Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt vois antaa vähän vinkkejä noista jumppaliikkeistä. Jos vaikka piristäis. Alkaa olla niin tekemistä tämä puuha.
Tähti ottavatko nyt ne verikokeet?
Kuulostaa ihan mun elämältä , lasten kanssa rentoa lomaa kun ukkeli lähtee toispuolelle Suomea. Ja toivottavasti on nyt riittävän tarkasti nakuteltu, eiköhän se muna täälläkin ole jo liikahtanut. Kp 16Huh heijaa ovisplussa tiskissä tänään kp13. Eiköhän se ensi yönä taas singahda. Lasten teko onnellisesti tässä kuussa ohi. Nyt voi sitten nakutella tai olla nakuttelematta. Lapsilla alkoi loma ja nyt vaan olla möllötellään. Isäntä lähtee Ruotsiin hommiin. Oikea loma siis.
.
Plussaa kaikille. Mitäs pregchek sanoisi Rauha? On paras testi mielestäni. Jännätään.
Joo, molemmat. Keltarauhanen juilii välillä voimakkaastikin. Ei ole epäselvää kummalla puolella on tapahtunut.Tunnistatteko muuten munasolun kasvukivun vs keltsin? Musta ennen ovista on sellaista jomottelua ja sen jälkeen pikku kirvelyä samassa kohti?
Tähti amh ja fsh esim? Mä käsitin että niillä saa selkoa millaisia lääkkeitä laitetaan.
Tunnistatteko muuten munasolun kasvukivun vs keltsin? Musta ennen ovista on sellaista jomottelua ja sen jälkeen pikku kirvelyä samassa kohti?
Eihän se ole lomaa, jos ukko nurkissa pyörii. Kyllä nyt on nakuteltu riittävästi. Ehkä jo tyhjäksi meni. Tai sitten illalla voi vielä innostua.
Mie ostin kaupasta siemeniä jo ensihätään. Kohta pitänee alottaa kylvöhommat niillekin.
Mitäs vauvoja on luvassa? Lambeja? Entäs tipusia? Oi joi. Kyllä voisitte asua lähempänä, niin hakisin teiltä kesähoitoon ruohonleikkureita.
ukko sienimetälle mukaan. Toisaalta meidänkin sauna on jo hieman siivousta vailla.
Huh heijaa ovisplussa tiskissä tänään kp13. Eiköhän se ensi yönä taas singahda. Lasten teko onnellisesti tässä kuussa ohi. Nyt voi sitten nakutella tai olla nakuttelematta. Lapsilla alkoi loma ja nyt vaan olla möllötellään. Isäntä lähtee Ruotsiin hommiin. Oikea loma siis.
Plussaa kaikille. Mitäs pregchek sanoisi Rauha? On paras testi mielestäni. Jännätään.
Mä en testaa enää millään Rfsu:n testillä. Niin selkeitä vääriä viivoja antaa.
Ei me olla todellakaan yhdessä, kunhan pannaan joskus (sattumoisin ovulaation aikaan ) Ja hoitoihin ei kertakaikkiaan ole varaa, edes inssiin, mitä mä noilla prosenteilla pidän melkeinpä yhtä tyhjän kanssa. Enkä edes lähtisi, alan jo tottua ajatukseen, että mulle ei enää vauvaa ole luonto tarkoittanut tässä iässä.Hannuli77 :) Oisko teillä nyt mahis hoitoihin, kun olette jälleen yhdessä?
Toivotaan plussaa tähän kiertoon!!
Täällä viisastuu ihan väkisellään, kiitos! Ymmärrys hedelmöitysdoista on kasvanut ab 200%.
Kanoja ja lampaita. Kyllä mulla on vielä joskus. Ensi kesän puuha on kasvihuone. Ei tuo siippa ihmeisiin kykene, kun suurin osa kesästä menee reissatessa.Hihh...kaakattavat kalkkunat vasta työllistää..lomasta kaukana
Se kälätys kuuluu naapureille saakka
Kanat ihanan hiljaisia..
Kylvöjä täälläkin suunnitelllaan. Poika haluaa isoja auringonkukkia terassille palmun seuraksi
Nopeat kiksautukset ja sitten voi sienestystä jatkaa itse. Meillä kyllä tykkää sienestää, mutta jotenkin olen ominut puuhan itselleni.Vastavirran akka :)
Kerran ruinasin ukon sienimetsälle mukaan (30-vuotta sitten)...oli niin hankala rasite, etten ikinä enää ota, eikä kyllä ole vapaaehtoisesti lähtemässäkään.
Ei tuo ukko ymmärrä sienistä tuon taivaallista, eikä ole niistä kiinnostunutkaan, joten miettisin kaksikin kertaa
Jos yksityisyyttä kaipaa, metsä ei ole ihan se paras paikka ollenkaan.
Aina jos vaikka sattuu pissahätä metsäretkellä, niin varmasti joku osuu paikalle, vaikka koko metsässä ei olisi ketään
Ja ne muurahaiset...kinttuja pitkin....
Pian kevät koittaa ja metsäänkin taas pääsee
Nopeat kiksautukset ja sitten voi sienestystä jatkaa itse. Meillä kyllä tykkää sienestää, mutta jotenkin olen ominut puuhan itselleni.
Ei ne muurahaiset haittaa, mutta punkit kyllä ällöttää.
Meillä ei meinaa keretä puunkaatoonkaan nykyään. Hupireissuja tekee harvoin, kun niin paljon joutuu töiden puolesta matkustelemaan. Ja minäkin viihdyn kotona.Vastavirran akka :) Meillä miehen saa metsään vain puunkaato hommiin...
Kiksautuksista innostuu parhaiten lomalla, jossain hienossa hotellissa ulkomailla ja lapselle on maksettu hoitopaikka/hoitaja :)