

Muutoinkin syön mahdollisimman puhtaasti. Kaikki hyvälaatuiset rasvat, kuten luomu avocadoöljy, sekä neitsyt oliiviöljy, myös voi. Roskaruokaa olen aina välttänyt, kuin ruttoa:joyful:

Kaikki ravinto mahdollisimman luomua ja yritän aina välttää myös lisäaineita. Hengitän myös mahdollisimman puhdasta ilmaa, tupakoinut en ole koskaan.

Gelee Royal en ota, se on vaihdevuosi-ikäisille. Mutta KSM66 on uusi tuttavuus ja lisäsin listalle 2vk sitten, koska sain suosituksen ammattilaiselta, että aine lisää hedelmällisyyttä...joten toiveet korkealla:joyful:

Näillä mennään kohti IVF:ää....:cheers
Maca on Andeilla kasvava juures jonka sanotaan lisäävän "kaikkea" lisääntymiseenkin liittyvää. siellä syötetään siis myös eläimille ja ne kestää siten paremmin niitä korkeuksia. Sopi vaan mun ajatusmaailmaan olemalla simppeli juures,ei mikään tabletti. Pahaa on

Lambi :) Mikä on munintahybridi?:rolleyes:

Onko se terve tavallinen kana, vai jotenkin epäterve?

Lapsuuden kodissa oli kanoja, ihan vitivalkoisia. Olivat kai tavallisia kanoja?

Mulla on mahis tehdä ihan kunnon kanalakin, jos haluan. Tilaa niille riittää:p

Kaksikin omaa isoa paikkaa/tilaa, että minne sen kanalan sijoittaisi, sekä ihan oman kodin terassin takapihalle mahtuu hyvin vaikka vähän häkkikanoja, (ilman kukkoa) :joyful:
Munintahybridit on kahden tietyn rodun risteymiä jotka on kehitetty nimenomaan munimaan tehokkaasti. Niitä käytetään paljon näissä tehokanaloissa. Ongelma niillä se, että keho kestää huonosti niin kovaa munintatahtia. Ei se tosin haittaa noissa hommissa koska kaikki kanat lopetetaan tehotuotannossa siinä vuoden ikäisinä. Mutta kotikanaloihin on paaaljon sopivampia ja terveenä pysyviä rotuja.

Kiitos Lambi. Mehiläiskuningattaria siis hyysätään. Harmi, ettei ihmisillä ole sama tapana. Vois mies kantaa jotain teholientä pesimäpuuhiin. Ehkäpä kokeilen. Hunaja on hyvä vinkki. Aloitan sillä.

Hunaja käy tännekkin! :)

Geleetä käytetään ainakin helpottamaan vaihdevuosia, tehosta tiedä sitten.

Munintahybridit on kahden tietyn rodun risteymiä jotka on kehitetty nimenomaan munimaan tehokkaasti. Niitä käytetään paljon näissä tehokanaloissa. Ongelma niillä se, että keho kestää huonosti niin kovaa munintatahtia. Ei se tosin haittaa noissa hommissa koska kaikki kanat lopetetaan tehotuotannossa siinä vuoden ikäisinä. Mutta kotikanaloihin on paaaljon sopivampia ja terveenä pysyviä rotuja.

Lambi :) Oot varsinainen tietopakkaus:grin

Kiitokset kaikista vastauksista!:gen053

Kanat ei saa poikasia, ne munii. :grin

Jokaisessa munassa on mahdollisuus tipuun jos laumassa myös kukko ja munaa aletaan hautoa.
Mietin tätä uudemman kerran nyt flunssaisia lapsosia yöntunteina hyysätessä- en tosiaan tiedä miten Munien itävyyttä kanan iän karttuessa on tutkittu, täytyykin paneutua. Kiitos vaan tähti hyvistä kysymyksistä, olet inspiroiva :)

Takaisin